Help! Junalippujen hinnat verotukseen?
En siis löydä mistään junalippujen hinnastoa vuodelta 2020! Veroilmoitus pitää täyttää.
Olen oikeasti kulkenut autolla, mutta veroilmoitukseen pitää laittaa matkakulut julkisten mukaan.
Löytäisikö joku hinnaston minulle? Kiitos.
Kommentit (5)
Onko tästä lainauksesta apua? Mitä laitoit vuonna 2019, ilmeisesti samat hinnat oli vuonna 2020.
"Verotus
Kausilippujen hintoihin ei ole tullut muutoksia vuoden 2020 aikana.
Jos olet ostanut kausilipun shop.vr.fi:stä, tarkista oman reittisi hinta sieltä.
Jos olet ostanut kausilippusi VR Matkalla -sovelluksesta, tarkista oman reittisi hinta sieltä."
Tuon ylläolevan löysinkin, mutten hintoja. Kauhean vaikeat sivut. Mulle mitään äppejä tai sovelluksia ladattuna, kun en junaa käytä. Tämä tosiaan vain ja ainoastaan veroilmoituksen takia.
Vierailija kirjoitti:
Tuon ylläolevan löysinkin, mutten hintoja. Kauhean vaikeat sivut. Mulle mitään äppejä tai sovelluksia ladattuna, kun en junaa käytä. Tämä tosiaan vain ja ainoastaan veroilmoituksen takia.
Onko tämä siis ensimmäinen kerta, kun laitat tätä tietoa veroilmoitukseen? Jos ei, niin etkö voi sieltä aiemmasta ilmoituksesta tarkistaa, mitä silloin laitoit. Olen samaa mieltä, että VR:n sivuilta ei ole helppo löytää mitään. :)
Ihan sama ongelma mulla, tosin näin vuotta myöhemmin.
Autolla kuljen, julkisten mukaan verottaja hyväksyy.
Ja en ole aiempina vuosina tätä reittiä kulkenut.
Keksikö aloittaja tai joku muu mistä nämä tiedot löytää?
Voi kiitos VR kun teet asiat helpoksi!
JA hauskinta että tämä keskustelu löytyy Googlen haulla "vr:n lippuhinnat verotusta varten" mutta ei niitä s*tanan lippuhintoja
et siis osaa etsiä junalippuja myyvän firman sivuilta,mitä niitä' nyt onkaan hmmm en nyt näin äkkiä muista