Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oho. On nälkä ja jääkaapissa ei ole mitään. Lapselle on lounas, mutta muuten olen pulassa. Mies lähti urheilemaan

Vierailija
18.04.2021 |

Ei ole edes maitoa muroihin. Jopa näkkärit ovat loppu. Joku lihapulla on lounaaksi, mutta en ole syönyt aamiaistakaan.

Ainakaan tällaista ei tapahdu usein. Yllättääkö tyhjä kaappi koskaan teitä?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä on tyhjähkö jääkaappi, mutta silti jotain syötävää löytyy. Porkkanoita, puuroa, marjoja...

Vierailija
22/39 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina pitää olla kaapissa makaroonia, vehnäjauhoja, näkkäriä, säilykkeitä, kaurahiutaleita sun muuta mikä säilyy. Ei normaalille ihmiselle tule tilannetta, ettei olisi MITÄÄN kaapissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoista, kun eletään aikaa, jolloin ei voi olla varma, joutuuko yhtäkkiä koronaeristykseen. Kaapissa on oltava vähintään sitä näkkäriä ensi hätään..

Vierailija
24/39 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on puuroa ja hilloa.

Jauhoja ja kuivahiivaa, teetä.

Skonsseja oon tehnyt.

Meillä pidetään välillä ei osteta mitään viikkoon -viikkoja. Lapset kuvittelevat tyhjennetään kaappeja, mutta varaudutaan pahimpaan.

Vierailija
25/39 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos lapselle on ruokaa niin sitten ihan sama. Ole sä syömättä tämä päivä ja ehkäpä sitten muistuu mieleen käydä kaupassakin vastedes.

26/39 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun yksin ja teen etätöitä, joten usein tuo tilanne. Ulkoilen muuten, mutta kauppaan menoa lykkään viimeiseen asti maskin takia, alkaa välitön nuha ja nenän kutina kun sen päähän pistää. Tänään on pakko mennä ja ehkä kahteen kertaan, että saa autottomana taas kaapit täyteen eikä sitten hetkeen tarvitse mennä.

Usein tuo tilanne. Etkö opi ostamaan vararuokia? Miten olet noin avuton?

Vierailija
27/39 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun yksin ja teen etätöitä, joten usein tuo tilanne. Ulkoilen muuten, mutta kauppaan menoa lykkään viimeiseen asti maskin takia, alkaa välitön nuha ja nenän kutina kun sen päähän pistää. Tänään on pakko mennä ja ehkä kahteen kertaan, että saa autottomana taas kaapit täyteen eikä sitten hetkeen tarvitse mennä.

Eikö paikkakunnalla ole yhtään ostosten kotiinkuljetuspalvelua tai eikö sulla ole kavereita, joilta saisit /kyytiä noutopalvelulaatikoiden hakemiseen?

Vierailija
28/39 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meillä välillä tuo tilanne ihan tarkoituksella, kun halutaan tyhjätä kaappeja. Jääkaapissa voi olla liuta kastikkeita ja oliiveja, suolakurkkuja yms., muttei varsinaista ruokaa. Kuivakaapeista sitten löytyy aina ruoaksi kehitettävää, puolison mielestä liiaksikin.

Vierailija
29/39 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat samalta kun vanha koulukaverini, joka tukeutui kaikessa mieheensä. Muutti tämän perässä uudelle paikkakunnalle ja sai lapsen. Sitten tuli miehen kanssa riitaa. Mies lähti riidan päätteeksi litomaan, ja kaverini soitti minulle monen sadan kilsan päähän, että apua, en edes tiedä missä täällä on kauppa. Olin siinä aika äimänä, kun itsenäisenä sinkkunaisena annoin ohjeita miten toimia kolmekymppiselle aikuiselle naiselle.

Vierailija
30/39 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan, sillä tunnen käsitteen kotivara. Jos jostakin syystä ei päästä muutamaan viikkoon kauppaan, syödään kuiva-ainekaapin säilykkeitä, makaronia, maitojauhetta ym.

Millä tavalla miehen urheilemaan meno liittyy asiaan? Etkö sinä tosiaan itse koskaan huolehdi perheen ruuasta? Elätte niin kuin petolintupari: uros tuo ruokaa pesälle ja naaras ruokkii pesueen ja sitten kuollaan nälkään, jos ei urosta näy.

Vierailija
31/39 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho.

Pitäskö äidin lähteä kauppaan ihmettelemään?

Vierailija
32/39 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi usein jääkaappi ammottaa tyhjyyttään koska olen köyhä ja työtön mutta kuivakaapissa on aina jotain mm makruja ryynejä ja riisiä.

Vierailija
33/39 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei koskaan, sillä tunnen käsitteen kotivara. Jos jostakin syystä ei päästä muutamaan viikkoon kauppaan, syödään kuiva-ainekaapin säilykkeitä, makaronia, maitojauhetta ym.

Millä tavalla miehen urheilemaan meno liittyy asiaan? Etkö sinä tosiaan itse koskaan huolehdi perheen ruuasta? Elätte niin kuin petolintupari: uros tuo ruokaa pesälle ja naaras ruokkii pesueen ja sitten kuollaan nälkään, jos ei urosta näy.

Olin juuri lähdössä kauppaan, kun mies sanoi lähtevänsä urheilemaan. Koska lapselle oli lounas olemassa, sanoin, että mene vain, menen kauppaan sen jälkeen kun tulet. Hyllyjen tyhjyys yllätti silti. ap

Vierailija
34/39 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa käydä aikaisin aamulla, niin kaupat ovat lähes tyhjiä. 

Sain neuvon sairaalasta, kun sairastin syöpää.

Vierailija
35/39 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten voimismamma selviää ilman välipalaa tuntiakaan?

verensokeri laskee heti.

Vierailija
36/39 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on päinvastainen ongelma: jääkaappi, pakastin ja muut kaapit ovat aina täpötäynnä eikä meinaa mahtua uutta. Joskus tuntuu, että esim. pakastin on sen täydempi mitä enemmän sitä tyhjentää.

Vierailija
37/39 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ihme että nykyään noin voi käydä. Miksi et eilen jo käynyt kaupassa, ei varmaan silloinkaan jääkaapissa ruokaa ollut. Pakastimet on keksitty ja jos ei sellasta ole niin hanki ja sinne ruokaa aina varaksi. Pastaa ja riisiä kaappiin tarpeeksi. En ymmärrä jos rahaa on ostaa sitä ruokaa miten tuollanen tilanne voi tulla.

Vierailija
38/39 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs mies meni urheilemaan? Ultrajuoksua? On ne niin kovia ne av-mammain miähe.

Vierailija
39/39 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olemme molemmat tyytyväisiä. Lapsi ei edes jaksanut koko annostaan ja minullekin riitti yksi lihapulla. Nyt lapsi ottaa jäätelöä jälkiruoaksi. Ei hätää. ap