Unelmien sunnuntai, millainen se olisi sinulle
Rakastelua heti herättyä, yhdessä suihkuun, aamulan syöttämistä toiselle, taas rakastelua...
Saunomista yhdessä, hierontaa ja taas... Mmm
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Etkö sinä osaa syödä itse, ja ovatko kaikki ”nautintosi” libidovetoisia? Kuulostat miesvauvalta. Terapiaan.
Olen nainen
Ap
Lettu-, tai vohveliaamiainen cappuccinon kanssa kermavaahdolla, vastapuristettua appelsiinimehua.
Kiireetöntä heräilyä, ulkoilua tai pyöräilyä.
Pihan kuopsutusta.
Tuo olis kyllä painajainen. Joku iholla koko ajan. Olisin mieluiten yksin koko päivän.
Se et heräis hirsimökis keskellä korpee kahestaa koiran kaa. Ei tarttis olla missää tekemisis ihmisten kaa. Aamu alkas ittesä kaa leikkimisellä ja sit ylös ja ulos tepastelee mettään koiran kaa. Koira haukkus oraville ja ite poimisin mustikoita muroja varten. Olis tietenki Gironan pelipäivä. Josko täydellisenä sunnuntaina ne onnistus jopa voittamaan… Piirtelisin, ratkosin sudokuja ja lukisisin Hobittia miljoonannen kerran. Illalla taas omaa kivaa ja sit nukkumaan.
Ei olisi mitään kodinhoitoon, perheeseen, eikä parisuhteeseen liittyvää tekemistä. Saisi vaan puuhailla omiaan rauhassa koko päivän.
Trollailu av palstalla, piereskely, munien kaivaminen
Jossain lämpimässä paikassa uima-altaan ja meren äärellä. Auringonottoa, hyvää ruokaa ja juomaa.
Etkö sinä osaa syödä itse, ja ovatko kaikki ”nautintosi” libidovetoisia? Kuulostat miesvauvalta. Terapiaan.