Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (13370)
Vagisan...tullut vissiin jo vuoden joka välissä. En ostaisi koska mainos alkais nostattaa kylmiä väreitä. Tuntuu että Trivago, vagisan ym tekee miinusta levottomien mainosten vuoksi.
Taneli Mäkelä...
Hyi perse....
Vierailija kirjoitti:
Miten tuolla Trivagolla on rahaa mainostaa joka ohjelmassa, jossa voi mainostaa ja jokaisen ohjelman jokaisella mainostauolla. Alan voida pahoin, kun ne kuvottavat äijät inhottavine äänineen pomppaavat kuvaruudulle. Koen sen jo häirintänä. Aina ei ehdi hätiin vaihtaa kanavaa. Olisikohan jollakin instanssilla kiinnostusta vähän tutkia asiaa.
Ne äijät ei puhu sentään terskojensa rasvaamisesta.
Telian mainoksessa entinen näyttelijä mäkättämässä.
S-marketin mainoksessa näyttelijä Taneli Mäkelä imeskelee ja nuolee sormiaan.
Ällöttävän näköistä ja nykyaikana tautien jyllätessä myös äärettömän typerää.
Miitta Sorvali Telian mainoksessa on kaikkien aikojen riman alitus.
Voisikohan se Vagisan-muori jo todeta, että nyt on röörissä niin paljon Vagisania, ettei tarvitse enää tyytyväisyydestään kertoa moneen kertaan saman illan aikana. Vai vieläkö sattuu?
Sillä toisella mammalla samassa mainoksessa taitaa olla tekarit löysällä, kun on puhe niin puuroutunut.
Koulunäkkimainos Näkkiä ja vähän äkkiä hokema ärsyttävä Hauskako ? No ei vaan jokin lapsien keksimä sanaleikki josta on keksitty tajunnan räjäyttävä jänkytys
Katsooko joku oikeasti mainoksia? Itse en ole katsonut vuosikausiin yhtäkään mainosta. Niitä tulee joka väliin, mutta en katso mitä niissä on. En ymmärrä mitä varten mainokset ovat.
Vierailija kirjoitti:
Katsooko joku oikeasti mainoksia? Itse en ole katsonut vuosikausiin yhtäkään mainosta. Niitä tulee joka väliin, mutta en katso mitä niissä on. En ymmärrä mitä varten mainokset ovat.
Vähän pakko jos ei poistu paikalta tai sammuta telkkaria mainosten ajaksi No silti paskat ohjelmat kutonen, natgeo pilattu paskoilla mainoksilla
Puikula mainos missä se leipä työnnetään oven ali, vaikka siinä on joku pyyhe alla niin tarviiko se leipä lattialle laittaa. Ja miten iso rako niillä on oven alla kun pyyhe ja leipä menee siitä, vaikka olisi kuinka ohut leipä niin ei minun oven ali menisi.
Se, joka keskeyttää elokuvan.
'edelleen, pysytään kiskoil, edelleen...'
Pirkka se aina keksii paskaa mainoksiinsa.
Trivago.
Kiitos tuon hullun tuputuksen, en ikinäkoskaanmilloinkaanmissääntilanteessa sitä tule käyttämään.
Telia Nyt sen mainoksesta näkyy loppuosa jossa se nainen kerkiää kiekaista pianonsa kanssa "Minä en tiedä liittymistä mitään" Konkkaanko tuo putiikki haluaa kun haukkuu tuotteensa ?
Perlana-mainoksen laulajan ääni on kauhea, varsinkin siinä ihan lopussa. Aivojen kuuloalueeseen sattuu.