Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävin mainos

Vierailija
18.04.2021 |

Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.

Kommentit (13283)

Vierailija
13281/13282 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko viedä Topin ulos ? Voisitko kolata pihan. Muija syö mussuttaa ja kaiken tekee mies.

Oikea vastaus olis: No, kun nyt olet mulle valehdellut kaikesta ja törsinyt rahat kotiinkuljetuksiin, niin voisitko suunnata ulko-ovelle, KULTA?

Itse asiassa S-marketin kotiinkuljetuksessa on hyvin maltillinen hinta, vain muutamia euroja. Reiluinta olisi, jos pari edelleen jakaisi kotityöt järkevästi ja tasan niin, että mies voisi välillä "käydä kaupassa" ja nainen esim. imuroida. 

Vierailija
13282/13282 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko viedä Topin ulos ? Voisitko kolata pihan. Muija syö mussuttaa ja kaiken tekee mies.

Oikea vastaus olis: No, kun nyt olet mulle valehdellut kaikesta ja törsinyt rahat kotiinkuljetuksiin, niin voisitko suunnata ulko-ovelle, KULTA?

Itse asiassa S-marketin kotiinkuljetuksessa on hyvin maltillinen hinta, vain muutamia euroja. Reiluinta olisi, jos pari edelleen jakaisi kotityöt järkevästi ja tasan niin, että mies voisi välillä "käydä kaupassa" ja nainen esim. imuroida. 

Kestovalehtelijan kanssa kivaa olla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13283/13282 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten oikeuksien puolesta kerjäys...

Sulla hei on väärä maa!

Syyllistä siellä missä syylliset ovat!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän