Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (13537)
Naisten oikeuksien puolesta kerjäys...
Sulla hei on väärä maa!
Syyllistä siellä missä syylliset ovat!
En kestä RAPSAKKAA KEKSISUKLAATA
Pahin toi oranssi kikattaja. Hyvä vaan, jos joku syö noi rasittavat karkit leffaeväänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko viedä Topin ulos ? Voisitko kolata pihan. Muija syö mussuttaa ja kaiken tekee mies.
Oikea vastaus olis: No, kun nyt olet mulle valehdellut kaikesta ja törsinyt rahat kotiinkuljetuksiin, niin voisitko suunnata ulko-ovelle, KULTA?
Itse asiassa S-marketin kotiinkuljetuksessa on hyvin maltillinen hinta, vain muutamia euroja. Reiluinta olisi, jos pari edelleen jakaisi kotityöt järkevästi ja tasan niin, että mies voisi välillä "käydä kaupassa" ja nainen esim. imuroida.
Muutama euro?! Omassa kotikunnassa lähtöhinta on 9,90 e.
Hurjan paljon tullut mainoksia joissa kerätään rahaa kaikkialle. Lasten kasvoilla ja jopa puhumalla yritetään saada rahaa. Eikö näitä rahankeräysmainoksia voi poistaa televisiosta!
Vierailija kirjoitti:
Pahin toi oranssi kikattaja. Hyvä vaan, jos joku syö noi rasittavat karkit leffaeväänä.
😂
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mainokset missä on joku hidastettu tai nopeutettu kohta tai se vattenfallin nylkytys
Mua ärsyttää suunnattomasti tämä Vattenfallin mainos. Viherpiiperöiden typerä ilmastopaskamainos ja se outo jankutus.
Miitta Sorvali Telia mainos.
Yksi idea ja 1000 eri väännöstä Elisa ja se hemmetin amerikkalainen äijä on niin kulunut vitsi että todellakin ärsyttää
Se saatanan Edel! Pitkä ku nälkävuosi, ja kuvattu niin oudosta kulmasta, että sen teennäisen naisen otsa on suurempi kuin Alaska. T: korkeaotsainen itsekin
se kampaaja on ihan jumalattoman sexikäs , pääsisi kyllä kampaamaan mun alakerran koska vaan
Vierailija kirjoitti:
Ohjelman tarjoaa........*5 sekunnin tauko*........Merivesinenäsuihke........ Sama mainos kuuluu kahteen kertaan 30 sekunnin sisään, joka ikinen kerta. Pahimpia mainoksia, jossa yhtä ja samaa sanaa tai lausetta jankutetaan kokoajan.
entäs vainion poika ja pursku puolukkasuuhuuhde ??
Miksi k-kaupan mainoksissa niin usein epätyypillisiä ihmisiä on ja mikä kumman tarve niillä on jotain räppiä mainoksiin ympätä?
Vierailija kirjoitti:
Se saatanan Edel! Pitkä ku nälkävuosi, ja kuvattu niin oudosta kulmasta, että sen teennäisen naisen otsa on suurempi kuin Alaska. T: korkeaotsainen itsekin
Se nainen on Novan juontaja. Hölisee käsittämättömiä juttuja iltapäivisin Eerikäisen kanssa, joka välillä yrittää pahimpia älyttömyyksiä loivennella. Kerran se ihan tosissaan mietiskeli, onko eräässä suomalaisessa yli 70 000 asukkaan kaupungissa liikennevaloja!!! Ei mikään ruudinkeksijä, kun yleistietous ja ihan pelkkä maalaisjärkikin on nolla.
Ilta-Sanomien spastisesti heiluvat räppiwiggerit ja Vaasan sähkön pinkkipipoinen känisevä soijapoika.
Humiseva harju- se juomupintainen (koska se vaikuttaa kondomimainokselta) - mainoksessa, kesken kaiken muun seksiähinän näytetään pienen hetken taikinaa läpsäyttävää kättä. Liittymättä mihinkään muuhun siinä trailerissa.
?
Gigantin mainos, jossa kaupitellaan jotain televisioita. Erityisesti se hammasrautatyttö.
Miitta Sorvali ylistämässä Teliaa ja sitten pimputtelee jollain pianolla "Minä en tiedä liittymistä mitään" Telia kyllä kusee tuossa omille kintuilleen tökerösti tehdyllä mainoksella ja siksi ärsyttävä
Op Pohjola "Toivo samalla hyvä henkivakuutus". No siinä on uusioperheen isäpuoli ja teinityttö "bondaamassa". Isäpuoli luulee olevansa cool, kun toivoo moottoripyörää ja teinityttö luulee olevansa kommentillaan rizz fr fr. Molemmat on kylläkin tasoa skibidi toilet.
Kestovalehtelijan kanssa kivaa olla?