Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (13431)
Vierailija kirjoitti:
Se että kerjäysmainoksiin on laitettu lapsiääni kerjäämään rahaa jonnekin taivaan tuuliin!
Voi voi kun meillä ei ole mitään. Kurttunen säilykepurkki vain kolikoita varten, ja sekin ylähyllyllä. Lahjoita nyt meille 15€ kuussa, kiitos. No apua tarvitaan, kyllä. Jotenkin vain en jaksa uskoa että tuosta 15€ kuussa menee perille mitään, niin raadollista tämä maailma on. välistävetäjiä riittää ja nauravat partaansa kun käärivät rahat taskuunsa. Se nappisilmä rääsyläistyttö on kyllä viimeinen joka niistä rahoista jotain saa, tämä on nähty.
Siis mitä helvettiä ! Tämähän on täysin käsittämätöntä Olenko edes hereillä ? Hesburger hampurilaismainos (voit valita täytteet itse ) ILMAN ÄRSYTTÄVÄÄ RYYSTÄMISTÄ ?????
Saarioinen mainos missä yksinhuoltajan vajaaälyiset pojat eivät osaa edes haarukkaa käyttää ja läskimooses kuvaa itseään piirtelevää jälkikasvuaan.
Pizzamainos jossa se todella ärsyttävä naapuri tulee soittamaan ovikelloa ja näkee toisen kotiin syömään heidän pizzan.
Taneli Mäkelä valehtelemassa S-marketin puolesta.
Kuhaa ei ole aina saatavilla ja kanaa ne ei myy ollenkaan, vain broileria.
Fairy. Tiskiainepalleron läähätys hä, hä, HÄ! Ja puhtaan astian vingutusäänet ovat hermojaraastavia!!
Vierailija kirjoitti:
Tokmannin herra Smartstore on näköjään sama ukko kuin se pihi Pirkka-ukkeli. Tämmöinen havainto vaan tähän väliin
Mua on alkanut ottaa se "Ja taas mennään..." Pirkka-ukko päähän. Kuinka vajaaälyinen pitää olla, että kuvittelee muutaman ihmisen työllistävän yrityksen koko budjetin menevän nurin yhdestä mutakakusta, jonka vielä todennäköisimmin joku työntekijä on omista palkkarahoistaan ostanut kahvitauon piristykseksi. Ja se menee niin tunteisiin, että pitää sytyttää tulipalo työpaikan tiloissa. Miten tuollaisella voi edes olla työpaikka?
Lähitapiola Hei näitteks te ton (joku kaiutinrotisko tippuu katosta ?) Eii meillä on kurkut silmillä helvetin ärsyttävällä helium äänellä
Dnan hakkeripoika nykii päätään kummallisesti Onko tuokin pitänyt tekoälyllä vääntää Ärsyttävä !
Mainoksissa ei voi olla kolmea valkoihoista lasta auton takapenkillä.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä Tokmannin boxing-mainosta.
Mies esittelee lapsilaumalle muovisia säilytyslaatikoita. Miksi? Eivät kai lapset ole kovinkaan hyvä kohderyhmä tällaisille tuotteille.
Esittelyn jälkeen ukko sitten tuskailee, että ei niitä saa kaupaksi. Kyllä kai tässä joku juju on, mutta minä en ymmärrä sitä.
Enkä ymmärrä, miksi mainoksessa pitää olla silmälasipäinen ja baskeri päässä oleva tyttö. Ja toinen tyttömainos, jossa tytöllä on jo useita satoja pareja sukkia.
Suomipopin limoncello rallatus on all time low. Se on tehty varmaan täysin ärsyttämismielessä ja mainoksen "ymmärtää" pieni sisäpiiri jälkeenjääneitä aikuisia, jotka ko kanavaa kuuntelee
Finnairin mainos jossa suomalaiset väittää että pakkasella aika pysähtyy.. ja sen naisen vocal fry on erityisen raivostuttava.
Vierailija kirjoitti:
Suomipopin limoncello rallatus on all time low. Se on tehty varmaan täysin ärsyttämismielessä ja mainoksen "ymmärtää" pieni sisäpiiri jälkeenjääneitä aikuisia, jotka ko kanavaa kuuntelee
Tämä ja Radio Rockin tv-mainos. Setämiehet puhuu ja nainen istuu hiljaa tai nauraa. Jälkeenjäänyttä tosiaan!
Vierailija kirjoitti:
Finnairin mainos jossa suomalaiset väittää että pakkasella aika pysähtyy.. ja sen naisen vocal fry on erityisen raivostuttava.
Ilmeisesti sen voi nähdä kerran ja ajatella "ihan kiva", mutta seuraavana kertana ärsyttää jo yllättävän paljon (minulle kävi näin).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti sen voi nähdä kerran ja ajatella "ihan kiva", mutta seuraavana kertana ärsyttää jo yllättävän paljon (minulle kävi näin).
Ärsyttää se rantahiekalla kävelevä nainen. Itkeekö hän vai miksi näyttää niin tuskaiselle. Ikävä Suomeen?
Taas mainostetaan kovalla äänellä radiossa: MAAIMUUS MAAIMUUS. Mitä lie tyrkytetään?
Vierailija kirjoitti:
Ratkaisukeskeisenä(mies) sanoisin "millainen pakkanen on?"- kysyjälle, että jos sulla on kotona jääkaapin lisäksi jonkinlainen pakastin, niin sinne joku kehonosa ja tunnustele. Sellainen se on!
Söpöt lapset valjastettuna tunneviuluja soittamaan on yäkkisten yäkkis.
Eikö vielä äskettäin ollutkin kiellettyä käyttää lapsia mainonnassa?
Miksei vieläkin?
Valehtelu ensisijaisena kommunikaatiomallina jopa oman perheen kanssa. Esim. se autoileva nainen ois kai kuollut jos ois vastannut perheelleen"oho, meinasin unohtaa! Käynpä kaupan kautta, hyvä kun muistutitte"
Tai se miehensä huiputtaja: "imuroitko jos tilaan kotiinkuljetuksella kaupasta?"
Että aina pitää valehdella- vaikka siitä ei edes hyötyisi mitenkään, niin harjoituksen vuoksi kai?
En ymmärrä Tokmannin boxing-mainosta.
Mies esittelee lapsilaumalle muovisia säilytyslaatikoita. Miksi? Eivät kai lapset ole kovinkaan hyvä kohderyhmä tällaisille tuotteille.
Esittelyn jälkeen ukko sitten tuskailee, että ei niitä saa kaupaksi. Kyllä kai tässä joku juju on, mutta minä en ymmärrä sitä.