Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttävin mainos

Vierailija
18.04.2021 |

Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.

Kommentit (13182)

Vierailija
13181/13182 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannin herra Smartstore on näköjään sama ukko kuin se pihi Pirkka-ukkeli. Tämmöinen havainto vaan tähän väliin

Vierailija
13182/13182 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä Tokmannin boxing-mainosta. 

Mies esittelee lapsilaumalle muovisia säilytyslaatikoita. Miksi? Eivät kai lapset ole kovinkaan hyvä kohderyhmä tällaisille tuotteille. 

Esittelyn jälkeen ukko sitten tuskailee, että ei niitä saa kaupaksi. Kyllä kai tässä joku juju on, mutta minä en ymmärrä sitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13183/13182 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että kerjäysmainoksiin on laitettu lapsiääni kerjäämään rahaa jonnekin taivaan tuuliin!

Voi voi kun meillä ei ole mitään. Kurttunen säilykepurkki vain kolikoita varten, ja sekin ylähyllyllä. Lahjoita nyt meille 15€ kuussa, kiitos. No apua tarvitaan, kyllä. Jotenkin vain en jaksa uskoa että tuosta 15€ kuussa menee perille mitään, niin raadollista tämä maailma on. välistävetäjiä riittää ja nauravat partaansa kun käärivät rahat taskuunsa. Se nappisilmä rääsyläistyttö on kyllä viimeinen joka niistä rahoista jotain saa, tämä on nähty.