Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (13182)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kappahl mainoksen mongoli ja ruudussa teksti, "Fashion for you. And yours."
" And yours"...Tuohan ei ole englantia, eikä tarkoita yhtään mitään.
Olet väärässä. And yours on englantia ja tarkoittaa läheisillesi/lähipiirillesi. Sitä käytetään siis samaan tapaan kuin Suomessa sanotaan vaikkapa hyvää joulua sinulle ja perheellesi.
Jos näin halutaan sanoa, niin piste on aivan väärässä paikassa. Juuri tuo pisteen sijoitus tekee koko fraasista merkityksettömän.
Heh, et sitten muuta keksinyt...
Tarkista asia joltakin äidinkielenään englantia puhuvalta, ennen kuin tulet tänne leikkimään kielineroa.
No sinä kait tässä sitä kielineroa leikit.
Nuo hintavääntely mainokset " järkyttävät hinnat, hintahäiriö, epänormaalit hinnat, se nyt on vaan tyhmää maksaa liikaa , laadukkaasti halpa jne Nuo kauppiaat jätän väliin
Ei mainoksia mutta nuo kutosen pimputi pimputi ränkyti ränkyti niksipirkat Voi helvetti eihän tuota kanavaa voi katsoa jos ei ole kaukosäädin kaulassa että saa äänet pois !
Vierailija kirjoitti:
"Näyttääkö se vähän Matti-ukilta, voi raukkoooo! Muori arvostelee ilmeisesti lastenlastaan. Eikö tuo nyt ole selvästi vauvan haukkumista? Sanoisi vauvan äiti, että eipä ole sinussakaan kehumista.
Matti-ukinhan ulkonäköä siinä haukutaan, mutta sitäpä ei miesvihahuuruissaan palstalainen kai edes huomaa.
Mikä tahansa mainos, jota esitetään kuukausitolkulla, joka mainostauolla 2-3 kertaa. Siinä tulee sellainen olo, että mainostajakaan ei usko tuotteeseensa, kun täytyy pakonomaisesti mainostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulta Adam, ostamme kultasi. Hiivatin huijari, on jo niin sliipatun lipveän ketkun näköinenkin. Kas kun ei kultahampaatkin vilku suusta hymyillessä.
Etkös Mikael Persbrandtia tunnista?
Gunvald... Kommenteista näkee, että tämä palsta on täynnä kakaroita, jotka eivät tänne kuulu.
Niin, tämä on kai ärsyttävä mainos palsta, eikä mikään tietokilpailu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Näyttääkö se vähän Matti-ukilta, voi raukkoooo! Muori arvostelee ilmeisesti lastenlastaan. Eikö tuo nyt ole selvästi vauvan haukkumista? Sanoisi vauvan äiti, että eipä ole sinussakaan kehumista.
Matti-ukinhan ulkonäköä siinä haukutaan, mutta sitäpä ei miesvihahuuruissaan palstalainen kai edes huomaa.
Jos lasta verrataan tähän rumaan Matti-ukkiin ja vielä voivotellaan, että "voi raukkoo", eikö silloin haukuta myös sitä lasta. Etkö osaa ajatella? Mikä helkutin miesvihaaja minä olisin, kun olen itsekin mies?
DNAn isä vs vässykkä poika mainos. Jatkuvalla syötöllä tulee.
Moi liittymä mainokset.
Grandiosan outo asetelma - jos saan haistettua mitä naapuri kokkaa niin heidän pitää ruokkia minut - täysikasvuisen ihmisen jonka olettaisi hankkivan itse omat ruokansa - myös ne grandiosat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lasta verrataan tähän rumaan Matti-ukkiin ja vielä voivotellaan, että "voi raukkoo", eikö silloin haukuta myös sitä lasta. Etkö osaa ajatella? Mikä helkutin miesvihaaja minä olisin, kun olen itsekin mies?
säälitään, ei haukuta. sen verran osaan ajatella. miksi sinä et- ja miksi raivoat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
säälitään, ei haukuta. sen verran osaan ajatella. miksi sinä et- ja miksi raivoat?
Mikä hullu tämä jankkaaja on? Lopeta nyt jo ja palaa alkuperäiseen aiheeseen tai mene muualle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä hullu tämä jankkaaja
Sori, en tiennyt että tuollainen nettipoliisi ei kestä kun sanotaan takaisin.
"Laajin valikoimaaa, houkuttelevat hiinnaaat, beliaaali piistee fiii." Ja perään inhottava hampaiden narskausääni.
Kamux mainos kun "jykä (tai Ykä) pälkänteeltä" ja "yasmin vantaalta" eivät ole suomalaisia
Vierailija kirjoitti:
Grandiosan outo asetelma - jos saan haistettua mitä naapuri kokkaa niin heidän pitää ruokkia minut - täysikasvuisen ihmisen jonka olettaisi hankkivan itse omat ruokansa - myös ne grandiosat.
Pikku vinkki, Pekka ei tullut oikeasti pizzalle. Pizza on alkupala, jälkiruoaksi kolmen kimppaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikku vinkki, Pekka ei tullut oikeasti pizzalle. Pizza on alkupala, jälkiruoaksi kolmen kimppaa.
Jaa, eli ovenpielten teippausten tarkoitus ei ollutkaan että pizzan haju karkaa rappukäytävään vaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulta Adam, ostamme kultasi. Hiivatin huijari, on jo niin sliipatun lipveän ketkun näköinenkin. Kas kun ei kultahampaatkin vilku suusta hymyillessä.
Etkös Mikael Persbrandtia tunnista?
Gunvald... Kommenteista näkee, että tämä palsta on täynnä kakaroita, jotka eivät tänne kuulu.
Niin, tämä on kai ärsyttävä mainos palsta, eikä mikään tietokilpailu.
Ja Gunvaldhan on tuossa roolissaan tietoisesti lipevä eli ärsyttävä.
Vartiointifirman mainoksen muija istuu penkillä ja katsoo puhelimesta että talo palaa, mutta jää vain huokailemaan eikä tee elettäkään lähteäkseen, mitä hittoa.