Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12678)
Pahinta siinä sukkahousut rikkovan morsiamen mainoksessa on kauppias tai myyjä, miksi on valittu niin kolkkoääninen nainen toivottamaan tsemppiä? Laitan aina äänen pois
Olen kyllästynyt Kaj yhtyeen vötkästeleviin tyyppeihin ruskeissa puvuissaan, Elisan tyhmiin mainoksiin sekä Epoq-keittiö mainokseen, jossa mies heittelee vaatteita lattialle ympäri asuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Pahinta siinä sukkahousut rikkovan morsiamen mainoksessa on kauppias tai myyjä, miksi on valittu niin kolkkoääninen nainen toivottamaan tsemppiä? Laitan aina äänen pois
Ja mua ärsyttää se riekkuva morsian.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Hitonmoinen bassoääni on neitokaisella (jos se sitten alkuaan on nainen?).
Kokkikartanon "nokkelan hauska" lässyttävä täti-ääni. Pata on valttia🤮
Se mainos jossa lapsi pyyhkii koiran kuonon päältä ruoantähteitä. Siis miten muka sitä ruokaa voi sinne joutua?
Ömeising reis suomi
järkky rallienglanti mainostajamuijalla.
Ja joo, se kokkikartanon mainostusääni. Ihan järkyttävä. Ruuatkin on huonontuneet, ennen kana oli hyvää, nykyään samaa rustopaskaa kuin jossain saarioisilla.
Joku hampurilaismainos (burgerking?) jossa jätkä puhuu murteella pihivi, järkyttävän kuuloista! En tiedä mikä murre kyseessä kun ilmiselvästi puhuu feikkimurretta!
En tiedä mitä tämä Elisan uusi sininen pallero yrittää edes sanoa. Vituttaa se ääni ja julmettu äänenVOIMAKKUUS joka iskee kuin rekan keula pimeästä kun yrität jotain tunnelmallista youtube videota katsoa
Pitkään ollut jo sitä mieltä että mainosten äänet on aivan ylikovalla
Se silmien tietokonetomografian Heh heh, mitä se tarkoittaa typerä hekotus.
Kaikki mainokset, joissa "taustamusiikkina" sormiennapsuttelua.
Trivagon jättihammasmies oli korvattu jollain tekoälyllä tehdyllä tyypillä 🤣 on tullu vissiin vähän palautetta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Hitonmoinen bassoääni on neitokaisella (jos se sitten alkuaan on nainen?).
Siitä mainoksesta saa sen käsityksen, että ne naiset ovat menossa keskenään naimisiin. Ja tsemppiä toivottava kassahenkilö on siitä vähän kade.
Oi oi oi oi Oivariini. V**** mitä paskaa.
Ja YouTuben puolella tulee jatkuvasti keksimainos, jossa puhutaan niin lässyn lässyn lää-äänellä, että korviin sattuu ja pää räjähtää. Ai perkele, miten vihlasee ja rupee ottamaan ylälavetille. Vammaisille tehtyjä nuo molemmat mainokset. Tulee mieleen, että tekijöinä on kolmekymppiset, kuusivuotiaan tasolle jääneet muka aikuiset. Miten voi muuten edes tulla mieleen tehdä mainokset noin?
Pepsin BUUM BUUM BUUM
Lidlin 80 lukua henkivä 'huumori
notottaKAI!
DNA: n ärsyttävä hokema yhden hitin ihmeellä
Radiossa tuleva paratabstabstabstabstabstabs
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä oikesti ihmettelen sitä, miten paljon S-ryhmä työntää noita mainoksia eetteriin, kun kyseessä on kuitenkin valtakunnan isoin ja näkyvin ketju jo muutenkin. Siis ne mainokset ymmärrän, missä kerrotaan jotain infoa esim bonuksista, jos joku ei nyt sitä systeemiä muka tiedä. Mut just joku Taneli hokemassa joka mainoskatkolla kuinka "tämä ei ole makkarasoppaa", saa minussa ainakin aikaan ennemmin reaktion että voisin vaihtaa K-kaupan asiakkaaksi :D
No niinpä, alkaako joku käymään enemmän s-kaupoissa mainosten takia? En usko. En kyllä usko vaikuttavan toiseenkaan suuntaan. Itseäkin vähän ärsyttää nuo mainokset, mutta en nyt sentään ala boikotoimaan kauppoja sen takia. Ilmeisesti niillä on ylimääräistä rahaa ja kun kilpailijatkin mainostaa, niin onhan se ymmärrettävästi tehtävä sitä itsekin.
Mä käyn koska kun maksan Vihreällä Kortilla saan Bonuksen lisäksi 0,5% MaksutapaETUn !!
Edellä yksi kirjoittanut:
Mä käyn koska kun maksan Vihreällä Kortilla saan Bonuksen lisäksi 0,5% MaksutapaETUn !!
---
Eli jos näitä mainoksia ei tulisi telkkarista, sinä et älyäisi käydä ostoksilla S-kaupoissa? Et ole koskaan muualla kuullut noista bonuksista?
Hiukan ällöttävää ja huono tapa jos koira syö ruokapöydässä lapsen kanssa samaan aikaan.
Heh joo en mäkään oo oikeasti boikottiin ryhtynyt. Mut voishan ne välillä keksiä jo jotain muutakin kun samat Tanelin letkautukset vuodesta toiseen ja monta kertaa illassa kuultuna. No nyt on samat repliikit siirretty sille tekoäly-koiralle :D