Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12337)
Kääks kirjoitti:
Kaikki Prisma kauppaketjun mainokset 🤮
"Kaikkea on":n takia loppui käynnit Prismassa. Ja aion lopettaa asiakkuuteni myös pian, mikä nyt ei johdu tuosta mainonnasta. Tuli puhelinsoittokin, jossa S-ryhmä kauppasi vakuutuksia. No no, ei tällaista.
Vierailija kirjoitti:
Ratiopharm mainokset missä on ne kaksoset. Ei voi olla HUONOMPAA. Ärsyttävä mainos, koska on niin HUONO.
Tämä! Mua suorastaan raivostuttaa jo ne tukat! Ja kas, kun mies kerran sanoi ihan samaa.
inhoan K-supermarketin mainosta, jossa kauppias muka haluaa toivottaa pariskunnalle hyvää hääpäivää ja on pyynnöstä tilannut kauppaan sitä Santorini fetaa. Tai toinen mainos, jossa K-kauppias jakaa opiskelijoille syötävää. Jep Jep, oman kylän kauppa. Juu ei. Isoissa kaupoissa ei takuuvarmasti nähdä yhtään missään kauppiasta. Eihän niistä löydä edes myyjiä. Ihan höpöhöpöä!
Vierailija kirjoitti:
Kakkis kirjoitti:
Mulle tulee heti karmea puistatus ja ällötys kun telkkarista tulee se mainos, missä mies on jossakin nuotiolla ja sanoo monta kertaa mmmmmhhhh! Jotenkin tosi ällö ja lipevän kuuloinen se ääni, tulee mieleen että mitähän se ukko oikein mahtaa touhuta 🤮 Tais olla ingmariinin mainos, hyh!
Mäkin inhoan sitä. Todella ällö koko mainos. Jos se on olevinaan hot, metsään meni ja pahasti. 😀
Sehän on vidduilua machomiesmainoksille. Minä tykkään.
paljon onnee!
-kiitos!
no, näytäpä sitä teidän uutta tulokasta.
-tässä tää mun pikku muru on.
oooh miten pieni ja söpö! saanks mä pliis pitää sitä hetken?
-joo
*naps*
mitä sä teet, miks sä taitoit sen noin??
- ei se muuten mahtuis taskuun
samsung galaxy z flip 3, se taskuun mahtuva taittuvanäyttöinen puhelin
tai se älä naarmuta - versio
tulee spotifyssä joka biisin jälkeen, korvista valuu verta joka kerta
Menevä Recordsin pelleräppi taksiohjelman tauoilla: "Päivää että pätkähtäää". Kuulostaa joltain parodiabiisiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just tuli taas se metsien suomi-mainos missä se n%$eri salakuvaa suomalaisia metsässä.
Koittaa selvittää "miksi suomi on maailman onnellisin kansa. "
Mitä hemmettiä?
Vois tumma poika kattoo suomen itsemurhatilastot ja miettis pari kertaa uudelleen...
Ja miksi metsien SUOMI-MAINOKSESSA pitää puhua englantia? Surkein mainos pitkään aikaan, hrrr mulla nousee karvat pystyyn 🤬Ainiin, tää jäi alunperin sensuuriin niin jouduin kirjoittamaan uudelleen..
Niin, mun mielestä toi on vaan fakta eikä siinä mun kommentissa ollu mitään r a s i s t a muuten kun suomalaisia kohtaan siinä mainoksessa.
Näköjään mitään negatiivista ei saa sanoa jos se liittyy tähän mo kutukseen.
Mutta ymmärsinkö oikein, eli siinä mainoksessa on r#@ismia suomalaisia kohtaan? Eli suomalaisia saa joku tumma kuvata salaa tjsp?
Mutta joo, ihan järkky mainos tosiaan... puhuisi edes suomea kun metsien suomea kerran mainostetaan 🤔
Mites se snickers mainos missä on elton john, joka syötyään snickersiä, muuttuu joksikin pieneksi tummaihoiseksi räppäriksi joka möykkää jotain tsegi tsegi jou jou tasoista möly oksennusta.
Sen jälkeen taustaääni sanoo; You are not you if you are hungry, SNIGGERS.
Aina, kun mainokset tulee, laitan telkan hiljemmalle ja lähden tekemään jotain muuta.
Ehdottomasti Ilta-Sanomien ja Iltalehden ennen juttua pakkonäytettävää mainostaa/mainoksia!
Kuka perkele niitä muka katsoo?? Ainakin minä katselen ihan jotain muuta sillä aikaa kun mainokset jauhavat taustalla.
Ja kaiken huippuna se juttukin on usein ihan paska...
Specsaversin virnuileva kikkarapää ajaa laserleikkaukseen ettei tarvitse enää ikinä ostaa silmälaseja. Aaaargh
Vierailija kirjoitti:
Specsaversin virnuileva kikkarapää ajaa laserleikkaukseen ettei tarvitse enää ikinä ostaa silmälaseja. Aaaargh
Minusta hän on kaunis ja pirteä nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävä on se sössöttävä mies siinä k-ruoka.fi -mainoksessa. Aikaisemmin vaan tietyntyyppiset naiset sössötti, nykyään näköjään jotkut miehetkin.
Ai Eero Ritala? Se joka lässyttää, miten heidän verkkokaupassaan kerätään kaikki tuotteet käsin jne? Jep, ärsyttää muakin. Näyttelijästä itsessään tykkään, ei se ole ollenkaan noin ärsyttävä niissä rooleissaan, mutta ääninäyttelijänä käy hermoille. Tai sitten se vaan johtuu tuosta mainoksesta ja sen lässynlää-tyylistä itsessään.
Tämä, todellakin! Ritalan lässytystä ei pysty kuuntelemaan tässä mainoksessa.
Ja sen seurauksena jokaikinen muukin ohjelma, jossa Ritala näyttelee, muuttui sietämättömäksi.
Vierailija kirjoitti:
"I look real good today." Potra poika polkee.
Oli söpö ja hauska aluksi, nyt tulee jo korvista.
Mä vihaan sitä laiskanletkeää jollotusta, varmasti joku paksuhuulinen rastapää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävä on se sössöttävä mies siinä k-ruoka.fi -mainoksessa. Aikaisemmin vaan tietyntyyppiset naiset sössötti, nykyään näköjään jotkut miehetkin.
Ai Eero Ritala? Se joka lässyttää, miten heidän verkkokaupassaan kerätään kaikki tuotteet käsin jne? Jep, ärsyttää muakin. Näyttelijästä itsessään tykkään, ei se ole ollenkaan noin ärsyttävä niissä rooleissaan, mutta ääninäyttelijänä käy hermoille. Tai sitten se vaan johtuu tuosta mainoksesta ja sen lässynlää-tyylistä itsessään.
Tämä, todellakin! Ritalan lässytystä ei pysty kuuntelemaan tässä mainoksessa.
Ja sen seurauksena jokaikinen muukin ohjelma, jossa Ritala näyttelee, muuttui sietämättömäksi.
Ritala on tosi hauska Melkein Mensassa. En taatusti lopeta katsomista. Mutta olette oikeassa, en tykkää sen äänestä mainoksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli söpö ja hauska aluksi, nyt tulee jo korvista.Mä vihaan sitä laiskanletkeää jollotusta, varmasti joku paksuhuulinen rastapää.
Hyvä biisi
hookoo kirjoitti:
Inhoan K-Supermarketin tyttöä, joka mainostaa Pirkka-tuotteita "tavallista parempi ruokakauppa." Kaikki eivät vaan sovi telkkariin. Puheääni ja olemus ärsyttävät niin, että kaihdan K-kauppaa. Ja vaihdan kanavan heti, kun kyseinen mainos alkaa.
joo se o se komenteleva ämmä, tollasta ku joutus kuuntelee livenä ni huh huh
Vierailija kirjoitti:
Oli söpö ja hauska aluksi, nyt tulee jo korvista.
Se on kyllä ärsyttävä mainos. On se hienoa, kun lihava poika harjoittelee jo tulevaa "ammattiaan". Yllättäen on pitänyt valita läski kakara tulevaksi gangstaksi. No, niinhän ne kai yleensä nykyisin onkin...
Mulle käy usein näin. Ikivanha Fairyn "neljän viikon tiskit, viiden viikon tiskit, kuuden viikon tiskit" jne. saivat aikaan vain sen, että ostin Sunlight-tiskiainetta.
Toinen oli "Mitä meillä oli ennen Floraa"? Eipä näkynyt meillä enää tuota aamiaispöydässä.