Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12798)
Vierailija kirjoitti:
S-pankin mainos.
Se, jossa vahtimestari kertoo, miten pankkiasiat hoidettiin ennen.
Vierailija kirjoitti:
Ne proteiinipirtelö mainokset, joissa "nyljetyt ihmiskehot" on kaupassa tyhjän kropan jumittaessa pelipaikalla. Menee ruokahalut.
Mulle ei aukea miten ne autoa raapivat lapset siihen mainokseen liittyy? Oikeassa elämässä huudettaisiin kuten aulis kaakko eli SAA-TANA!!! :)
Hesen ..ja tähän väliin tulee majoneesia.🤮
Vierailija kirjoitti:
Naisia alentavat mainokset ! Vagisan, housunsuojat, lidlin jestas sentään mitkä tissit !!! Kaikki nää vit.....aaa . Miehet näitä näyttää. 😡
Onko kuulossa vikaa? Laulussa lauletaan HINNOISTA.
Vinted mainokset missä sanotaan, että näin helppoa hankkiutua vanhoista vaatteista eroon ja sitten voikin taas ostaa uutta turhaa vaatetta heräteostoksena.
Eikö käytetyistä aikuisten vaatteista ole ylitarjontaa, onko se muka niin helppoa, että pistät vanhan vaatteen myyntiin ja samantien ostetaan.
Pitäiskö tehdä joku bouli? Vai pitäiskö tilaa?!
"No mut eihän täs oo mitään hätää, meillähän on näitä jätskelöitä" -kimitys
S-marketin spotit, joissa Taneli Mäkelä runsaiden pitopöytien lomassa vetää nakkia naamaan ja vittuilee katsojalle: "Mites ne teidän juhlat..." Törkeää kun Suomessakin pitkät jonot ruokajakeluun ja puolet maailmasta näkee nälkää.
Fazer Alku mainokset!!
Ihmiset suut ammollaan täyttää koko ruudun. Tekee mieli heittää televisio parvekkeelta, eikä meillä edes ole parveketta.
Mulla näkyy älykellosta milloin se mainos on tullut. Ahdistus kasvaa sekunnissa.
Vierailija kirjoitti:
VitaPro mainokset on ärsyttäviä. Mainostettu yli 10 vuotta.
Etkä ole yli kymmenessä vuodessakaan ehtinyt oppia tuotteen nimeä. Se on VitaePro.
LIDL mainos on törkeä ja kaksimielinen. Erityisen törkeäksi sen tekee. että kaksimielisen "huumorin" kohteina on vanha pariskunta ja kaksi alaikäistä pikkupoikaa.
Tällä hetkellä Hese Vege mainos, kun saisi siitä sössötyksestä edes selvää.
Varmaan sanottukin.... Trivago ja se on pyörinytkin vaikka kuinka kauan. Voiko ällömpää olla kuin se vanhempi mies hohtavan valkoisen "hammasproteesinsa" kanssa!!
Siis nämä Lidl:in mainokset on just parhaita, niin totta. Hyvä idea.
Just, nuket heiluu ja toi lihasihminen on toteutettu AI:lla. Ajatelkaa että tätäkin on ollut tekemässä iso joukko ammatilaisia isolla rahalla.
Vierailija kirjoitti:
Al Dente
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Al Dente
Sitten syövät jotain mössöä pakastimesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S-pankin mainos.
Se, jossa vahtimestari kertoo, miten pankkiasiat hoidettiin ennen.
On muuten taivahantosi , olen kuullut niin monen vaihtaneen kaikki pankkiasiansa Prismaan juurikin mainoksessa esiin tuoduista syistä .
Ne proteiinipirtelö mainokset, joissa "nyljetyt ihmiskehot" on kaupassa tyhjän kropan jumittaessa pelipaikalla. Menee ruokahalut.