Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttävin mainos

Vierailija
18.04.2021 |

Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.

Kommentit (12319)

Vierailija
12121/12319 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyykö olemaan vetämättä turpaan, jos Taneli Mäkelä tulee kadulla vastaan?

Vierailija
12122/12319 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooomituisten onotusten kerho.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12123/12319 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä edelleen kaikki Lidl mainokset ärsyttävät. En mene koskaan kyseiseen huijari kauppaan. Feikki koko pulju. 

Eräässä Lidlissä kassa aina sekoilee kapulan kanssa. Kun vie tyhjiä pulloja ja tölkkejä palautukseen, menee kuitin kanssa kassalle ja laittaa kapulan erottamaan itsensä seuraavasta asiakkaasta, joka on aina - jostain syystä - ihan siinä mun perseessä kiinni. Sitten kun kassa on rahastanut edellisen asiakkaan, ottaa hän kapulan mun edestä ja samalla minun laittaman kapulan. Sitten tekee vielä jonkun toimenpiteen ja sen jälkeen sekoittaa asiat niin, että takanani olevan ostokset olisivat minun ostoksia, vaikka olen jo näyttänyt, että minulla on vain tämä pullokuitti. Ja ka-pu-la o-li e-rot-ta-mas-sa mi-nut ta-ka-na-ni o-le-vas-ta a-si-ak-kaas-ta. Mikä v..tu siinä voi olla niin vaikeaa? Laittaisin kuitin kassahihnalle, että kassa ehkä paremmin äkkäisi, mutta kun s

Elannon kommunistit käyvät vastahyökkäykseen, kun Heidän S-markettiaan on arvosteltu. Taneli Mäkelän takia ei kukaan normaali ihminen astu tuohon puljuun.

Vierailija
12124/12319 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku 80-luvun poika syö jukurttia ja sösöttää "fantattitta!"

Vierailija
12125/12319 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet idiootti.

Vierailija
12126/12319 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

TRIVACO-mainoksia tungetaan jokaiseen iltalehtien videoonkin. Tämä on jo henkistä väkivaltaa. 

Niiden mainosten katsomisesta pitäisi saada korvausta kivusta, särystä ja kärsimyksestä.

12127/12319 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omituisten otusten kerho on kääntynyt negatiiviseksi renkutukseksi.

Samat fiilikset tästä. Tuo omituisuus -trendi meni jo. 

Uskon, että seuraavana trendaa normaalit pärjäävät ihmiset. Olen odottanut sitä jo pitkään.

Miksi pitää ihannoida sellaista, että kaikki on vaikeaa ja mikään ei suju? Nämä nepsyjutut sun muut? 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
12128/12319 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-marketi Elämä on ruokaa on jo muuttunut Elämä on paskaa hokemaksi. 

Vierailija
12129/12319 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S-marketin "vietkö sä koiran ulos jos mä käyn kaupassa" -mainos. Se ukko on jotenkin härön näkönen ja tossun alla pahasti.

Se lihava laiska akka ärsyttää enempi

Vierailija
12130/12319 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku 80-luvun poika syö jukurttia ja sösöttää "fantattitta!"

Esittääköhän ruottalaista?

Vierailija
12131/12319 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tästä ketjusta 4 viimestä sivua. Mulle kaikki mainitut mainokset oli ihan outoja, en ole ikinä nähnyt niitä. Vaikuttaakohan se jotain asiaan että katson kaikki ohjelmat digiboksilta, mainoskatkot saa skipattua  parissa sekunnissa. Asiahan on kaikkien omassa päätäntävallassa, mutta mun mielestä on vähän kummallista katsoa sellaista jonka kokee ärsyttäväksi. Kyseessä on myös ajansäästö, tunnin ohjelma kestää tällä tavoin katsottuna 40 minuuttia.

Vierailija
12132/12319 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sua vaivaa? Miksi menet henkilövihan puolelle pelkästä mainoksesta? Tällä palstalla Mäkelä on haukuttu jostain syystä täysin lyttyyn. Miksi? Mielestäni ne mainokset joissa Mäkelä esiintyy, ovat hyvällä maulla tehtyjä. Niissä on tavallisia suomalaisia ihmisiä. Esmes minua häiritsee paljon enemmän mainokset joissa esiintyy yhä enenevässä määrin ulkomaalasia mainostamassa suomalaisia tuotteita. Puhumattakaan täysin ulkolaisista mainoksista.

Vierailija
12133/12319 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainoksia vastaan pystyy tekemään jotain. Mäkkärillä oli aikoinaan mainos jossa kaveri mene tiskille "otan tuota.... eikun sittenkin tuota.... tai oikeestaan". Tätä kun alkoi ihmiset kassalla tekemään, hävisi mainos eetteristä vähin äänin ja nopeasti.

Vierailija
12134/12319 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radiossa soi dryttyrytryydryttyrytryy .. Perskindol! .. en tiedä mitä se edes on, mutta muistan aina perskindolin.

Vierailija
12135/12319 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikotien vinkuva naikkonen...

Vierailija
12136/12319 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valio 120 vuotta.

30-luvulla ei ollut sänki tai partamuotia. Tuolta kisoja seuraavalta näyttivät ainoastaan pultsarit ja niitäkin oli vähän.

Mainoksessa oikeastaan kukaan ei näytä vanhan ajan suomalaisilta.

Vierailija
12137/12319 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sua vaivaa? Miksi menet henkilövihan puolelle pelkästä mainoksesta? Tällä palstalla Mäkelä on haukuttu jostain syystä täysin lyttyyn. Miksi? Mielestäni ne mainokset joissa Mäkelä esiintyy, ovat hyvällä maulla tehtyjä. Niissä on tavallisia suomalaisia ihmisiä. Esmes minua häiritsee paljon enemmän mainokset joissa esiintyy yhä enenevässä määrin ulkomaalasia mainostamassa suomalaisia tuotteita. Puhumattakaan täysin ulkolaisista mainoksista.

Miksi vinopää Taneli valehtelee? Meidän S-marketista on turha hakea simpukoita tai kuhaa, kokonaista kanaakaan tuskin löytyy.

Mikä sua vaivaa, te S-ryhmäläiset olette kuin jotain saatanan lahkolaisia.

Vierailija
12138/12319 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kun Mäkkärin himo iskee"... Ei iske, ennen kuin se kurkkuja hypistelevä finninaama saa paskaisiin sormiinsa suojakäsineet.

Vierailija
12139/12319 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vagina-akat 

Vagisan ja ei enää kutita 

Eikä naama norsunvitulla 

Vierailija
12140/12319 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin äsken Terveystalon lyhennetyssä ahdistuneisuus-mainoksessa huolestuttavan yksityiskohdan. 

Käsikirjoitus menee jotenkin näin:

"Tulosyy ahdistuneisuus. Hoidon tavoitteeksi asetettu ahdistuksen hallinta ja välttämiskäyttäytymisen väheneminen. Asiakas kokee elämänsä suunnan selkeytyneen. Kuten hän asian ilmaisi "ohi on"."

Tiedän, että tuo viimeinen lause tarkoittaa, että ahdistuneisuus ja oireilu on loppunut. Mutta jos sen lauseen sitoo edelliseen, niin tuon voi ymmärtää myös niin, että elämän suunta on "ohi on". Ja näin ollen voisi sanoa Terveystalon hoidon epäonnistuneen täysin, jos asiakas on edennyt ahdistuneisuudesta aktiiviseen suisidaalisuuteen.

Suomi on ainoa maa maailmasa missä ahdisuneisuus ja mielenvikaisuus on koko kansan asia ja jopa muotia.