Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12349)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkanut ärsyttää tämä jatkuva Taneli Mäkelän mollaaminen tällä palstalla. Olette kuin lammaslauma joka menee määkien muiden mukana. Hävetkää. Olen alkanut laittaa toosan äänet täysille AINA kun Mäkelä ilmestyy kuvaruutuun niin naapuritkin kuulee.
Oletkin oikea vanhan kaartin Elannon kommunisti. Aate velvoittaa.
Kuinka kukaan voi olla noin sekaisin, että yhdistää Elannon kommunismin ja S-ryhmän? Ei taida sulla raukalla olla minkäänlaista käsitystä S-ryhmän synnystä ja arvomaailmasta. Siitä on kommunismi niin kaukana kuin olla voi. Olet melkoisen säälittävä tapaus.
https://suomenkuvalehti.fi/kulttuuri/hok-elannon-historia-aate-loi-raha…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltapäivälehdet vois viedä paskalehtensä hevonkuuseen kaupasta. Kiinnosta vitsuakaan katella putinin ja trumpin naamoja kauppareissulla.
Mä en voi sietää zelenskin naamaa enkä mitään juttua ukrainasta.
Vanjat hiljaa Suomessa, teillä ei ole oikeutta mielipiteisiin.
Carvertical missä on se ärsyttävä kommunistilta näyttävä hippi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkanut ärsyttää tämä jatkuva Taneli Mäkelän mollaaminen tällä palstalla. Olette kuin lammaslauma joka menee määkien muiden mukana. Hävetkää. Olen alkanut laittaa toosan äänet täysille AINA kun Mäkelä ilmestyy kuvaruutuun niin naapuritkin kuulee.
Oletkin oikea vanhan kaartin Elannon kommunisti. Aate velvoittaa.
Kuinka kukaan voi olla noin sekaisin, että yhdistää Elannon kommunismin ja S-ryhmän? Ei taida sulla raukalla olla minkäänlaista käsitystä S-ryhmän synnystä ja arvomaailmasta. Siitä on kommunismi niin kaukana kuin olla voi. Olet melkoisen säälittävä tapaus.
https://suomenkuvalehti.fi/kulttuuri/hok-elannon-historia-aate-loi-raha…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltapäivälehdet vois viedä paskalehtensä hevonkuuseen kaupasta. Kiinnosta vitsuakaan katella putinin ja trumpin naamoja kauppareissulla.
Haista sinä rys sä paska! Vielä teistä päästään eroon.
Samoja Rys sii ne on siellä molemmilla puolilla .
Dna ja uskovaisiin... pentu on jälleen muljahtanut mainoksiin....
Kun mäkkärin himo iskee, niin haluan kusikäsi miehen koskettelemaan ruokaani. Ällöttävä mainos.
Taneli Mäkelän talkoo porukka jo pitkälti veronkiertoa joukollaan?
Mikä tahansa missä on Egotripin Matkustaja musiikkina
Fairy jossa miehelle ja pojalle tulee paniikkihoppu saada teräksinen paistinpannu peilikirkkaaksi pestyä ennen kuin pirttihirmu ehtii kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fazerin jäätelömainoksen musta poika joka on käytökseltään todella törkeä.
lol tämä viesti joka on aivan oikeassa, se musta on todella törkeä ja ärsyttävä, saa muka heti 15 alapeukkua. Älä viitsi sinihyyppäkommari päivystää taas tässä keskustelussa. Heti kun aiheena on tränssit tai murjaanit ilmestyy yksi pikku sotilas multialapeukuttelemaan. Sinunlaisia pitäisi lyödä päähän joka kerta kun se vapiseva sormi yrittää alapeukulle aiheissa missä puhutaan totuuksia.
Haista paska natsipersu. Ihonväri se teitä ärsyttää eikä mikään muu. Kyllä mä ainakin otan kaupasta mitä haluan, mutta sä varmaan jäisit kohteliaana odottelemaan näiden arpojien taakse omaa vuoroasi, hah. Vedä ittes vessas alas, niin päästään sustakin.
Tampax-jollotus jota ei voi skipata YouTubessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painukaa nyt molemmat ääliöpaskat vttuun tästä keskustelusta! Tää ei ole mikään sotapropagandaketju niille on omat ketjunsa.
Oikotien hoilotus Youtubessa, ollut joka *TUN videon alussa varmaan jo pari kuukautta. Jossain vaiheessa se vaihtuu johonkin toiseen, joka toistuu seuraavat pari kuukautta. Sitä ennen volume-nupin salamannopean nollaan käännön aiheutti toistuvasti "Onni on yhtä fiksu kuin mä..."
joo mua kans ällöttää koko saatanan pariskunta,teennääsiä turhan käkättäjiä,ja yrittävät olla vitsikkäitä,mutta epäonnistuu. sais loppua koko typerä ohjelma!!!
siis tarkoitan huutokauppakeisari pariskuntaa!
Mäkkärin "tällä kertaa mä haluun oikeesti päästä siitä yli - setti". Kaksi työtä vieroksuvan näköistä sukupuoletonta luuseria tilailee hampurilaisia
joo ei jutilaa telkkariin,kiitos ärsyttävä ylimielinen kääkkä!