Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12349)
Päivöö että pätkähti rouvaloinen! - Tartteeko muuta sanoa?
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt, sehän on ihan hupaisa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
rouvaloinen
Kyllähän nämä kerran pari menettelee, mutta nykyisillä mainosten hinnoilla...
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
DNA imitointi Pekka Poudasta, niin kauan kuin mainos pyörii pidän liittymäni,( kolme kappaletta) telijalla.
Ihmettelen myös tätä. Eikö se ole häntä kohtaan vähän loukkaava?
Rahasta tehdään kaikenlaista. Luuletko että Pouta ei saa kymmenyksiään.
Ei kenenkään näköisyyttä saa käyttää kaupallisesti hyväkseen ilman korvausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ne Anni Ihamäen "Äitinikoki että katosi kun täytti 60"- blaabaablaa.
Se Ihamäki on muutenkin niin pelottavan luonnottoman näköinen. Ne ikenet ja puoliavoimet, värittömät silmät.
Minusta on ihan normaalia ja ok, että nuoret miehet ei enää tsekkaa 65-vuotiasta minua. Seksuaalisuus on vain pieni osa ihmistä, ja jos naisen näkyvyys roikkuu koko iän sen varassa, aika heikkoa! On naisessa muutakin huomattavaa kuin seksikkyys, kuten viisautta, lämpöä ja empatiaa. t. nainen 68 v
Musta se vakisanin brunette on ihan hottis vakisanii vaan reijälle ja menoksi .
Vierailija kirjoitti:
Truben pullamainos, Voiko edes halvalla saada noin huonoa. Muistan kyllä jättää ne Truben tuotteet hyllyyn ilman tätä mainostakin, mutta tämän jälkeen muistan ikuisesti.
Mainoksesta viis Trube on hyvä Elonen ei .
Vierailija kirjoitti:
S-ryhmän vastuullisuus mainos. Tyypillä on kerrankin oma kassi mukana ja se saa sädekehän. Vuosikymmenet jo olen käyttänyt omaa kassia ja vieläkään en ole saanut sädekehää, mutta tuon tyypin yksi kauppaan jäänyt muovipussi pelastaa maailman.
Ehkä vetoa sellaisiin joille tosiaan tärkeintä ei ole se hyvien asioiden tapahtuminen vaan sädekehän saanti itselleen (joita nähtävästi riittää)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cittari - antakaa nyt sen ukkoparan edes joskus huilia ja käykää itse siellä kaupassa!
Sama S-ryhmän työntekijä kirjoittanut puolen tunnin aikana tusinan K-kommentteja. Olette te säälittävää sakkia.
"Olen tunnistavinani anonyymit- hullu" taas. (lisääntymään päin?)
No esim. auto auto auto veks luritus.
Kaikki intiimivaiva luritukset.
Onhan niitä.
Juu vinkuu ku pistetty sika, ja sit ex lätkä ukko heiluu taustalla, ei prkl mitä pas-kaa ne katsojille syöttää. Sit pitää pakosti maksaa yleisradioveroa stna....
Normal kaupan mainos jossa isä heittää takkaan lapsensa tekemän askartelun ja syyttää tytön hukanneen sen itse. Törkee mainos!
s-ryhmän vastuullisuusmainoksessa-ehkä tahattomasti mennäänkin pikkasen syvemmälle: siinä nainen selvästikään ei voi sietää, että sädekehä onkin miesystävällään eikä hänellä!
pitää vielä agressiivisesti alkaa huitomaan toista!
eikä miehensä edes provosoi mitenkään mokomaa muksijaa!
Purkkamainoksen suut otsassa ja nyt sokerimainoksessa suut mansikoilla. Hhyissssaatana.
Danish guy perseen revitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nordman on loistava jätkä ja mainos on hauska. :D
Vierailija kirjoitti:
Other Danish Guy h-mainos.
Hy-hyvää kesää joo ei tule. Ärsyttävä mainos.
Ihmettelen myös tätä. Eikö se ole häntä kohtaan vähän loukkaava?
🇺🇦🇮🇱