Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävin mainos

Vierailija
18.04.2021 |

Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.

Kommentit (12315)

Vierailija
11201/12315 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se porsiva, joka ylenkatseellisesti katsoo, kun saa kahvin sänkyyn.

Se vanhempiaan halveeraava tyttökakara joka kysyy mitä ne miettii...

Vierailija
11202/12315 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aura-juuston naamanvääntelyt. Pidän Aurasta, mutta mainoksen jälkeen sitä ei tee enää mieli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11203/12315 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salen mainokset. Kimittävä mies puree kaarnaa ja toisessa sama type haaveilee jätskelöisestä! Mikä halavatun jätskelöinen!!?? KUKA NÄITÄ TYPERYYKSIÄ KEKSII!!??

Hehheh. No niin sinne meni eväät. Nyt me sitten kuollaan tänne korpeen ja nälkään. Just niin mun tuuria kuolla korpeen ja nälkään. Miks se oon AINA just MÄ, jonka täytyy kuolla korpeen ja nälkään.

Tää on mun huonon elämäni huonoin päivä.

No niin suola unohtui! Seuraavaks varmaan tää venekin uppoo. Osaankohan mä ees uida? TUSKIN.

Saletisti onnistuu.

Sale-mainokset on ainoita onnistuneita S-ryhmän mainoksia, oivaltavia ja hauskoja. Toisin kuin S-marketin ja Prisman mainokset, jotka on poikkeuksetta hyvin ärsyttäviä. Nyt on tullut taas se Prisman mainos, jossa tiejyrä ajaa polkupyörän rusinaksi, niin Prisma-mies vain soittelee tyynenä vaimolleen, että ostapa hänelle uusi (tonnin) pyörä.

Vierailija
11204/12315 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikea ja mainoksessa oleva kappale; "päättymättömät illat, polttamattomat sillat". Eli suomalainen mielenvikainen laulaa jo etukäteen poltetuista silloista, eli loppuneista ihmissuhteista.

Olen miettinyt myös laulaako ne todella polttamattomista silloista? Tulee tosiaan fiilis että kohta ne sillat sitten poltetaan.

Poimimattomat hillat, pehmoiset villat, puurakenteiset sillat, siihen olisi voinut keksiä vaikka mitä riimejä missä ei ole tuota kohta menee väit poikki uhkausta.

Kommentoimassa ilmeisesti sen ikäisiä, ettette muista Valvomon 'Mikä kesä' -biisiä vuodelta 2006?

Taisi olla tuon kesän soitetuin kappale. Googlaamalla saatte alkuperäiset sanat.

Miten voi olla tietämättä tuota biisiä? Ellei ehkä ole syntynyt 2007 tai siitä eteenpäin?

Olen syntynyt kauan ennen vuotta 2007, siksi en ole ikinä kuullut tuota biisiä.

Vierailija
11205/12315 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, jossa nainen keimailee sillai vähän leuhkana omasta kauneudestaan, ehkä vähän narsistisestikin.

En nyt satu muistaman mikä se niistä miljoonasta oli.

Vierailija
11206/12315 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paulig kahvin mainos. Aivan älyvapaa alusta loppuun, tekee mieli vaihtaa merkkiä.

Vierailija
11207/12315 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

McDonalds

Onko häpi miiiil, onko häpi miil...

Missä puhutaan noin ärsyttävää murretta? Muutenkin vituttaa, kun kaikki mainostauot ovat suomalaisen juntin lempiruokaa eli hampurilaisia, joita ahdetaan suuhun kuin mielipuolet.

Vierailija
11208/12315 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikea ja mainoksessa oleva kappale; "päättymättömät illat, polttamattomat sillat". Eli suomalainen mielenvikainen laulaa jo etukäteen poltetuista silloista, eli loppuneista ihmissuhteista.

Olen miettinyt myös laulaako ne todella polttamattomista silloista? Tulee tosiaan fiilis että kohta ne sillat sitten poltetaan.

Poimimattomat hillat, pehmoiset villat, puurakenteiset sillat, siihen olisi voinut keksiä vaikka mitä riimejä missä ei ole tuota kohta menee väit poikki uhkausta.

Kommentoimassa ilmeisesti sen ikäisiä, ettette muista Valvomon 'Mikä kesä' -biisiä vuodelta 2006?

Taisi olla tuon kesän soitetuin kappale. Googlaamalla saatte alkuperäiset sanat.

Miten voi olla t

Olen myös syntynyt 60-luvun  lopussa, enkä olisi halunnut tuota suomalaista mielenmaisemaa kuulla nytkään.

Vierailija
11209/12315 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

LIDL mainos missä se sama ruskeaverikkö nuolee aina sormiaan ruokapöydässä, miten ällöttävän näköistä.

Vierailija
11210/12315 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

McDonalds lastentalosäätiön ressukka mies makaroonilaatikkonsa kanssa.

McDonalds voisi häipyä Suomesta kokonaan ja mennä vaikka ostamaan insuliinia kotimaassaan sitä tarvitseville, ne, kun köyhät joutuvat sitäkin hakemaan Kanadasta.

Vierailija
11211/12315 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkkärin kyselyikä, Ikean kotona käy kaikki, Fazerin jäätelömainos jossa mies rohmuaa kaikki jäätelöt ja tönii muut syrjään, Pandan älä yhtään ajattele lakua. 

Vierailija
11212/12315 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda ihmeessä. Enemmän tekoja jos ärsyttää, vähemmän puhetta. <3 

Vierailija
11213/12315 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa koiranruokamainoksissa on vajaa_mieliseltä kuulostava mies joka esittää koiraa. Kissanruokaa mainostavat viettelevät viisaalta kuulostavat naisäänet. 

Vierailija
11214/12315 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaginelle     ,  alapää  mainokset !!!!!!!!! 😡

Vierailija
11215/12315 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikissa koiranruokamainoksissa on vajaa_mieliseltä kuulostava mies joka esittää koiraa. Kissanruokaa mainostavat viettelevät viisaalta kuulostavat naisäänet. 

No en kovin vietteleväksi sanoisi sitä yhtäkin likkaa, joka pudottaa sen kukan lattialle. Onko se jotenkin k.e.hari? Näyttää ainakin siltä. 

Vierailija
11216/12315 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ALLERGIAOIREILLE RUKKASET, OTA HEINIX, SE ON SUOMALAISTEN SUOSIMA, JUST SIX, HEINIX

Vierailija
11217/12315 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"... 100 prosenttia vahvemmat hiukset...". Miten tämä mainoksen väittämä todistetaan? Tottakai lähes joka mainoksessa on lupauksia, väittämiä jne joilla ei ole mitään totuuspohjaa, miksi näin? Pyykinpesu- ja tiskiaineet on kehitetty niin "ympäristöystävällisiksi" että tarvii käyttää Vanisia ym myrkkyjä jos haluaa puhtaan lopputuloksen. Naurettavaa ja ympäristöä kuormittavaa (ja eiköhän Hissukin ole saanut taloutensa kuntoon ettei tarvi tarjoutua mainosääneksi). 

Vierailija
11218/12315 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihaan S-ketjua ja Taneli Mäkelää.

Mikä helvattu on saman ketjun KÄTY???

Käty on sitä kun pennut haluavat leikkiä aikuisia ja pistää bileet pystyyn.

Mutta ei limsapohjalla kuten epärealistisessa mainoksessa. Aikuiset voisivat yhtä hyvin olla paikalla...

Päätä pitemmät tytöt bileisiin itseään lyhyempien poikien seuraan, jjjoooopajoo!

Sekasaunaa ja sexiii

Vierailija
11219/12315 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salkkarieläkeläiset veteraanisarjassa tää pankkimainos on ylivoimaisesti paskoin !!

Vierailija
11220/12315 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko häpimiil häpimiil, jos siinä ei ole...? Niin, tai onko häpimiil häpimiil, jos siinä ei ole...? Mitä kyselyitä teilläkin on?

Mut onko häpimiil häpimiil mimmillä punainen tupsukka ??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan