Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12330)
Vierailija kirjoitti:
Vielä kerran. McDonaldsin nykyinen vaivaannuttava P*ska. Perheen nuorimmainen (teini-ikäinen) peittää silmänsä häpeästä, kun nämä muka-muodikkaat pyörivät teeveessä. Ei voi kuin ihmetellä, mitä markkinointiosastolla on ajateltu.
Onko tää se mainos, jossa näyttää ihan siltä niinkuin se tyyppi panis sitä keppihevostaan?? Todella häiritsevä. Ja ihan satavarmasti on koko tuotantotiimi saanut saman mielikuvan, niin selkeästi siinä on ne hänen panoliikkeet ja naamailmeet ja kaikki. Hyi stana.
Yritys, jonka toiminta perustuu eläinten tappamiseen on ottanut mainokseensa eläinten ystävän, Michael Jacksonin Earth Songin alkutahdit. Vaikuttaa vittuilulta.
Ja ei, en ole vegaani tai edes kasvissyöjä.
Vierailija kirjoitti:
Specsaversin käkkärätukkatyttö on todella ärsyttävä.
Just tämä. Ihmettelen mistä ovat niin epäsopivan tyypin löytäneet
Oikeastaan kaikki kuukautissuojamainokset ovat ja ovat aina olleet typeriä. Yritin miettiä muistanko yhtään hyvää mainosta, mutta en saanut mitään mieleen. Milloin on sinistä nestettä (koska ilmeisesti punaista pidettiin liian todellisena ja sehän voi herkkiä järkyttää), milloin hoetaan "haluan aina olla oma itseni" tai muuta mukasyvällistä...
Nettirautakauppamainos jossa äijä juoksee paikallaan jossain heinäladossa. On kyllä niin idioottimainen mainos. Ajatteleekohan tämä päätähtimies sen nähdessään että "näytämpäs mä hyvältä tässä mainoksessa ja tää on niin hauska" järkyttävä myötähäpeä.
Vierailija kirjoitti:
Persujen aluevaalimainokset, olen niille naureskellut, kun paljastavat ettei persuilla ole mitään hajua mistä näissä vaaleissa on kyse :D "maahanmuttajat öyhöyh, suomi ensin möyhhöyh ja perään vielä puolikas perkele!".
Samaan syyssyyn Kokoomuksen "Koska sydän on oikealla". Öööh, kannattaisko käydä lääkärissä, jos se sydän on muljahtanut oikealle? :D
Toisaalta hyvää mainosta sen puolesta, että valehtelevat jo mainoksessaankin, niin tietääpähän, että valehtelevat myös mainoksen ulkopuolella.
Minua ärsyttää suunnattomasti se silmälasiliikkeen mainos, missä pirteän oloinen naisihminen kurkistelee mainospallukoiden takaa.
Ja nyt on tullut uusi ärsytyksen kohde, se missä porukka syödä mussuttaa munkkirinkeleitä ja urisee jotakin toisilleen tai sille tyypille joka ...on Helsingistä???
En ymmärrä mitään siitä muuta kuin että menen ihan sekopääksi kun näytetään ihmisten mässyttämistä ja laitetaan ne sitten vielä replikoimaan ruoka suussa.
Always-mainoksen karmea läski taitoluistelijanainen on palannut pienen tauon jälkeen. Hyi hitto! Ihme, että jää kestää...
Siinä yksi epäonnistuneimmista mainoksista ikinä. Lähinnä tulee mieleen, mihin tuonne järkyttävien paksujen reisien väliin mitään sidettä saa edes mahtumaan!!! Yäk! Tai ehkä siinä onkin se alitajuinen idis: Always on NIIIIIIN ohut, että tämänkin akan toisiaan puristavien ja hiertävien reisien väliin mahtuu.
Se jossa Anna Puu kiljuu. Aivan järkky.
"Anna palaa."
"Mitä?"
"Anna palaa."
"Anna palaa?"
"Anna palaa."
"Oh yeah, Anna Palaa!!!"
Mä en tajua sitä munkinsyöntimainosta! Ihan hiton outo. :D
Se perussuomalaisten vaalimainos, kun näissä vaaleissa ei äänestetä bensan hinnasta.
Rahanlainausmainos, sama akka pölisee vuodesta toiseen, ärsyttävä naamakin.
Demareiden vaalimainokset. Pitävät kansaa yksinkertaisen tyhminä.
Putous mainos, missä päät lautasella. Ällöttävä.
Se yksi Samsungin mainos missä se yksi kiharahiuksinen mies laukeaa Krista Kiurun naamalle.
Vierailija kirjoitti:
Se yksi Samsungin mainos missä se yksi kiharahiuksinen mies laukeaa Krista Kiurun naamalle.
Mitäs kanavia siellä katsellaan?
Taas mäkkärin mainos: "tunnetekste jostain?"
"Joo, me soitettiin samassa bä-bändissä. Mikä sen bändin nimi olikaan?"
Se nuori kundi kattoo säälin ja myötähäpeän sekaisesti, että ei juma....
Myötähäpeä tulee itsellenikin kun se nainen alkaa hoilaamaan jotain "this is a lady whooo"....
Apua
Metsien Suomi. Diipadaapa..kenelläkään ei ole samanlaista ensisuudelmaa..WTF? Mitä se metsäteollisuuteen kuuluu?
Insestin uhrina ahdistun hirveästi, enpä saanu itse valita