Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12372)
Fairy. Apua, nyt se pirttihirmu- ylitarkastaja tuleekin etuajassa, äkkiä tiskaamaan!
Sitten katsotaan näkyykö peilikuva paistinpannusta, varmaan nirri veks jos ei näy.
Haisevat- ja taas tyhmät- mies ja poika pyykkäävät kun samalla viisaampi nainen joogatessaan puistelee päätään että "miehet"...
Tänään sentään näin mainoksen, jossa musta nainen taisi mainostaa peräpukamavoidetta. Tasa-arvoa vihdoinkin!
Vierailija kirjoitti:
Se mainos jossa nainen poseeraa leuhkana omasta ulkonäöstään, tiedättehän, juuri se mainos!
Kumma kun kukaan ei tunnista? (ehkä hitu sarkasmia)
Tupla jäätelö-"seikkailun nälkään"
Classic-jäätelö- "löydä seikkailusi"
Suomalainen nykymies seikkailee nykyään jäätelöä syömällä.
Taas ärsyttää se "Time is never on girl's side." - kinuamis mainos.
En ymmärrä perustetta koko lauseelle.
Sitten seistään kädet puuhkassa uhmakkaana.
Kyseisenlaiset rahan vinkumiset ja vielä tuolla tavalla toteutettuna aiheuttaa juuri päin vastaisen reaktion, mitä on haluttu.
Help us now. Beat that clock, tai saat turpaan...LOL.
S-marketin takia telkkarini on aina mainosten ajan äänettömällä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki koska aina mustia miehiä ja lapsia .
Ja se whiskymainos missä musta nainen tekee mainosta...........
Mikä on vikana mustissa ihmisissä, kun eivät saisi mainoksissa olla? Muunväriset ilmeisesti käy? Kyllä olisi terapeutilla töitä sun kanssa.
Yleensä mainokset ovat ärsyttäviä mutta eräs mainos on hauska. Se mies puhelin kädessä jonka housut naapurin koira repii ja mies sanoo vaan ilmeisesti vaimolleen puhelimessa et tuo samalla naapurin koiralle puruluu.
Kuulostan varmaan vanhalta pierulta, mutta en ymmärrä miksi mainoksiinkin tupataan englantia ja suomea sekaisin. Esimerkkinä Tupla jäätelöiden mainos, jossa mainostetaan makuina olevan "chocolate and vanilla". Kun koko muu mainos kuitenkin on puhuttu suomeksi, niin miksei makujakin voi suomentaa ihan vaan että suklaa ja vanilja?
Jossain lihavuuden vastaisessa mainoksessa sanottiin: "Lihavuus ei ole valinta." Minusta se oli osatotuus. Kukaan ei varmasti valitsisi 100-kiloista itseään, jos sanottaisiin: valitse oletko 60 kg vai 100 kg.
Mutta lihavuus kertyy nimenomaan pienillä valinnoilla. Sen olen itse huomannut vaihdevuosien jälkeen kun painoa alkoi pikkuhiljaa kertyä. Täytyy vain kieltäytyä ostosreissulla sen suklaapatukan ostamisesta kotimatkalle. Tai jostain muusta vastaavasta. Se on tahdonvoima-kysymys, sen olen tajunnut.
Eli mua ärsytti tuollainen sievistelevä lähestymistapa. Totta kai on niitä, joilla on jokin trauma ja sen takia syövät liikaa, mutta en usko, että kaikilla ylipainoisilla on trauma vaan pikemminkin tahdonvoimaa suurempi halu nauttia.
Jostain kumman syystä "lihavuus ei ole valinta"- mainoksen ylipainoiset on kaikki naisia. Ilmeisesti ylipaino ei miehille tee terveysongelmia ollenkaan. Eli edelleenkin ylipaino on nimenomaan naisten, nimenomaan ulkonäköongelma, vaikka tää mainos sitä teennäiseen ja alentuvaan terveellisyyden pumpuliin yrittääkin rullata.
Yäk, mulle ei toimi tuo purkkamainos missä ilmestyy puhuva suu mainostajan otsaan. Kamalan säikäyttävä hirviö varsinkin kun katsoo yöllä yksin televisiota.
Se ylipainonen keski-ikänen muija kiristää miestään käytätkö koiran ulkona sateessa jos käyn kaupassa kännykällä (on meinaan lihonu järkysti se muija kotikadun ajoista), jos olis toisinpäin mikä sovinisti alistaja haloo olis syntynyt
Vierailija kirjoitti:
Tänään sentään näin mainoksen, jossa musta nainen taisi mainostaa peräpukamavoidetta. Tasa-arvoa vihdoinkin!
Tämä on jo toinen ko. voiteita mainostava mainos, missä kohdehenkilöllä on vaaleat tyköistuvat vaatteet. Niiden voiteiden kanssa ei ole syytä istua tai pyöräillä ainakaan ilman leveitä siteitä. Kun näette seuraavan kerran ravintolassa tai jossain muussa julkitilassa tuolin tai sohvan, missä keskellä istuinosaa on rasvaläiskä, niin tiedätte, että kyseistä voidetta käyttävä on istunut siinä. Ikäihmisillä näkee joskus näitä rasvaläiskäpöksyjä.
Mutta palatakseni aiheeseen; mainokset missä närästys taisi jäädä tonne apteekkiin ja "kävitkö vieraissa? -Ei ku Ärrällä!" ovat omaa luokkaansa mun ärsytysmittarilla.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä mainokset ovat ärsyttäviä mutta eräs mainos on hauska. Se mies puhelin kädessä jonka housut naapurin koira repii ja mies sanoo vaan ilmeisesti vaimolleen puhelimessa et tuo samalla naapurin koiralle puruluu.
"Apropå! 🤔" 🤭. Prisman mainoksia, mitkä ovat varsinaisia hyvää tuulta tuovia 😄.
Lumon mainos jossa hoetaan koti sille ja tälle. Kakara rikkoo jonkin posliiniesineen ja vanhukset pervoilevat.
Onko häpimiil häpimiil, jos siinä ei ole...? Niin, tai onko häpimiil häpimiil, jos siinä ei ole...? Mitä kyselyitä teilläkin on?
Tätäkin tullut jo vuosia, että voisiko se levy jo vaihtua, pyydän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikea ja mainoksessa oleva kappale; "päättymättömät illat, polttamattomat sillat". Eli suomalainen mielenvikainen laulaa jo etukäteen poltetuista silloista, eli loppuneista ihmissuhteista.
Olen miettinyt myös laulaako ne todella polttamattomista silloista? Tulee tosiaan fiilis että kohta ne sillat sitten poltetaan.
Poimimattomat hillat, pehmoiset villat, puurakenteiset sillat, siihen olisi voinut keksiä vaikka mitä riimejä missä ei ole tuota kohta menee väit poikki uhkausta.
Kommentoimassa ilmeisesti sen ikäisiä, ettette muista Valvomon 'Mikä kesä' -biisiä vuodelta 2006?
Taisi olla tuon kesän soitetuin kappale. Googlaamalla saatte alkuperäiset sanat.
Kaikki koska aina mustia miehiä ja lapsia .
Ja se whiskymainos missä musta nainen tekee mainosta...........