Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12377)
Anoreksia-äidin ja pienen tytön yhteinen laivareissu jolla äiti oli niin humalassa ettei muistanut ottaa yhtään valokuvaa. Aikuinen lapsi : mutta minä otin. Lapsiaikuinen ilman lapsuutta on piirtänyt kaikki hörhöilyt äidille muistoksi. Surullista, äiti bailas ja lapsi huolehti äidistä.
A-talkissa parhaillaan neljä akkaa huutaa kilpaa ja toimittaja punottaa.
Kaikki muu ja muut paitsi Timo Jutila ja koiransa
Onko se oikeesti sen koira?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inhoan sitä Metsien Suomen kummallista mainosta, jossa tyttö jollain skannerilla mittaa, paljonko on puuta erilaisissa tuotteissa. Ensin luulin, että se on viivakoodinlukija.. Sitten sitä skanneria tulee hakemaan - ketkä? Ei aavistustakaan. Hivenen jännittävä taustamusiikki vie mielikuvitusta ihan eri suuntaan. Vitsi on lopussa: ne mystiset skannerin hakijat ovat osittain puupäitä. Voi miten hauskaa!
Tällaisia mainoksia on minusta enemmän kuin ennen: jotka ei aukea, koska ovat liian subjektiivisia. Tai ehkä ne aukeaa nuoremmille?
Se tyttö löytää sen skannerin lumesta ja ottaa mukaan. Ja niiden hakijoiden päiden puuprosentti oli yli 100 %...hohhoijaa.. Mutta onkohan oikeasti olemassa tuollainen skanneri?
Sehän vo
Onhan noita: https://finfocus.fi/tuote/x-met8000-expertxrf-analysaattori
Kiitos tälle, joka linkin laittoi, sainpahan yhden aprikoinnin aiheen aivoistani pois. Next!
Pågenin leipämainos. Ei saa selvää mitä sanovat mainoksessa ja liikehdintä on omituista ja itse tuotteet. Ruåtsalaisten pehmoleivistä ei saa syötäviä muuten kuin reseptejä muuttamalla.
Vierailija kirjoitti:
S-pankin mainos, missä on se pariskunta: "ensitreffit PANKISSA, hääyö PANKISSA, kaikki uusiks PANKISSA". Vaihdoin pankkia S-Pankista Danskeen tämän mainoksen takia.
Et sä muka haluis panna pankissa ??
Vierailija kirjoitti:
Oma Posti mainos
Musta punapää on ihan pirun kiimottavan näköne .
SÄÄSTÖT SULAA....ja mutelle pakko.
Define mainos. Ei saa selvää mitä sanotaan ja naisen ääni / nopeus aivan uskomatonta kimitystä. Ei edistä ainakaan minun osalta tuotteen myyntiä. Kaikkeen se mainosraha ollaan valmis laittamaan.
S-liikkeen ärsyttävä teennäiskokous, aiheesta, jossa ollaan yhtä halpa kuin halvin. Jatkuvaa p.skan jauhamista ja ilmeisen kateellisia LIDLin tulosta Suomeen. Tiesikö moni, että myynnin osalta Eurooppalainen LIDL on monta kertaa isompi kuin koko S-liike Suomessa.
Nainen kireissä housuissa sanoo "tarvitaan kumppani, joka hoitaa hommat"
Puhutaanko nyt pankkipalveluista vai panemisesta?
Se elefantin kokoinen laiska muija joka tilaa ruoat netistä ja miehelle nakittaa kaikki hommat🤮
S-marketin Taneli Mäkelä ja "töttöröö" - tuon jälkeen en enää pysty katsomaan Taneli Mäkelää edes näyttelijänä.
Junttimies ja lapset, jotka eivät osaa pitää aterimia sivistyneesti.
Define - Järkyttävän teennäinen kimittäjä, lukee linet suoraan paperista
DNA - Omituisten otusten kerho; pahempaa korvamatoa ei ole
IKEA - Liian pitkä ja ihan järkky se rock-renkutus c'mon c'mon c'mon
Vierailija kirjoitti:
Anoreksia-äidin ja pienen tytön yhteinen laivareissu jolla äiti oli niin humalassa ettei muistanut ottaa yhtään valokuvaa. Aikuinen lapsi : mutta minä otin. Lapsiaikuinen ilman lapsuutta on piirtänyt kaikki hörhöilyt äidille muistoksi. Surullista, äiti bailas ja lapsi huolehti äidistä.
Tuo tosissaan on surullinen mainos. Ei ole ollut yhteistä aikaa laivalla vaan lapsi on piirrellyt hytissään.
Maskun sänkymainos, missä annetaan ymmärtää, että on kokeiltu persepanoa ensimmäistä kertaa, mutta se olikin sängyn testaus.
Vierailija kirjoitti:
Maskun sänkymainos, missä annetaan ymmärtää, että on kokeiltu persepanoa ensimmäistä kertaa, mutta se olikin sängyn testaus.
Etkös sä muka oo koskaan fantastisoinu sexistä huonekalukaupan sänkyosastolla ??
En osaa nimetä mikä on ärsyttävin, mutta olen alkanut syrjiä tuotteita, joita mainostetaan usein ja monesti illan mittaan. Siinä mielessä mainostajien aivopesu on tuottanut tulosta, tosin negatiivista.