Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12381)
Ylen mainos Mikko Kuustosen ja Katja Ståhlin jutustelusta ja käkätyksestä ärsyttää ja kyllästyttää todella, varsinkin kun se tulee 10 kertaa päivässä. Kuka enää jaksaa katsoa/kuunnella itse ohjelmaa??
Tekohauska myötähäpeää aiheuttava mainos. Onko näiden suunnittelu ulkoistettu mielisairaalan potilaille ?
Se missä isä ja vaari tarjoavat pulttipyssyä pikku pojalle joka ei saa auton pyöränpultteja muuten auki. Auto on siis pyörillään eikä tunkilla tai pukeilla. Vielä naureskelevat päälle: hehe siinähän oppii pikku sontiainen pudottamaan auton päällensä.
Vierailija kirjoitti:
Ylen mainos Mikko Kuustosen ja Katja Ståhlin jutustelusta ja käkätyksestä ärsyttää ja kyllästyttää todella, varsinkin kun se tulee 10 kertaa päivässä. Kuka enää jaksaa katsoa/kuunnella itse ohjelmaa??
Aivan,kiusallista räkätystä.Ja kulttuuricoctailin mainoksessa nainen tulee ruudusta melkein olkkariin.
Define-hiustenhoitotuotteiden mainos. Se kampaaja kaakattaa, en saa mitään selvää. Hirveä ääni naisella.
Vierailija kirjoitti:
Vinted. Sopii sinulle, jos olet suurkaupungissa asuva musta mies, jolla on pakkomielteinen tarve hankkia vaatteita.
Muussa tapauksessa: ei mitään sulle.
Vintedin mainoksessa ärsyttää, kun ne sanoo että vaatteita vain kertyy. Ei kerry, ei niitä tyhjästä ilmesty, ihmiset ostaa ihan itse niitä vaatteita ja sitten on kaapit täynnä ja pitää myydä vintedissä. Lastenvaatteita voi kertyä, niitä saa lahjaksi ja lapset kasvaa, mutta aikuiset itse ostaa 50 paria housuja mitkä jää käyttämättä.
Vierailija kirjoitti:
Tekohauska myötähäpeää aiheuttava mainos. Onko näiden suunnittelu ulkoistettu mielisairaalan potilaille ?
Ihan oikeasti ärsyttävin mainos vai?
Täytyy kysyä, unn täällä on aika paljon politikointia ässä vastaan k-kauppa, minusta tämä mainos on hauska eikä mielisairaalatasoa.
Ärsyttävin mainos heti Ikean kitaranrämpytysmainoksen jälkeen on Emppu-nallen nimipäivät. Outoja ilmeettömmiä pikkutyttöjä. Tarkoitus on kai ollut, että olisivat herttaisia, mutta ei.
Se vaalikone aa ykkösellä, voi vihne.
Vierailija kirjoitti:
Se missä isä ja vaari tarjoavat pulttipyssyä pikku pojalle joka ei saa auton pyöränpultteja muuten auki. Auto on siis pyörillään eikä tunkilla tai pukeilla. Vielä naureskelevat päälle: hehe siinähän oppii pikku sontiainen pudottamaan auton päällensä.
Naurettavaksi tuon mainoksen tekee se, että kyseessä on pölykapseli, kun katsot tarkkaan niin sen alta näkyy musta peltivanne. Kävisi pojalle aika huonosti, kun alkaa pulttikoneella ravistamaan muovista koristekapselia, että sillä lailla Motonet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vinted. Sopii sinulle, jos olet suurkaupungissa asuva musta mies, jolla on pakkomielteinen tarve hankkia vaatteita.
Muussa tapauksessa: ei mitään sulle.
Vintedin mainoksessa ärsyttää, kun ne sanoo että vaatteita vain kertyy. Ei kerry, ei niitä tyhjästä ilmesty, ihmiset ostaa ihan itse niitä vaatteita ja sitten on kaapit täynnä ja pitää myydä vintedissä. Lastenvaatteita voi kertyä, niitä saa lahjaksi ja lapset kasvaa, mutta aikuiset itse ostaa 50 paria housuja mitkä jää käyttämättä.
Tämä ärsyttää, maailma peittyy turhaan tavaraan ja joku hullu yrittää myydä typeriä hattuja jollekin.
Trivagon tekariukon hampaat muistuttavat Stubidosta.
Omituisten otusten kerho. Tuota mainosta tulee taas monta kertaa vuorokaudessa. Ärsyttävää todella.
Blantur hiusten pesu- ja hoitoaineet. Ensin tuodaan julki kun parisuhdekin päättyy, ei mitään hätää kun hiukset vain on kunnossa niin kaikesta selviää🤔🤔
Sampo ja kotivideot. Ihan jatkuva pakkosyöttö mainosten avulla saa ihokarvat pystyyn. Kuka enää viitsii katsoa lapsellista Sampoa tuon rummutuksen jälkeen.
S-liikkeen keinotekoinen kokousjankutus omasta erinomaisuudesta ja mukahalpuudesta, ärsyttävää ja asiakkaiden aliarvioimista.
McDeliver hirveä.