Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttävin mainos

Vierailija
18.04.2021 |

Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.

Kommentit (12386)

Vierailija
8721/12386 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimittävällä äänellä: Ikeassa on nyt kesäale. Ääni pois heti, tosi ärsyttävä mainosjollotus.

Vierailija
8722/12386 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkahuolto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8723/12386 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Aito-radion mainos, missä kukkaseppelepäinen akka, muka "virnistää hurmaavasti nenäänsä rypistäen" piknikpöydässä jossain puutarhassa. Tulee mieleen se Kirkan Paula.

Vierailija
8724/12386 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Nyt on tullut leffamainos Kind of Kindness, siinä kammottava punatukkainen nainen vispaa ällöttävästi itseään.

Se, jolla on ruosteenpunainen housupuku?

Häneen sopii just se Tavvjan verbi hötkyillä, kun oikein vatkaa tissejään ja keskiruumistaan.

Kävin tsekkaamassa on Emma Stone.

Vierailija
8725/12386 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ässän halpuutus mainokset.

Mainostoimiston ja ässän rimanalitus markkinoinnisssa.

Erittäin ärsyttäviä ja katsojaa aliarvioivaa mainontaa.

Vierailija
8726/12386 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta ässän halpuutusvideot on sitten hyviä??

Maailman ärsyttävintä mainontaa. Tekevät itsestään idiootin. 

Ja sit ns. S tilipäivämainokset! Antavat takaisin ihmisten itse sinne maksamia rahoja!!!!

Olisko ollut fiksua ennemmin pitää hieman halvemmat hinnat tuotteissa ettei tarvitse rahoja edestakaisin siirrellä?!? Ihmisiä pidetään tyhminä!

Jotkut toki varmaan kuvittelevat että s on jokin hyväntekijä kun jakelee rahaa....mutta eivät tajua että se on heidän sinne itse maksamaansa ylimääräistä hintaa jolla s tekee hetkellisesti isoja korkotuloja pitäessään rahoja itsellään ja sijoittaessaan niitä lyhytaikaisesti...

Vierailija
8727/12386 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonkohän mä ainoa jonka mielestä Ikean mainos hauska ja musiikki siinä hyvä (camoon...)?

Vierailija
8728/12386 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oonkohän mä ainoa jonka mielestä Ikean mainos hauska ja musiikki siinä hyvä (camoon...)?

Ja joku ääliö on tullut kiireellä alapeukuttamaan kun joku tykkää jostain mistä itse ei tykkää! Vttu mitä toopeja täällä on kun kaikkien pitäisi olla samaa mieltä! 😂

Vierailija
8729/12386 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja joku ääliö on tullut kiireellä alapeukuttamaan kun joku tykkää jostain mistä itse ei tykkää! Vttu mitä toopeja täällä on kun kaikkien pitäisi olla samaa mieltä! 😂

Niin. Tuo alanuolihan osoitti vain, että sen laittaja on eri mieltä. Pitäisikö kaikkien täällä olla samaa mieltä?

Vierailija
8730/12386 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...Sinun kanssasi?

Vierailija
8731/12386 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TODELLA. HK😣

Tulin juuri kaupasta. Kädessäni siellä jo oli lasagnepaketti mutta sitten huomasin että on HK:n tuote. Nakkasin takaisin hyllyyn ja ostin toisen valmistajan tuotteen. Ähäkutti HK! Mitäs teette hermoja repivää mainontaa. En aio ostaa yhtään tuotettanne pitkään aikaan.

Samaan kategoriaan kuuluu Kariniemi ainakin niin kauan kun se kukkopilli jatkaa mainoksissaan.

Ja IKEAn kaikki nykymainokset vetää verenpaineet tappiin.

Vierailija
8732/12386 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väittävät olevansa kotimainen. Ruotsalainen on ja pysyy.

eli telia

https://fi.wikipedia.org/wiki/Posti-_ja_telelaitos

Vierailija
8733/12386 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituisten otusten kerho. Tällä kertaa kaikki ihmiset valtaväestöä. Niinpä tietysti.

Vierailija
8734/12386 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on toista kesää boikotissa Kariniemen tuotteet (vaikka muuten hyviä) sen svidun kukkopillin takia!!

Vierailija
8735/12386 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Nyt on tullut leffamainos Kind of Kindness, siinä kammottava punatukkainen nainen vispaa ällöttävästi itseään.

Se, jolla on ruosteenpunainen housupuku?

Häneen sopii just se Tavvjan verbi hötkyillä, kun oikein vatkaa tissejään ja keskiruumistaan.

Kävin tsekkaamassa on Emma Stone.

Tuleekohan tuosta mainoksesta kenellekään sellainen olo, että "vau, tuo leffa on ihan pakko nähdä!!" Mistä tuo elokuva edes kertoo, jos mainoksen ainoaksi sisällöksi on saatu vain joku hysteerisesti nylkyttävä nainen?

Vierailija
8736/12386 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se telian "iltateet laitella" jne. >(

Vierailija
8737/12386 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se Aito-radion mainos, missä kukkaseppelepäinen akka, muka "virnistää hurmaavasti nenäänsä rypistäen" piknikpöydässä jossain puutarhassa. Tulee mieleen se Kirkan Paula.

Rämpyttääkò siinä kitaraa Ressu Redford vai Tauski?

Vierailija
8738/12386 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku radiomainos tms, jossa Katri-Helenan laulu. Pakko laittaa ääni pois. 

Vierailija
8739/12386 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta lukemani S-Marketin mainoksen paranneltu loppukysymys "Miltäs se teidän pieru haisee" repäisee kyllä hymyn huulille heti kun Taneli Mäkelä -show alkaa... S-ryhmän kaupat kierrän toki kaukaa.

Vierailija
8740/12386 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se telian "iltateet laitella" jne. >(

Sanoin irti koko perheen liittymät tuon mainoksen takia.