Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12377)
Koko Suomi liikkuu, liikkeellä jalat....
Postin ihme uikutus ja pa pa pa pa paketti....
Huuto ja kummallinen ääntely ärsyttää mainoksissa, näissä kahdessa juuri tällä hetkellä erityisen paljon.
Ehdottomasti "Ny meikä mutteri lähtee ostoksille" en mene enää ikinä Biltemaan...
Ilmeisesti ette ymmärrä pullavamainosta. Se poika kysyy ottaako joku pulla ja kaikki ignooraa. Sanoo lopun sanasta eli va eli pullava ja kaikki haluaa.
Nyt se Telia-mies vetää porkkanaa ääntä kohti ja puhuu porkkananpalat suussa. Minulle on pienestä saakka opetettu, että ruoka suussa ei puhuta. Ei osata tehdä tavallisia mainoksia, joissa ei joku asia mene pieleen.
Suurin osa mainoksista on h-vetin sekavaa sotkua ja hirveetä ääntelyä. Tosi vaikeeta hahmottaa mitähän tässä nyt mainostetaan? Ei noita kato enää erkkikään.
Grillaa kuin Tomi Björck. TODELLA ärsyttävä.
Jordanin mainos. Etenkin siinä lopussa oleva kakara, joka olevinaan kieltäytyy hampaiden pesusta ja avaa sitten suunsa oikein isoksi. Hyi olkoon.
Kaikki mainokset on nykyisin jonkun vajakin suunnittelemia.
Vierailija kirjoitti:
Se mainos, jossa joku takkutukkainen jätkä pitää monologiaan: Älä huoli, jos et tiedä, mikä susta tulee isona... Tietysti mainokseen on pitänyt sisällyttää mustanpuhuva ihminenkin. Minua on ärsyttänyt se kuukausia ja vasta eilen huomasin, että se on OP:n mainos (eli ne jotka sanovat, että ärsyttävät mainokset jää tarkoituksella mieleen, niin mitäs hyötyä, jos ei edes tiedä, mitä siinä mainostetaan).
Siihen "mustanpuhuvan ihmisen" viereen on vielä varmuuden vuoksi istutettu reilusti yli 100-kiloinen lesbo miestukassaan ja kravatti kaulassa. Tulee OP:n tekopyhä maailmankuva varmasti selväksi. En olisi uskonut, että pankki kehtaa ryhtyä tällaiseen aivopesuun.
Se purukumimainos missä on suu sillä tyypillä otsassa.
VitaePro! "Kyllä vaimo/äiti/muu turhake yritti minulle puhua järkeä mutta olen sellainen jässikkä että vasta uskoin kun miespuolinen kaveri / oman ikäinen urheilija /joku muu minunkaltainen tätä minulle suositteli. Tunnen vaikutuksen heti ja joka päivä ja lonkat eivät enää lonksu!"
Kylläpä ne jaksavat mainostaa VitaeProta, jonka formula/kaava vaikuttaa vuosi vuodelta olevan uudistunut. Paljon on rahaa markkinointiin, kukahan muuten omistaa brändin ja minne rahat menevät? Muistan jo 90-luvulta kun Niittykummun ostarissa ei voinut käydä ilman että joku nuori yritti myydä VitaeProta.
onkse todellka hk marzi nyyman ??
Pääsiäismainos, jossa laulettiin Madama Butterflyn aarian tahtiin pääsiäinen on kohta täällä onneksi oli kausimainos
Ikean pyörykkäperjantai aargh
Taneli Mäkelän S-market-mainokset ovat myös raivostuttavan teennäisiä. Sellaista ihanaa ydinperhelässytystä.
Mutta ykkösenä on MOOOII aina jääkiekon mainostauolla ties kuinka monetta vuotta! Ehtii aina hyökätä päälle ennen kuin saa mutelle. Volyymitaso vielä aina varsinaista ohjelmaa kovempi koska mainokset.
Remppatori. Ällöttävä ylipirtee poika joka ei taatusti osaa remontoida.
Oletteko huomanneet, että lähes kaikkiin mainoksiin on otettu tummia ihmisiä. Onhan kantaväestöä suurin osa meitä vaaleaihoisia.
Tämä todella ärsyttää.
Tokmannin sammakko 🐸 is back 🌾!
Vierailija kirjoitti:
Oletteko huomanneet, että lähes kaikkiin mainoksiin on otettu tummia ihmisiä. Onhan kantaväestöä suurin osa meitä vaaleaihoisia.
Tämä todella ärsyttää.
Enpä ole edelleenkään kiinnittänyt huomiota vaikka tää on 2001. viesti asiasta.
Tooooodella HK, ei hemmetti. Epävireisellä kitaralla lauletaan huonosti.
Smarketin kaikki mainokset ja varsinkin ne joissa on Tapani Mäkelä.
Joku Elovena-proteiinimainos tuli juuri lätkäpelin tauolla Kymmenen uutisten jälkeen. "Faa fyödä", sanoi tyttö siinä. Nuo ässävikaiset ovat kyllä ankea läppä mainoksissa. Kaikkea sitä pitää keksiä huomiota herrättääkseen. Nyt on pakko katsoa telkkaria, kun en muualta näe pelejä. Muuten en TV:tä katso ollenkaan.