Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävin mainos

Vierailija
18.04.2021 |

Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.

Kommentit (12372)

Vierailija
8041/12372 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä vaan hymyilyttää enemmän. Viime aikoina pyörinyt Dna-mainos missä Pekka Pouta-imitaatio, ehkä tällekin tosin viholliset löytyy. Onkohan Jarkko Tamminen muuten tämä imitaattori? 

Vierailija
8042/12372 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kattopäällikkö mainos. Kuka vastaa kos remontti menee pieleen? Minä.  😡

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8043/12372 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne mainokset ärsyttävät joissa oletetaan että kaikilla on älykännykät käytössä. Ehkä sitten olen ainoa reilu 70 v. jolla on vanha luotettava Nokialainen puhelin (uusi Samsung laatikossa, en jaksa perehtyä) . H&M:n myyjä sanoi n vuosi sitten etten voi liittyä kanta-asiakkaaksi vanhan kännykkäni kanssa. Tämä on vain esimerkki, ei heidän kanta-asiakkuus kiinnosta.

Vierailija
8044/12372 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uo tappaa kodissa ja puutarhassa

Vierailija
8045/12372 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä aivopesumäkkärimainokset....ja erityisesti tämä viimeisin....jos uskot kapitalismiin Ja Mäkkäriin olet ansainnut rauhaa.....arrrggg

Vierailija
8046/12372 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös mainoksien ole tarkoitus ärsyttää, että jäävät mieleen :) Olet löytänyt sopivan mainoksen itsellesi jee :)

Amerikkalaista mainos-psykologiaa -60 luvulta, ei toimi enää vaan tuote jää hyllyyn.

Vierailija
8047/12372 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä ärsyttää eniten se Elisan mainos jossa nainen opastaa huoneessa olevaa porukkaa yhteen ääneen lausumaan sitä heidän mainosrimpsua. Todella raivostuttava. Muutkin saman kamppanjan mainokset on ärsyttäviä mutta tuo on pahin.

Vierailija
8048/12372 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siitespölys mua hiertääs otan kestineeen!" Siis kuka ihmeessä keksi mainokseen noin epävireisen veisun laittaa? Ihan järkyttävän kuuloista kiekumista. Ja sit tää missä muija kans laulaa päin h..vettiä "se on juurikin näin, se on pågen" vielä perään lässyttää mä oon muuten lääkäri? Onko se sitten juuri sellainen tahallaan  ärsyttävä mainos.

Ja sitten vielä tuo kasvisruoka on maukasta -aivopesu! "Kasviksia voi syödä sellaisenaan" No aijaa?? Oon ollut ruokajaossa töissä ja siellä on aina kaupasta hirveästi ylijäämänä noita ihmeellisiä nyhtösoija sörsseleitä jotka ei kelpaa kellekään, vaikka kuinka mainostaisitte! Antakaa ihmisten syödä mitä haluaa, ärsyttävää syyllistämistä!

Vierailija
8049/12372 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammisen m*lkku.

Vierailija
8050/12372 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Siitespölys mua hiertääs otan kestineeen!" Siis kuka ihmeessä keksi mainokseen noin epävireisen veisun laittaa? Ihan järkyttävän kuuloista kiekumista. Ja sit tää missä muija kans laulaa päin h..vettiä "se on juurikin näin, se on pågen" vielä perään lässyttää mä oon muuten lääkäri? Onko se sitten juuri sellainen tahallaan  ärsyttävä mainos.

Ja sitten vielä tuo kasvisruoka on maukasta -aivopesu! "Kasviksia voi syödä sellaisenaan" No aijaa?? Oon ollut ruokajaossa töissä ja siellä on aina kaupasta hirveästi ylijäämänä noita ihmeellisiä nyhtösoija sörsseleitä jotka ei kelpaa kellekään, vaikka kuinka mainostaisitte! Antakaa ihmisten syödä mitä haluaa, ärsyttävää syyllistämistä!

Joo. toi mainos on kieltämättä jotenkin holhoava ja syyllistävä: "mitä! etkö pidä kasviksista, kasviksethan ovat hyviä". Eli mielipiteesi on väärä ja olet tyhmä ja lapsellinen.

Menin tässä taannoin tuolle sydän fi. sivuille ja tsekkailin huvikseni noita reseptejä, mitä sinne oli laiteltu. Mielestäni reseptit oli ihan perusruokaa ja mun oli vaikea hahmoittaa mitä erityisen "sydänystävällistä" niissä nyt sitten oli.

Ainoa ehkä, että kerma oli korvattu jollain "kermankaltaisella kasvisvalmisteella" ja voin sijasta käytettiin kasvisöljyä ja margariinia. Esim. olisi voinut luulla, että oliiviöljyä olisi tuotu enemmän "framille", koska se on huikean sydänystävällistä ja antioksidanttipitoisempaa kuin perusöljyt. Ja tietty pasta oli täysjyvää. Siellä on myös ihan liharuokiakin. Juustojen runsas käyttö yllätti. Luulin että "noissa piireissä" juusto on vähän niin kuin pannassa ei niin sydänystävällisenä. Myös suolan määrä oli mielestäni normisuolainen, mikä on tietty makuasia.

Kokeilin muutamaa  kasvisreseptiä, pari oli pasta-vihannes ym. vuokia ja yksi oli kasviskiusaus-tyyppinen  ja yllätyin iloisesti! Ruuat oli nopeita ja simppeleitä valmistaa ja maukkaita. Niihin oli osattu valita hyvät mausteet. Eli hyvin kelpasi ihan nirsoimmallekin.

Sivusto on selvästi laadittu sen mukaan että raaka-aineet on hyvin edullisia perusraaka-aineita, joihin köyhemmilläkin on varaa, valmistus on simppeliä ja nopeaa ja mausteet on ainakin noissa joita kokeilin, osuneet nappiin. Voisin kuvitella, että sivusto palvelee erityisen hyvin niitä, jotka eivät ole juurikaan kokanneet, eivätkä tunne oloaan varmaksi "kauhan varressa", sekä niitä, jotka haluaa selviytyä kokkaamisesta nopeasti ja mutkattomasti ilman turhia hifistelyjä. 

On siellä paljon sellaisia eri ruokakulttuurienkin ruokia ja pikaruokatyyppisiä.

Vierailija
8051/12372 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-kauppojen upeita, eeppistä jne. Kanava vaihtoon välittömästi. Samoin oikotien hölmö pomo mainokset, ei vaan kestä.

Vierailija
8052/12372 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postin mainos, just ollut uutisia kuinka postilla irtisanotaan väkeä, mutta televisiomainoksiin kyllä riittää rahaa. Ja miksi postin edes tarvitsee mainostaa, paketteja toimittaa muutkin, mutta kirjeet on pakko laittaa postiin tai viedä itse.

Vierailija
8053/12372 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ärsytä vaan hymyilyttää enemmän. Viime aikoina pyörinyt Dna-mainos missä Pekka Pouta-imitaatio, ehkä tällekin tosin viholliset löytyy. Onkohan Jarkko Tamminen muuten tämä imitaattori? 

Joo siis tämä on ihan TODELLA ärsyttävä ja vähän jotenkin Pekkaa halventava mainos. Onkohan hältä kyselty onko tämä ok 🥲 Olisivat ottaneet mielummin Pekan mainokseen kun tuon ärsyttävän Jarkon pilkkaamaan.

Vierailija
8054/12372 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiti Kokkonen esittämässä tyhmiä kysymyksiä esim Telia kaupan Pekka - kyllä ja K-Plussa mistä nämä edut löytää

Taneli Mäkelä esittämässä leppoisaa keski-ikäistä miestä Miltäs se teidän mikä milloinkin maistuu

Yleensäkin juuri se että joko mainoksessa on joku tyhmä tai katsojia pidetään tyhmänä

Vierailija
8055/12372 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyrvän näköinen toi Taneli Mäkelä loppujen lopuksi.

Vierailija
8056/12372 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiti Kokkonen esittämässä tyhmiä kysymyksiä esim Telia kaupan Pekka - kyllä ja K-Plussa mistä nämä edut löytää

Taneli Mäkelä esittämässä leppoisaa keski-ikäistä miestä Miltäs se teidän mikä milloinkin maistuu

Yleensäkin juuri se että joko mainoksessa on joku tyhmä tai katsojia pidetään tyhmänä

Joo, mua myös ärsyttää nämä kaksi. Kiti on tuossa mainoksessa jotenkin epäsiistin, huolittelemattoman vanhan pöhöttyneen spurgumuijan näköinen otus, joka ikään kuin yrittää epätoivoista flirttiä nuoren kauppiaan kanssa. 

Tanelinkin kasvot on jotenkin alkoholin suurkuluttajan näköiset ja hänen hymynsä on jotenkin "reteä" ja irstas. Hän sopisi paremmin johonkin terassille elähtäneenä ja itserakkaana playboyna sikari suussa siemaileen konjakkia.

Vierailija
8057/12372 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa todella ärsyttää tämä jatkuva mustien tuputus. Joka paikka tuuttaa afroa. Mainosperheet on jatkuvasti näitä sekoituksia, ikään kuin olisi täysin valtavirtaa ottaa afrikantuliainen puolisoksi. Tämä on skandinaavinen maa. Miksi vaaleat suomalaiset eivät saisi näkyä enää mainoksissa? Miksi yritetään esittää, että joka työpaikalla olisi tummia? Joka kaveriporukassa on puolet tummia?  Joka perhe on monikulttuurinen? Ei todellakaan ole. Tämä tuputus ja läpeensä naurettava esitys on kääntynyt vain itseään vastaan. Ei todellakaan normalisoi tummien osallisuutta yhteiskunnassa, vaan alleviivaa, etteivät kykene näkymään positiivisessa mielessä kuin väkisin tuputettuna. Ennen ei ärsyttänyt yhtään sen paremmin mainokset kuin henkilötkään missään, nykyään todellakin ärsyttää. Kääntynut vaan itseään vastaan tämä mielistely, ihmeellinen jalustalle nostelu ja ongelmien hyssyttely. 

Vierailija
8058/12372 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Posti: ennen paketit piti hakea kaukaa konttoreita... Sori mutta nythän niitä joutuu hakemaan vielä kauempaa. Ennen sentään Postin konttorit oli joka kylässä ja taajamissa.

Vierailija
8059/12372 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa todella ärsyttää tämä jatkuva mustien tuputus. Joka paikka tuuttaa afroa. Mainosperheet on jatkuvasti näitä sekoituksia, ikään kuin olisi täysin valtavirtaa ottaa afrikantuliainen puolisoksi. Tämä on skandinaavinen maa. Miksi vaaleat suomalaiset eivät saisi näkyä enää mainoksissa? Miksi yritetään esittää, että joka työpaikalla olisi tummia? Joka kaveriporukassa on puolet tummia?  Joka perhe on monikulttuurinen? Ei todellakaan ole. Tämä tuputus ja läpeensä naurettava esitys on kääntynyt vain itseään vastaan. Ei todellakaan normalisoi tummien osallisuutta yhteiskunnassa, vaan alleviivaa, etteivät kykene näkymään positiivisessa mielessä kuin väkisin tuputettuna. Ennen ei ärsyttänyt yhtään sen paremmin mainokset kuin henkilötkään missään, nykyään todellakin ärsyttää. Kääntynut vaan itseään vastaan tämä mielistely, ihmeellinen jalustalle nostelu ja ongelmien hyssyttely. 

Niin, jos miettii, että romaneja on Suomessa varmaan saman verran kuin mustia ja romanit on Suomen ikivanha vähemmistökansa jota on aina enemmän tai vähemmän karsastettu (osin syystäkin) mutta en ole ikinä nähnyt perinteistä "ei -valkopestyä" romania yhdessäkään suvaitsevaisuudellaan ratsastavassa mainoksessa. 

Jos kaikki mainos-mustat vaihdettais romaneiksi? Romanitytöt tanssais leveissä koltuissaan jenkkipurkkamainoksessa. Romanimies ottaisi jäätelöä pakastealtaasta valkolaisten pällistellessä hiljaa vieressä ja "jonkun on oltava ykkönen tai johtaja" (vai mitä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos-tuubaa, siinä mainoksessa nyt loruiltiin? ) Romanipariskunta nauttii ihanasta uudesta modernista asunnostaan, että katsokaa! kyllä kannatti vuokrata ja muuttaa tänne! Romaneja samoilla kutsuilla valkolaisten kanssa. Se olisi aitoa suvaitsevaisuutta!

Vierailija
8060/12372 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

FUTUURIT BREIKKAA 

tai KRYPTOT SULAA

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi