Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12349)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Telian mainos jossa äiti on pelännyt koko elämänsä viivojen päälle astumista. Tulee vähintäänkin 10 kertaa illassa. Alkaa tökkimään.
Niin totta! Sit äiti astuu rohkeasti viivan päälle ja heti seuraavassa kuvassa pelkää taas viivoja... - kyykkii viivojen ulkopuolella. Jatkuvuus-ongelmia kuvauksissa.
Tää on vissiin se typerä mainos missä on Sanna Marin pelkäämässä ruutuhyppelyä?
Kaikki mainokset olen kirjanpitäjä ja tiedän että mainos pellet nauraa teille ja toimarit ostaa idarikampanjoita.
Foodoran naamat ikkunassa mainos. Tulee melkein oksennus.
Vierailija kirjoitti:
Kun nainen herää hk-leikkeleiden viereltä ja alkaa laulaa, todella hk, huomenta kulta!
Tulee mieleen, että se paneekin niiden leikkeleiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mainokset olen kirjanpitäjä ja tiedän että mainos pellet nauraa teille ja toimarit ostaa idarikampanjoita.
Harmi ettet kuitenkaan suomeksi osaa kirjoittaa vaikka kirjanpitäjä oletkin.... 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Telian mainos jossa äiti on pelännyt koko elämänsä viivojen päälle astumista. Tulee vähintäänkin 10 kertaa illassa. Alkaa tökkimään.
Niin totta! Sit äiti astuu rohkeasti viivan päälle ja heti seuraavassa kuvassa pelkää taas viivoja... - kyykkii viivojen ulkopuolella. Jatkuvuus-ongelmia kuvauksissa.
Tää on vissiin se typerä mainos missä on Sanna Marin pelkäämässä ruutuhyppelyä?
Mainoksen ärsyttävyydestä huolimatta, siinä on Krista Kosonen, ei todellakaan Sanna Marin
Mikä hiton kananlihamainos se on, jossa soitetaan s-tanan nokkapillillä tahalleen väärin... tsiisus että voi olla kuvottavaa! Repii joka kerta mun korvia sellainen shaiba :-(
Vierailija kirjoitti:
Sokos Hoteldin mainos, missä mies tiputtaa sormuksen, eikä muka huomaa sitä. Sitten sormus kulkeutuu hotellin henkilökunnan mukana paikalle juuri kun mies aikoo ujuttaa sen juomalasi yllätyksenä tyttöystävälleen. Jatko menee varmaan niin, että tyttöystävä nielaisee sormuksen, ja sitten mainostetaankin vessapaperia mainoslauseella hyvin pyyhkii, olitpa syönyt mitä tahansa. 😀
Mulle tulee mieleen kun tarjoilija yök pudottaa sen monissa näpeissä pöpöytyneen sirmuksen samppanjaan ja nainen juo sen.. yök oikeesti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin tänään ensimmäisen kerran Alwaysin mainoksen, jossa on jäätävän lihava taitoluistelija. Tämä lihavuuden ihannointi menee nyt jo niin lipi-lipi-nuoleskeluksi, että alkaa ällöttää. Karmein mainos piiiiiitkään aikaan. Ei enää Alwaysia mulle.
Samoin kaikkien muidenkin "vähemmistöjen" (tosin läskit ovat enemmistö) liiallinen, ylitsevuotavainen nuoleskelu mainoksissa nykyään on täysin naurettavaa. Kääntyy itseään vastaan, kuten muukin läpinäkyvä vouhotus.
Hassua muuten miten mustat ovat mainoksissa aina joko normaalipainoisia miehiä kaulailemassa kauniiden valkoisten nuorten naisten kanssa tai mustia "kehopositiivisia" naisia jotka ovat yksin.
Mainosten tekijät on suurimmaksi osaksi miehiä jotka eivät ole heteroita. Laittavat itselleen silmäkarkkia mainoksiin.
Oikotie uuteen työhön vie - tai jotain sinne päin. Se iso itserakas äijä ja yksi perseennuolija.
"Syömään!" huuto kaverin maaman edessä ruokapöydässä. Kaverikin näyttää siltä ettei jaksais taas. En muista minkä mainos. K kauppa?
Sellaista mainosta ei olekaan joka ei ärsytä!!
HK ja S-marketin Taneli Mäkelä. Siinä pahimmat.
Minä vihaan mainosta missä suomi nousee ulos ot to vir an omaisten tapp a mien suom alaisten ta kia.
Please ta ppa kaa kai ki ulos ott o vir kail ijat niin suomi pelastuu
Se stubbin vaalimainos jossa soi taustalla joku amerikkalainen biisi, joka on niin imelä et mietin et valitaanko me usan presidenttiä. Ja sitä tulee joka helvetin tuutista.
S-marketin (kai), se missä pöydän päässä outo pappa selittää jotain outoa juttua...
Ja vielä vuodesta toiseen..
Vähänkäytetty.fi, surkean ja hiljaisen oloinen lapsi istuu äidin vieressä ja äiti raivota puhisee hampaidensa välistä ja paiskoo tavaroita kun mies ei lukenu ajatuksia tai jotain.