Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12343)
S-ryhmän tilipäivä mainos, jossa tää tyyppi puhui keskittämisestä S-ryhmään ja sit tää ip kassa puhuu lue S-etukortti tää ääni saa minut hulluksi!! Työskentelen itse S-ryhmällä jota kuuntelen tuota ääntä koko päivä ja enkä halua kuulla myös vapaa ajalla 😡 vaihdan heti kanavaa ku tää mainos tulee. Ja muutenkin töissä me hehkutetaan joka kuukauden 10 pvä tilipäivästä.
Vierailija kirjoitti:
S-ryhmän tilipäivä mainos, jossa tää tyyppi puhui keskittämisestä S-ryhmään ja sit tää ip kassa puhuu lue S-etukortti tää ääni saa minut hulluksi!! Työskentelen itse S-ryhmällä jota kuuntelen tuota ääntä koko päivä ja enkä halua kuulla myös vapaa ajalla 😡 vaihdan heti kanavaa ku tää mainos tulee. Ja muutenkin töissä me hehkutetaan joka kuukauden 10 pvä tilipäivästä.
Kyllä S-ryhmän pitäisi jo käsittää ettei noita itsevarkauskassoja enää kauaa tarvitse kaupoissa katsella eikä kuunnella.
Ja se S-ryhmän mainos jossa on palaveri ja Seppo ilmestyy ehdottamaan että sanotaan jotain niistä bonuksista, ja se pomo sanoo: älkää lietsoko Seppoo... aikamoista työpaikkakiusaamista.
Niin ja nainen sanoo se oli kaunis aamu... olin just lähdössä polttopuita hakemaan kunnes.... eihän siihen kuulu sana kunnes vaan kun...
Vierailija kirjoitti:
Tää OP:n mainostyttö näyttää siltö että silmät ja hampaat pullahtaa pois naamasta. Jossain versiossa se puhuu yleisön edessä niin jännittyneenä että ääni värisee ja happi loppuu.
Kerrassaan erikoinen valinta mainoskasvoksi.
Tarkoitatko säästöpankin piikatyttöä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kun homo poraa sähköjohtoon.
Ei se ole homo. Sillähän on vaimo siinä vieressä!
Ei se ole nainen.
Vierailija kirjoitti:
Dna:n vinohampainen thaikku-zubu jennifer.
Minusta se tyttö on todella piristävä poikkeus kaikkiin tekoblondeihin, luonnollinen ja ei virheetön.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävin mainos on DNA mainossa jossa ällöistä ällöin kääriä nyt esiintyy.4
Se on kyllä Käärijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävin mainos on DNA mainossa jossa ällöistä ällöin kääriä nyt esiintyy.4
Se on kyllä Käärijä.
Hei kloppi, se on oikoTIÄ!
Vierailija kirjoitti:
On varmaan jo mainittu mutta REMPPATORI.FI
Ja se tatuoitu nainen
Ihme kun ei ole koko naamakin tatuoitu.
Vastaan nyt vielä kerran Nata Salmela ja remppatori!! Pää räjähtää siihen itsekkääseen k*sipäähän!
Vierailija kirjoitti:
Jatkuvalla syötöllä tuleva AXE jossa tummahipiäiset auringonkukkanaamat karjuvat RRRRÄ! On ylivoimaisesti hirvein mainos koskaan. Katson mieluummin tanelia tunnin putkeen kuin kuulen tuon RRRRRÄ!
Mutta on siinä kuitenkin Google kuvahaun klassinen "happy white woman" mukana. :D
Kaikki mainokset missä on kaksoset pääosassa! Voi että on hauskaa kun vielä pukeudutaankin samalla tavalla...
Mikä se läski äijä oikein on siinä oikotie mainoksessa änkkäämässä puhevikaansa?
Vierailija kirjoitti:
Kuten joku jo kirjoittikin, Sensodynen kärisevä akka on tämän hetken kamaluus. Mainostavat hampaiden vihlontaan hammastahnaa, jota kyllä varmasti tarvitaankin, kun muijan raakkuva ääni sitä hampaiden vihlontaa varmasti aiheuttaa. Toivottavasti Sensodyne kehittää myös korvien vihlontaan jonkin aineen.
Raakkuminen aiheuttaa samaa puistatusta kuin kynsien raapiminen liitutaululla. Sanoinkuvaamattoman hirveä mainos! Mistä ovat tällaisen raakun edes löytäneet, ja vielä kelpuuttaneet puhemainokseen?
Wokeoikeiston esikuva:))
Kyllä, juuri myös Ilta-Sanomien joku mainos jossa on Hannele Lauri, aikansa elänyt, itseään aina "tyrkyttämässä...." Yök!!! Samoin Natalia Salmela, jota oli pakko mainoksessa jossa pääsi arvailemaan 1600-luvun kirosanoja Ilta-Sanomissa 21.01.24. Natalia Salmela, ällöttävä persoona & ääni.... HYI!!!
KYLLÄ.... ja juurikin se helkutin Natalia Salmela, niin ärsyttävä tyyppi.... luulee olevansa maailman napa. Tuollaisia ne "somettajat / tybettajat" ovat... 😈😈
Vitaeepro mainos, ei jaksaisi tätä jo kymmenettä vuotta. Ilmeisesti ei mee muuten kaupaksi kun pitää joka katkolla mainostaa.
S-ryhmän karkkipäivämainos,ilmeisesti S-ryhmä korottaa panoksia kun ovat hommanneet eläkemummon
Tanelin kaveriksi mainokseen,ei helvata sentään.
Nyt se ärsyttävä Nata Salmela mainostaa jotain mun telkkarissa...en kestä!!!