Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12334)
TANELI MÄKELÄ OUT JA HETI!!!!!
Ääs-marketin mainos on ylivoimaisesti ärsyttävin.
Vierailija kirjoitti:
Mäkkärin mainos jossa kadulle syntyy oikea kansanjuhla tanssijoineen ja hevikitaristeineen kun joku nainen istuu autossa ajatellen hampurilaisateriaa.
Mäkkärin mainosnikkarit ovat ihan pimeitä.
Vierailija kirjoitti:
".....tämä ei ole glögijuustokakku...."
Tämä on täyttä pas*kaa
Ovatko kaikki palstan rasistit ja homofoobikot juuri tässä keskustelussa-mainos on hassu ainakin.
Ai parempi hakea rahaa sossusta? Ei kiitos, mieluummin tienaan itse,
Kaltaistesi kannattaisi ottaa pää pois perseestä.
ÄSSÄN JA TANELIMÄKELÄ MÄKELÄ
En kestä, alkoi vuosi sitten, sais kyl loppua.......
Se Ingmariini-mainoksen äijä on niin kuuma, että se sytyttää nuotionkin pelkällä katseella 😀
Olen samaa mieltä liukuvoiteista. Tällaiset mainokset kuuluvat apteekkiin, ei kahteen kertaan ennen seitsemän uutisia.
Juu tämä ei ole hasselbackan persikka, tämä on yhtä juhlaa. Miltäs se teidä uusi vuosi maistuu? 😀
Välipäiväpitsa ja välipäiväjäätelö Keijolle. Oh yeah!
VoItSä LäHeTtÄä TäN mULLe? -Kuin kovasta ummetuksesta kärsivän äänellä.
Ehdottomasti kamalin ja täydellistä tilannetajuttomuutta osoittava on Hockey- night- mainos, joka on tänään alkanut pyöriä! Nykyisessä maailmantilanteessa, jossa verisiä sotia käydään eri puolilla, lapset ja viattomat siviilit joutuvat uhreina kärsimään, ei ole mitään huvittavaa esittää yleishälytystä ja vaaraa ja kuvata tilanteita, joissa normaali elämä pysähtyy hälytykseen. Mainoksen alusta saa käsityksen, että nyt on tulossa tietoisku, miten vaaratilanteesta toimitaan ja siirrytään väestönsuojiin.
Me emme täällä elä täydellisessä umpiossa piittaamatta muusta maailmasta. Maassammekin yleishälytys ja vaara voi olla jonakin päivänä todellinen tilanne; se ei ole vitsi.
Vagisan voiteet ja jopa ihan kerrotaan että liukuu hyvin!!! Sexiin !! Juu, että näin! Lapset ovat vielä hereillä kaunareitten aikaan, jolloin sitä mainosta näytetään!!!!!! Kuka näitä liukuvoiteita antaa mainostaa teeveessä... J o s pitää näyttää niin klo 22 jälkeen! 😠😡🤧
Eikö tolla ääs-ryhmällä ole mitään tajua. Aina kun tää s**tanan, miltäs se teidän keskiviikkoaamu maistuu alkaa, lyön telkkarin mutelle. Jos en jostain syystä ehdi, pakenen vessaan tai alan lallattaa.
Onko ton Mäkelän kanssa tehty joku eläkesopimus vai mitä ihmettä?
En päätä päivittäistavaroiden ostamista mainosten perusteella mutta kohta alkaa olla lähellä, että alan boikotoida ääs-ryhmän kaikkia kauppoja, jos toi oksettava pommitus ei lopu.
Näin ärsyttävää mainosta kuin tuo T.Mäkelän hokema ei ole aikaisemmin ollut. Tulee viidentoista minuutin välein vie ihmisen hermot. Samoin vie myös s- marketin asiakkaita. Ei tarvi teidän mainoksia katella enää, TV:n kanava vaihtuu ihan varmasti. Pitäkää mainoksenne ja antakaa Tanelille hyvät eläkepäivätahat, mutta asiakkaat ei hänen toitotuksesta lisäänny, päinvastoin
Hermo menee tohon Powerin ale-mainokseen, joka tulee joka mainoskatkolla, ja jossa joku HUUTAA kokoajan. KYLLÄ MÄ VÄHEMMÄLLÄKIN KUULEN!
Sitäpaitsi ärsyttää tollanen turhan elektroniikka- tai oikeestaan minkä tahansa krääsän tuputtaminen.
Se missä ventovieras neuvoo toista, miten hampurilainen kuuluu syödä. Jos oikeasti noin tekisi, niin tuskin se neuvottu sanoisi, että olipa hyvä kun kerroit, niin nyt tiedän, että olen syönyt sitä aina väärin! 🍔
Kyllä kaikki mainokset on PERSEESTÄ, Voi helvetti!!!!386