Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12334)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä mainostetaan mutta hiihtoporukka siellä laiturilla ja suksien kanssa hiihtävät sinne järveen. Mitä järkeä?
Ihana, kerrankin järkevä mainos.
Ei täällä sitä kysytty !
Vierailija kirjoitti:
Foorodarn "Koska minä haluan" -mainokset.
...ja niin ontuva, kameramiehelle viedään tyhjä ruokapussi, olisivat nyt vaikka kiviä painoksi pistäneet.?..
kaikki nykymainokset on ärsyttäviä ja eivät kyllä minua saa pukemaan ostohousuja jalkaan ... enneminkin päinvastoin eli en varmana osta .. toista oli ennen 2000 -lukua kun mainokset oli vielä hauskoja
Vierailija kirjoitti:
Coca Cola -rekka -mainos, karmea musiikki. Muutenkin mun on vaikea käsittää, miten Cokis liittyisi juuri jouluun.
Toisekseen mietin sitä, onko kiertuerekan moottori vaihdettu, auto on nimittäin 70-luvulta ja saastuttaa varmaan täpöillä.
Tuo mainos ja koko amerikkalainen ho-ho -joulupukkihahmo ärsyttää. Nuoret haluaakin jo amerikkalaisen joulun, joita ovat amerikkalaisissa sarjoissa ja elokuvissa nähneet.
Coca Cola on pitkälti vastuussa joulupukin nykyisestä olomuodosta, joten nämä asiat liittyvät yhteen.
https://www.mtvuutiset.fi/makuja/artikkeli/coca-colan-sympaattisen-joul…
Se onkohan DNA:n mainos, jossa asentajat killuu tolpassa ja toinen saa tekstarilla kuvan raskaustestitikusta. Ai jumantsukka, riipii päästä.
Ja oikeestiko joku kertoo raskaudestaan miehelle tekstarilla??? Luulisi, että asia on sen verran iso, että sen kertoisi kasvotusten.
Nykyään on noi bauhausin mainokset tosi typeriä missä eturessu on tyhjennetty ja siitä rallattelevat
Joidenkin podcastien tauoilla soiva lapsikuoron lässyttävällä äänellä laulettu kyläkauppa verraton -jingle. Laitan äänet pois puhelimesta kun tulee.
Vierailija kirjoitti:
Joidenkin podcastien tauoilla soiva lapsikuoron lässyttävällä äänellä laulettu kyläkauppa verraton -jingle. Laitan äänet pois puhelimesta kun tulee.
Tämäkin ja kun lopuksi vielä mies sanoo ylipirteällä äänellä "Tampereelta tunti Tuuriin, sanotaan". Eli Keskistähän tuossa mainostetaan.
Kuljin metsässä, kunnes lopulta liftasin kaupunkiin. Tunsin pohjatonta vihaa muotidiivoja kohtaan ja juoksin merenrannalle meuhkaamaan. Jossain vaiheessa filmi katkesi, kiitos juomani oluen, mutta aamulla poliisi kertasi minulle tekoseni, jahka olin herännyt putkasta. Seksin myyminen turkkilaiselle pizzerianpitäjälle Bernerille, vahingonteko ruotsalaiseen muotiliikkeeseen, Suomen lipun anastus ja yksityisalueellle murtautuminen. Kysyi myös, että olinko larppaaja tai joku historianelävöittäjä. Terveisin Aino Kalevankankaalta
Vierailija kirjoitti:
Se onkohan DNA:n mainos, jossa asentajat killuu tolpassa ja toinen saa tekstarilla kuvan raskaustestitikusta. Ai jumantsukka, riipii päästä.
Ja oikeestiko joku kertoo raskaudestaan miehelle tekstarilla??? Luulisi, että asia on sen verran iso, että sen kertoisi kasvotusten.
Mitäs tuosta, seuraavassa tekstarissa kertoo että lapsi ei ole edes ko asentajan vaan miehen joka tietää mitä nainen tarvitsee ja että muutenkin viihtyy paremmin muslimina.
Väkisin väännetty mukamas `hauska` POSTIN mainos - inhottava hihkuja yrittää olla hauska. Yök!
Joku täällä lähetti terveisiä roolittajille, että älkää roolittako niin paljon niitä erivärisiä perheitä ihan kaikkialle, koska se ei kuitenkaan ole vielä niin tavallista, mitä nämä näytelmät antavat ymmärtää. Ei edes Helsingissä. Tottakai kaikkea on, mutta ihan niin tavallista se ei ole, miltä se mainosten mukaan näyttäisi olevan. Sama pätee tv-sarjoihin ja elokuviin; päärooleihin halutaan tällä hetkellä mieluiten ruskea(ksi edes aavistuksen miellettävä ) tai esim. muunsukupuolinen.
Roolittajat eivät kuitenkaan itse saa päättää kuka saa roolin, vaan tietynlaisia, ikäisiä ja värisiä pyydetään ja roolittaja tarjoaa aina parhaansa mukaan parhaat mahdolliset vaihtoehdot näytille. Lopulliset roolivalinnat tekevät mainonnan suunnittelijat, mainoksen ohjaaja ja viime kädessä aina asiakas itse.
Jos mainoksissa ei ole värikkyyttä, siitä raivostutaan ja pahimmillaan syytetään asiakasta rasismista - ja kun sitä on, se ärsyttää monia.
Nicoretten mainosmusiikin alku, koska se muistuttaa häiritsevästi jotain tunnettua kappaletta.
Vierailija kirjoitti:
Väkisin väännetty mukamas `hauska` POSTIN mainos - inhottava hihkuja yrittää olla hauska. Yök!
Posti jo itsessään tuo inhoituksen väreitä !
Tunnistaako kukaan, kuka näyttelijä on se EK-suomineito?
Saarioinen
Miten joku voi ja saa laulaa noin huonosti.
Kaikki mainokset, joissa aikuiset naiset ja miehet kikattelevat ja hirmuvat ja käyttäytyvät kuin suljetun osaston mielisairaat.(olen työskennellyt suljetulla)
Nyt on mennyt jo huolella hermo Vonkka- elokuvan mainokseen. 😠 Oikein ahdistaa se alkava "taianomainen" musiikki ja se huuto "LADIES AND GENTLEMEN my name is.." Eikä muutenkaan mitään mainosta saisi näyttää joka ikisellä mainostauolla ja vielä pahimmillaan monta kertaa!
Taneli Mäkelä kohta vuoden päivät pyörinyt jo kyselemässä ja irvimässä, viime joulusta lähtien.. Huh huh, meinaakohan S- ryhmä laittaa koko komeuden uudestaan pyörimään, vai keksittäiskö jotain muuta pikkuhiljaa?
Verkokaupan KVV mainokset, uusin missä on ärsyttävä ipana sanomassa että sä et ole oikee joulupukki. Mutta ne kaikki on ollut ihan yhtä ärsyttäviä.
C.G- radiomainoksessa inhottava ääni kundilla !