Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12338)
Joku oli briteissä tehnyt vähän tutkimusta tästä vähemmistöilmiöstä kun oli sen huomannut. Tietysti oli pientä vaihtelua maiden välillä, mutta karkeasti sanottuna maissa, joissa on noin 80% väestöstä valkoihoisia, mainoksissa valkoihoisten määrä on pudonnut noin 40 prosenttiin ihan sattumalta kaikkialla. Sitten taas esimerkiksi Kiinassa ei ole puhettakaan, että mainoksissa esiintyisi mitään muuta kuin kantakiinalaisia. Sieltä löytyi yksi vanhempi mainos, jossa kiinalaisnainen tunki mustaihoisen miehen pesukoneeseen ja pesun jälkeen ulos tuli kiinalaismies. Sitä voi miettiä, kun kuuntelee paasausta siitä miten pahoja ja rasistia täällä länsimaissa ollaan :D
Lidlin mainokset, joissa mies naamioituu hevilaatikoksi tai pukeutuu naiseksi tai kuokkii juhlissa. Hohhoijaa.
Vierailija kirjoitti:
Pari teini-ikäistä on valitsemassa jäätelöä altaasta ja äkkiä väliin tunkeutuu röyhkeästi musta pitkä mies,joka näytti rohmuavan kaikki purkkijätskit itselleen.Tuskin kukaan normi tekis näin.Omituinen mainos.
Minua ärsyttää kaupassa ihmiset jotka seisovat hyllyjen edessä pähkäilemässä mitä sitä ottaisi kun itse haluan sen tietyn tuotteen ja sitten seisoskelen siinä odottamassa että ne häipyvät, kun ei kehtaa sanoa että siirtykää tai tunkea jostain välistä ottamaan sitä haluamaani tavaraa. Siinä mainoksessa enemmän ärsyttää ne teinit kun blokkaa jäätelöaltaan, ei se mies joka ottaa haluamansa jäätelön.
Mielestäni finnairin mainokset on niitä harvoja jotka ei ärsytä. Ihan tyylikkäitä mainoksia.
Vierailija kirjoitti:
Ilman muuta S-pankin jumputus. Harkitsen jo siirtäväni sieltä rahat muualle. Aina on ollut suurin osa mainoksista ärsyttäviä, muttei mitään noin kauheaa ikinä yli 40-vuotisen elämäni aikana. Täysin sietämätön.
Siis tämä! Just eilen valitin miehelle, että perkele kohta vaihtuu pankki ihan vaan ton mainoksen takia. Tulee lähinnä valtava väkivallan tarve kun kuulen sen loputtoman hokemisen. Se vaan kestää ja kestää!!!
Vierailija kirjoitti:
Taneli Mäkelä ja S-marketin mainokset.
Ei ei tämä ole mokkapala vaan ihan jotain muuta yms.aiheet.
Voi suti sentään
Ei, tämä on minun paskaa. *mums*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taneli Mäkelä ja S-marketin mainokset.
Ei ei tämä ole mokkapala vaan ihan jotain muuta yms.aiheet.
Voi suti sentään
Ei, tämä on minun paskaa. *mums*
Ei, tämä ei ole maukas ja maistuva piirakka. Tämä on allerginen kohtaus, minun epäonnekseni kuolettava. Mitenkäs ne teidän allergiat.
Oletteko huomanneet, että vaikka mainoksissa alkaa olla tummemmalla pigmentillä varustettuja ihmisiä paljonkin, yksi vähemmistö sieltä edelleen puuttuu: romanit.
Jos jokin mainostaja ottaisi ensimmäisen askeleen ja laittaisi mainokseensa romanin, sitä sanoisin oikeasti rasismin vastaikseksi teoksi. Tämä nykyinen on vain pintaa.
Öekka Pouta on aivan kahjo, hitto, pois teeveestä, se on mielisairas, säät ihan sekaisin.
Ärsyttävää on se kun kesken leffan katselun ruudun yläreunaan tulee ikkuna, jossa mainostetaan jo seuraavaa ohjelmaa tai jotain kanavalla pyörivää sarjaa. Typerää.
Kaikki S-kaupan mainokset on vailla ammattitaitoa ja ihme hokemia.
Ällöttävän teennäisellä äänellä: "Kuukautiset tulevat silloinkun ne tulevat.."
Ja läski luistelija ylipirteänä kekkaloi ja nukkuu maha turvoksissa🤢
Vierailija kirjoitti:
Kaikki S-kaupan mainokset on vailla ammattitaitoa ja ihme hokemia.
Sitten katsot telkusta mielelläsi Sunnuntailounasta, vai? Siihen sarjaanhan nuo mainokset perustuvat, sama sakki mainoksissakin.
Mua on alkanut ärsyttää se Kiti Kokkonen niissä k-ryhmän mainoksissa. Ei saakeli.
Vierailija kirjoitti:
Lidlin mainokset, joissa mies naamioituu hevilaatikoksi tai pukeutuu naiseksi tai kuokkii juhlissa. Hohhoijaa.
Just näin.Tämä on ihan järjettömän ärsyttävä mainos.
Maria Veitola, jeesus tykkää laihoista tytöistä. En lue, en kuuntele ja ei kiinnosta.
Se Lidlin agentti, ei hyvää päivää! Jotain muuta vois keksiä jo tilalle.
Ilman muuta S-pankin jumputus. Harkitsen jo siirtäväni sieltä rahat muualle. Aina on ollut suurin osa mainoksista ärsyttäviä, muttei mitään noin kauheaa ikinä yli 40-vuotisen elämäni aikana. Täysin sietämätön.