Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12338)
Radiomainos jossa nainen selittää jotain ja loppuun sanoo: mitä voin sanoa. Ei suomen kielessä tuota käytetä, jotain balkanin kielioppia !
Mistä te katsotte noita mainoksia kun minä en ole huomannut noista ensimmäistäkään??!!
Yhden mainoksen muistan ja se ärsytti: jotkut keski-ikäiset muijat siivoustakkeja muistuttavissa kuteissa kuntopyörän selässä tekopirteinä, yöks! Mitäköhän ne mainosti, oisko ollut jonkun Leiraksen jotain tuotetta.
Kuka aloittais ketjun "Tämä mainos on minun makuuni"?
Jokohan taas alkaa tokmannin mainos jossa pohjoisnavan pukki on joutunut lento-onnettomuuteen ja rudolfit ja dancerit ja prancerit sun muut on lennelleet tiehensä. Ja sitten mennään aitoamerikkalaisen cocacola-perinteen mukaan kattojen kautta lahjoja viemään helposti vaikka puolen tiilen hormeista läpi. Ja nainen kiekuu taustalla tekevänsä miehen työn.
Se salaattimainos missä nainen lentokoneessa silmät kierossa höpöttää "niin mäkin sinua". PÖH!
Vagisan voidemainos, kuvassa miehen kädet jossa laitetaan voidetta sormen päälle. Mieskö sitä voidetta laittaa naisen pil! uun?
MTV:n mainoskatkot ärsyttävät koska ne alkavat Roope Salmisen käsien levittelyllä.
En ymmärrä miksi MTV tyrkyttää tuomittua seksuaalirikollista kansalle aivan väkipakolla.
Vierailija kirjoitti:
Mistä te katsotte noita mainoksia kun minä en ole huomannut noista ensimmäistäkään??!!
Yhden mainoksen muistan ja se ärsytti: jotkut keski-ikäiset muijat siivoustakkeja muistuttavissa kuteissa kuntopyörän selässä tekopirteinä, yöks! Mitäköhän ne mainosti, oisko ollut jonkun Leiraksen jotain tuotetta.
Kuka aloittais ketjun "Tämä mainos on minun makuuni"?
Mistä katotaan mainoksia??
Et kai nyt tosissaan niin tollo ole, ettet tiedä, että esim. televisiosta tulee mainoksia?
Mut ärsyttävin ylivoimaisesti ne kesä alkaa koolla-mainokset jossa se pikkupoika narisi ärsyttävällä äänellä.. oikeesti vaikka oon lapsirakas niin se sai v..t.us käyrän nousemaan
Minä luulin, että se nariseva lapsi on tyttö. Kai se oli muunsukupuolinen. Ne olivat kauheita mainoksia, eiköhän se pentu joutunut kiusatuksi tosielämässä.
Vierailija kirjoitti:
Matkahuollon mainos on pitkä ja todella kökkö🤢
Hupaisan näköinen mies riimittelee tyhmiä ja matkustaa halki armaan maan. Mukana myös pahvilaatikkochatrobotti..tai vaikka unholaan!
Ei...!! Tämähän on ihanin mainos. Antti Tuomas Heikkinen on niiiiiin symppis.
Vierailija kirjoitti:
Säästöpankki ja "Hedvig Nyström". Suunnattu nähtävästi varakkaille suomenruotsalaisille.
Toivottavasti piika huomaa käydä basedown-tutkimuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki neek*rit vi**uun suomesta!
Agendasi on tullut tässä ketjussa hyvin selväksi.
Vierailija kirjoitti:
Jokohan taas alkaa tokmannin mainos jossa pohjoisnavan pukki on joutunut lento-onnettomuuteen ja rudolfit ja dancerit ja prancerit sun muut on lennelleet tiehensä. Ja sitten mennään aitoamerikkalaisen cocacola-perinteen mukaan kattojen kautta lahjoja viemään helposti vaikka puolen tiilen hormeista läpi. Ja nainen kiekuu taustalla tekevänsä miehen työn.
Toivottavasti pian
YouTubessa pyörivä Pohjola vakuutuksen tissiliivimainos jossa espanjalainen mies laulaa Easy Living niin että kuulen sen aina että "tissiliivin" kun se mainos alkaa aina juuri tuosta.
Vierailija kirjoitti:
MTV:n mainoskatkot ärsyttävät koska ne alkavat Roope Salmisen käsien levittelyllä.
En ymmärrä miksi MTV tyrkyttää tuomittua seksuaalirikollista kansalle aivan väkipakolla.
Niin, sehän meni nukkumaan lusikassa naisen kanssa, jonka kanssa oli dokannut kaksi päivää. Kieltämättä raskas rikos. t. oikeasti raiskattu
Burana geeli mainos. Dialogi on todella väkinäistä ja mikä se curling juttu on?
Se K-kaupan mainos, jossa kaksi alakouluikäistä tyttöä kaakattaa kumpi tahtoo mitäkin pitsaan.
En kestä yhtään.
K-kaupan mainos missä Kiti Kokkonen kyselee taas tyhmiä joltain himonuzssijaviiksiseltä äijältä. En tiedä onko se mun entinen työkaveri mutta kovasti siltä näyttää ja kuulostaa. On muuten yksi v+itun m+ulkku jätkä ja koko firma oli onnellinen kun siitä rasittavasta pätijästä päästiin eroon.
Kaikki terveyteen liittyvät. En halua neuvontaa. Enkä jaksaisi kuunnella. Ai tiedänkö kaiken? No ihan tarpeeksi.