Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12351)
Kaikki ylikliiniset ylivalkoiset hammastahna- ja hammashoitomainokset. Hirveetä laatuteatteria.
Vierailija kirjoitti:
"K-marketista, oman kylän kaupasta", tulee sellainen persumainen olo että ulkopuolisilta pääsy kielletty, vaan oman kylän väki.
Tämä. Onkohan lievästi sisäänlämpiävää?
Vierailija kirjoitti:
Osuuspankki : "tää on mun lempilasta." Ja ruokapöydässä perhe jossa tottakai erinäköinen kiintiölapsi.
Ja mikä edes on näiden kiintiöerilaisten merkitys mainoksessa? "Me olemme hyviä ihmisiä, olemme adoptoineet ylikansoitetusta maasta orvon."
Vaiko kenties: "Vähän ihmettelin kun vaimo synnytti tummemman vauvan, mutta kai se on nykyaikaa ja jokin kromosomimuunnos. En silti ymmärrä miksi kaverini naureskelevat minulle."
Atrian mainokset on ärsuttäviä. Miksi niissä puhutaan englantia ja se Atrian tyyppi on jotenkin ärsyttävä kaikissa niissä mainoksissa.
Koska Minä haluan ovat todella itsekeskeisyydessään kamalia mainoksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Hyvä elämä"mainos. Mitä lässytystä!
Onneksi en ole koskaan nähnyt tai kuullut tätä mainosta.
Anteeksi, "Hyvä terveys" tarkoitin.
'Mums, mums, mums, mums, mums, muuuuuums!!'
Vierailija kirjoitti:
"Miltäs se teidän XXX maistuu?"
HYI STANA! Järkyttävä riesa, eikä ilmeisesti lopu ikinä.
Taneli Mäkelä kulutti ahneuksissaan tällä mainospommituksella naamansa lopullisesti pilalle, ja näyttää muutenkin lähinnä käytetyltä kondomilta.
Minusta Taneli on näyttänyt aina ky*vältä.
Aivan kaikki!!! Kenen hermo voi kestää niitä???
Vierailija kirjoitti:
"Miltäs se teidän XXX maistuu?"
HYI STANA! Järkyttävä riesa, eikä ilmeisesti lopu ikinä.
Taneli Mäkelä kulutti ahneuksissaan tällä mainospommituksella naamansa lopullisesti pilalle, ja näyttää muutenkin lähinnä käytetyltä kondomilta.
Mainoksissa esiintymisestä maksetaan niin hyvin, ettei ole mitään väliä, vaikka menettää kaiken uskottavuuden näyttelijänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"K-marketista, oman kylän kaupasta", tulee sellainen persumainen olo että ulkopuolisilta pääsy kielletty, vaan oman kylän väki.
Ihanaa, oma rauhallinen pieni yhteisö ilman mitään ylimääräistä hevonpaskaa.
Meillä täällä Lapissa on erittäin hyvin varustettu "oman kylän kauppa".
Eihän nuo Kehä Kolmosen sisällä asuvat tajua sitä, että jotain kauppaa boikotoidakseen saattaa joutua ajelemaan useita kymmeniä kilsoja ja joskus jopa ihan eri suuntaan kuin muut tarvittavat palvelut ovat. Tarkoitatko muuten Jounia?
Vierailija kirjoitti:
Mainokset jotka tulee joka välissä monta kertaa. Esim Lidl harrastaa tätä. Rauli Virtanen hokemassa.
Minua ärsyttää tuo Lähitapiolan mainos, jossa hemmoteltua tyttöä kehutaan melkein siitä, että on pilannut parketit. Minua ei kyllä yhtään naurattaisi ja ihmettelen, että tuollaisiakin korvataan vakuutuksista. Ilmankos maksut ovat niin suuret. Onneksi en ole ko. puljun asiakas.
moi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, oma rauhallinen pieni yhteisö ilman mitään ylimääräistä hevonpaskaa.
Meillä täällä Lapissa on erittäin hyvin varustettu "oman kylän kauppa".
Eihän nuo Kehä Kolmosen sisällä asuvat tajua sitä, että jotain kauppaa boikotoidakseen saattaa joutua ajelemaan useita kymmeniä kilsoja ja joskus jopa ihan eri suuntaan kuin muut tarvittavat palvelut ovat. Tarkoitatko muuten Jounia?
En vaikka hyvä kauppa se on. Saariselkä rules.
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa kun en ole vuosiin katsellut tai kuunnellut yhtään mainosta.
Etkö saa lääkäriin aikaa. Kuulostaa kyllä pahalta.
Lidlin mainosääni, se vanha patu! Vastenmielisen kuuloinen.
Ei siinä naisäänessäkään ole kehumista, onkohan se oikeasti Eija Vilpas?
Tupuliini kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mainokset jotka tulee joka välissä monta kertaa. Esim Lidl harrastaa tätä. Rauli Virtanen hokemassa.
Minua ärsyttää tuo Lähitapiolan mainos, jossa hemmoteltua tyttöä kehutaan melkein siitä, että on pilannut parketit. Minua ei kyllä yhtään naurattaisi ja ihmettelen, että tuollaisiakin korvataan vakuutuksista. Ilmankos maksut ovat niin suuret. Onneksi en ole ko. puljun asiakas.
Mitä siinä on oikein tapahtunut? Lapsi on yrittänyt pestä akvaariokalan, mutta miksi sen jälkeen pitää ostaa uusi akvaario ja uusi parketti? Kaatoiko lapsi akvaarion siihen lattialle vai mikä siinä on se "vahinko" Mainoksen lapsi näyttää kyllä senikäiseltä että pitäisi ymmärtää että kalojen pitää pysyä vedessä, eikä niitä tarvitse pestä,
Vierailija kirjoitti:
Lidlin mainosääni, se vanha patu! Vastenmielisen kuuloinen.
Ei siinä naisäänessäkään ole kehumista, onkohan se oikeasti Eija Vilpas?
Miesääni on Oiva Lohtander, todella hyvä näyttelijä. Raidissa poliisina, paras suomalainen t -sarja ikinä. yhdistän äänen aina sarjaan.
Vilppaan vaikea puhe ei kuulosta hyvältä mainoksessa.
Vierailija kirjoitti:
Tupuliini kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä siinä on oikein tapahtunut? Lapsi on yrittänyt pestä akvaariokalan, mutta miksi sen jälkeen pitää ostaa uusi akvaario ja uusi parketti? Kaatoiko lapsi akvaarion siihen lattialle vai mikä siinä on se "vahinko" Mainoksen lapsi näyttää kyllä senikäiseltä että pitäisi ymmärtää että kalojen pitää pysyä vedessä, eikä niitä tarvitse pestä,
Täysin järjetön mainos, josta tulee kiukku aina, kun se tulee.
moi
Woke-väkihän yrittää normalisoida kiinnostuksen lapsiin. Heillä on joku uusi termikin, p-sanaa ei enää käytetä.