Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12351)
Rastor Insitituutin mainos aiheuttaa vastareaktion.
Kaikki radiomainokset johon on laitettu hälytysajoneuvoja ääniefektiksi, kiva ajella autoa kun pärähtää ambulanssit mutta ketään ei näy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gi na Tri cot harrastaa, monen muun firman lailla (esim. S w appie) woke-henkisiä "nar k k ari-hu o ra" -mainoksia. Samaistutko? Ei väliä. Pääasia, että altistut woken kaoottisuudelle, vaikka väkisin.
H&M:llä on auto ped0 fiilisiä mainoksia. Esim. yhdessä mainoskuvassa lapsi on polvillaan ja py11istää katsojalle 45 asteessa, sormi suussa. Ehkä joku voisi selittää minulle asetelman filosofian?
Woke-väkihän yrittää normalisoida kiinnostuksen lapsiin. Heillä on joku uusi termikin, p-sanaa ei enää käytetä.
Sun sairaat fantasiat ei liity mitenkään woke-kulttuuriin.
Tää Taneli Mäkelä -mainos on varmaan mainittu useampaankin kertaan, mutten ala selaan 300 sivua.
YouTubessa nyt pyörivä "Bale, bale, gamelamelaa..." olisiko Ifolor? En ehdi katsoa mitä mainostetaan kun tulee kiire vaientaa ääni, lätkiä näyttöä päästäkseni YouTubesta, koiraa kävelyttäessä repiä kuulokkeet korvista. Inhoan siinä nasaalissa älyttömässä äänessä kaikkea. Kaikkea!
Vierailija kirjoitti:
TODELLA HK!
Tuota tulee joka välissä ja vielä ohjelman tarjoaa TODELLA HK!
..Ja helvetillisellä androgyyni-falsettiäänellä laulettuna !
"Mä tein sen! Mä tein sen!" Hullu tiedemies kirkuu korvaani - " lopussa kirpeät mällit!"
Ei. Ei. Ei. Ei. Ei. Lopettakaa tyhmyys ja alatyyli mainoksissa. Tai ainakin kirkuminen.
Se mäkkärin mainos jossa nainen tulee kerrostalosta pihalle ja ojentaa sen pojan päätä. Mä en saa selvää ollenkaan mitä se nainen sanoo.
Ei niinkään mainos mutta piti vähän tutkia kun huomasin että Lumenen mainoksissa on nykyään afroja ainakin puolet..Ei muuten mutta kun kyseinen firma ratsastaa pohjoisella vaaleudella, tuotteita skandinaavi iholle ja hiuksille. https://www.voguescandinavia.com/articles/presenting-lumene-one-of-nord…; tämä on kai uusi "nordic women"..
Youtubessa ainakin pyörii nyt niiiiiin raivostuttava Telian mainos, jossa perhe rämpyttää kitaraa ja paukuttaa tamburiinia, tai jotain kauheeta mökää siinä kuuluu ja lapsen ääni; ...meille uusi luuri. Aivan kauhea mainos!!
Classic-jäätelön mainos, jossa kehotetaan löytämään seikkailu. Absurdia.
Foodoran ässävikainen itsekäs koska-mä-haluan-nainen.
Atte Poro, ja palomiestä vikittelevä nariseva akka, samoin se anoppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gi na Tri cot harrastaa, monen muun firman lailla (esim. S w appie) woke-henkisiä "nar k k ari-hu o ra" -mainoksia. Samaistutko? Ei väliä. Pääasia, että altistut woken kaoottisuudelle, vaikka väkisin.
H&M:llä on auto ped0 fiilisiä mainoksia. Esim. yhdessä mainoskuvassa lapsi on polvillaan ja py11istää katsojalle 45 asteessa, sormi suussa. Ehkä joku voisi selittää minulle asetelman filosofian?
Woke-väkihän yrittää normalisoida kiinnostuksen lapsiin. Heillä on joku uusi termikin, p-sanaa ei enää käytetä.
Sun sairaat fantasiat ei liity mitenkään woke-kulttuuriin.
Älä yritä kääntää peiliä toisinpäin, katsele siihen ihan itse vaan.
Päällimmäisenä tulee mieleen vähänkäyetty.fi -mainos jossa nainen valittaa sohvalla makaavalle miehelleen kun tämä ei jaksa tehdä mitään :'DD Siinä jotenkin se nainen ärsyttää. Foodoran "koska mä voin", Maskun Anoppi-mainokset.. onhan näitä! Joku apteekin mainos missä kaksi saman näköistä naista kävelee juoksumatolla.
Sit nää missä on alakuloisuutta jollain ex-urheilijalla ja 'aloin sitten syömään näitä mies elixiiri/vitamiini -pillereitä ja elämä on yhtä aurinkoa tämän jälkeen'. Joopa joo :D Näiden kohdalla miettii aina kuinka ison rahasumman tästäkin mainoksesta sai.
Kännykkäpelin välissä tuli Matchington mansion pelin mainos. Todella absurdi.
Mies kosii naista. No hääpäivänään naisesta tulee kotiorja miehelle ja anopille.
Seuraavaksi anoppi ja mies puhkovat kondomia, jotta tulee lisää poikalapsia.
Sitten aviomies törkkää naisen jokeen, jonka jälkeen esitellään peliosiota.
Eniten kuitenkin viluttaa ne kaikki vyön alapuolelle kohdistuvat mainokset jotka näytetään klo 16.00-18.00 eli juuri kun olet tullut töistä ja yrität syödä jotain ällötttävää puolikylmää valmisruokaa ja siihen sitten sekaan aunusvoidemainosta ja wagifemiä. Ja lopuksi virrensävelellä vedetty HOOOKOOO! Silloin menee töllö kiinni. Puuttuu vaan kaalimato-mainokset!
Rastor-instituutti.
Kaikissa mainoksissa olevilla on nenärengas. Onko kenties joku vaatimus vai laitetaanko se Rastorissa?
Vierailija kirjoitti:
Eniten kuitenkin viluttaa ne kaikki vyön alapuolelle kohdistuvat mainokset jotka näytetään klo 16.00-18.00 eli juuri kun olet tullut töistä ja yrität syödä jotain ällötttävää puolikylmää valmisruokaa ja siihen sitten sekaan aunusvoidemainosta ja wagifemiä. Ja lopuksi virrensävelellä vedetty HOOOKOOO! Silloin menee töllö kiinni. Puuttuu vaan kaalimato-mainokset!
Yritin juuri tänään selittää miksi Philips One Blade mainoksessa nykyajan hyypiön näköinen luikku tiirailee muniaan. Sanoin, että kalsareiden kuminauha meni rikki, en usko, että uskoivat.
TODELLA HK!
Tuota tulee joka välissä ja vielä ohjelman tarjoaa TODELLA HK!