Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävin mainos

Vierailija
18.04.2021 |

Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.

Kommentit (12351)

Vierailija
5841/12351 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vagisan suojaa hankaukselta, joita aiheuttaa virtsa ja hiki. Miehillä ei ilmeisesti ole tälläisiä ongelmia lainkaan? Ei hankaa eikä haittaa kusi, paska eikä pallihiki. Ihan kuin naisten alapää olisi yhtä mähmää jos mainoksia katsoo.

Ilmeisesti näin on "naisten alapää olisi yhtä mähmää" koska ainakin meidän taloudessa nais oletetulla menee vähintään paali vessapaperia parissa viikossa.

Asenna käsisuihku.

Vierailija
5842/12351 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mainokset, johon on valittu nyt niin muodikas s-vikainen nainen puhumaan. "Kissssssan ruokinta on taitolaji", "ssssaa ssssyödä", "ssssilmäassssema" Arhg!

Tuo opeteltu s-vika saa ihmisen vaikuttamaan normaalia tyhmemmältä. Kaikkiin villityksiin pitää lähteä mukaan. En ole muuten kuullut yhdenkään miehen sössöttävän tuolla tavalla. Opetellun s-vian tunnistaa siitä, että jos henkilö ei ole tarkkana, väliin tulee ihan normaali s.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5843/12351 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylen mainoksessa tunteva hiihaa-nainen riekkuu kammottavasti. Ja edelleen tulee se mainos puhuvasta palovaroittimesta,jossa kaksi lasta istuskelee tiiviisti yhdessä.Minua olisi ennemmin pelottanut istua siten.

Ja miten nämä pösilöt lapset saivat tulipalon aikaan, nehäm jättivät sinne pöydälle jotain, laturin?

Ja eikö kukaan ole vielä pahastunut siitä, että poika menee ovesta ekana, kai sen pitäisi huolehtia, että tyttökin pääsee ulos, avata ovi, laskea tyttö ekana?

Vierailija
5844/12351 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaalimadon radiomainokset. Fiilistelet jotain hyvää biisiä, ja yhtäkkiä joku jelly*ortikka tunkee tärykalvoillesi. 🤢 No, ainakin nuo mainokset takaavat sen, etten ikinä osta ko. lafkasta mitään!

Vierailija
5845/12351 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin tuotteita mainostaa tunnettu naisnäyttelijä, joka teennäisellä äänellä painottaa väärin tavuja ja sanoja. Ääni on yhtä raakkumista.

Foodoran nuoren naisen koti on täynnä tyhjiä ruokapusseja. Hän ei osaa laittaa ruokaa eikä siivota, vaan "koska hän haluaa". Vaikuttaa tomppelilta.

Vierailija
5846/12351 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää sanoko vainoharhaiseksi, mutta telkkari näyttää mainoksia tuotteista, joita olen ostanut. Juuri tänään olin etsinyt useampia tuotteita tori-kaupasta ja kohta tv mainosti samaa verkkokauppaa.  Monia muita vastaavuuksia olen huomannut tietokoneen, puhelinkeskustelujen ja laskujen maksamisen yhteydessä.

Vierailija
5847/12351 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-ryhmän mainos, jossa kerrotaan heidän alentaneen Xtra tuotteiden hintoja. "Kutsutaan sitä vaikka hintojen raiskaamiseksi" tai ei vissiin niin, mutta siltä se kuulostaa.

Vierailija
5848/12351 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan kaikkia mainoksia ja firmoja, jotka keskeyttää YouTuben katselun.

Vierailija
5849/12351 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S-ryhmän mainos, jossa kerrotaan heidän alentaneen Xtra tuotteiden hintoja. "Kutsutaan sitä vaikka hintojen raiskaamiseksi" tai ei vissiin niin, mutta siltä se kuulostaa.

Se S-ryhmän bonuksia mainostava sivarihomokin on ärsyttävä.

Vierailija
5850/12351 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääketehdas Glaxo-Smithin rokotemainos, jossa pistäväkatseinen, harmaapartainen mies mainostaa vyöruusua. Se katse on niin inhottavan ylemmyydentuntoinen ja vttumainen.

Vierailija
5851/12351 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisman sairaan lapsellinen kommarimusakuoro hoilaa: papappapapqpap paa pappaaa.. kaikkea on.

Vierailija
5852/12351 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää sanoko vainoharhaiseksi, mutta telkkari näyttää mainoksia tuotteista, joita olen ostanut. Juuri tänään olin etsinyt useampia tuotteita tori-kaupasta ja kohta tv mainosti samaa verkkokauppaa.  Monia muita vastaavuuksia olen huomannut tietokoneen, puhelinkeskustelujen ja laskujen maksamisen yhteydessä.

Mutta et huomaa niitä tuhatta mainosta jotka eivät osuneet.

Vierailija
5853/12351 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shampoo mainos, se hilseetön pikku-ukko prkl

Vierailija
5854/12351 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S-ryhmän mainos, jossa kerrotaan heidän alentaneen Xtra tuotteiden hintoja. "Kutsutaan sitä vaikka hintojen raiskaamiseksi" tai ei vissiin niin, mutta siltä se kuulostaa.[/quote

Samaan kiinnittänyt huomiota. Sanoo että "ext-raiskaamiseksi". Nyt menee jo törkeäksi.

Vierailija
5855/12351 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkauksen mainokset, nyt nainen tuijottaa jotain mainosplakaattia ja ohi ajava auto räiskyttää vedet naisen päälle. Historian huonoin mainos kuten se toinen mainos jossa kaveri on jossain lottokupongin jättöjonossa. Ihan kuin seisoisivat kusijonossa bajamaja jonossa.

Kaikki MOI mainokset.

Vierailija
5856/12351 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hyvä elämä"mainos. Mitä lässytystä!

Vierailija
5857/12351 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella HK!!!

Vierailija
5858/12351 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-ryhmä todella WOKE.

Vierailija
5859/12351 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan kaalimadon mainoksia joka paikassa. Jos tarvitsen jotain tuon tyyppistä, niin tilaan mainosten ärsyttävyyden takia muualta.

Vierailija
5860/12351 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hyvä elämä"mainos. Mitä lässytystä!

Joo. Oliko siinä joku "tilaa hyvä elämälle"?  

Minusta hölmöä tehdä mainos, jossa toistetaan kömpelöä taivutusmuotoa.