Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12351)
Vierailija kirjoitti:
Foorora, nainen tilaa aina uutta ja pöydällä avaamattomia nyssäköitä. Viesti, ei kannata tilata kun ei uskalla edes avata.
FOODORA🤮
Oikotiä, uuteen kotiin viä. Mähän sanoin, että oikotiä. Hyi hitto.
moi
Vierailija kirjoitti:
Tosi ärsyttävä on Veikkauksen yliampuva mainos jossa äijät jonottaa kioskiin jonne menee muka yksi kerrallaan ilman lakkia päässä. Ei paljon järki pakota mainoksen tekijää kaikki asenteet päin peetä.
Ja jonottajat näyttävät siltä, että viimeiset pennoset laitetaan lottoon voittoa tavoitellessa. Oikeasti veikkaus, teette tiliä peliongelmilla ja vielä näin julkeasti niitä mainostatte. Hävetkää.
Matkavakuutus-mummukka keksii aina uutta, yököttää katsella kun syljeksii pitkin allasaluetta. Siis saa sikailla mielin määrin kunhan on vakuutus?
Mainosten uhri
Kyllä ne my rkyt tulevat ihan taivaalta ke mikaali vanasta, meidän jokaisen niskaan.
Ja aiheuttaja on lentokoneet. Ja lentoliikenne sen kun lisääntyy.
Kas kun se ei tunnu ketään kiinnostavan. Eikä siinä sinänsä mitään. Enemmistö voittaa aina. Tässä tapauksessa kuitenkin pieni ajattelematon vähemmistö. Mutta kenen suostumuksella? Päättäjien. Eipä se sen kummempaa ole.
Rokotettuna tai ilman.
Tupuliini kirjoitti:
Oikotiä, uuteen kotiin viä. Mähän sanoin, että oikotiä. Hyi hitto.
En (periaatteesta) pidä Jutista koska Tappara, mutta silti tuo mainos on mielestäni hauska. Se ylikorostettu Tampereen murre, haha.
Elovenan "saa syödä". No ei kai, ihan luvanko siihen tarvitsee? Näin vakavan syömishäiriön sairastaneena ärsyttää suunnattomasti kun ruuasta puhutaan noin.
Foodoran MINÄ HALUAN.. kuvastaa ihmisen itsekkyyttä hyvin, viis muista, kun minä haluan..
Vierailija kirjoitti:
Kingis. Toisessa mainoksessa tyttö ja toisessa poika ilmeilee Kingis-jätskikruunu päässään.
Siinä jätkässä on vahvasti apinan piirteitä.
Mikä hemmetti siinä on että lapsia ja/tai lasten ääniä käytetään nyt niin paljon?
Lopettakaa! Minä en osta mitään mitä mainostetaan em. tavalla.
Aino-jäätelön nainen. On kuin kaikkensa mennettänyt. Mainoksessa pitäisi edes vähän olla hymyä.
Tuota tuotetta ei ole ostoslistalla.
Pauweeeeer eiku power!!!!!!
Miksi sen pitää kimittää ja rääkyä joka helvatan mainoskatkolla noin kamalasti? Ihan hirveä mainos.
Mikhi minun fuutorassani on niin paljon sh*ttiä?
Jumhalauta en aio ikinä tilata fuutorasta mittään! Joka saaaakelin mainoskatkolla on tämä verenpainetta nostava mainos!
Haribon karkkimainos, jossa aikuiset ihmiset puhuvat erittäin ärsyttävällä lapsen ääneellä.
Minä en ymmärrä sitä "logiikkaa", koska se ärsyttävä mainos muistetaan ja siksi sitä mainostettavaa tuotetta ostetaan. Minun kohdallani vaikutus on täysin päinvastainen, enkä todellakaan ikinä osta minkään ärsyttävän mainoksen tuotetta.
''Tule Puu-ii-loon!!!''
Miksei mainosmusiikkia voi tehdä oikeat muusikot, vaan laiytetaan jotkut rasva-apinat hoilaamaan. Q-lostaa tosi mongolta.
Vierailija kirjoitti:
Aino-jäätelön nainen. On kuin kaikkensa mennettänyt. Mainoksessa pitäisi edes vähän olla hymyä.
Tuota tuotetta ei ole ostoslistalla.
Olet vain kateellinen!! Nainen on todella kaunis ja suloinen 💕
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2875 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi ärsyttävä on Veikkauksen yliampuva mainos jossa äijät jonottaa kioskiin jonne menee muka yksi kerrallaan ilman lakkia päässä. Ei paljon järki pakota mainoksen tekijää kaikki asenteet päin peetä.
Sitä miesten typeryyttä oikein korostetaan.
Mä ymmärrän sen niin että suomalaisuutta ja rakkautta lotonpelaamiseen korostetaan. Musta se viimeinen vuoroaan odottava mies on supersympaattinen, "kohta mäkin pääsen" -ilmeellään. Aivan ihana mainos :)
Voisiko olla sama mies joka tulee ulos ovesta. Näkeekö tämä jonossa oleva mies itsensä lottovoittoa nostamassa.
Foorora, nainen tilaa aina uutta ja pöydällä avaamattomia nyssäköitä. Viesti, ei kannata tilata kun ei uskalla edes avata.