Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävin mainos

Vierailija
18.04.2021 |

Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.

Kommentit (12359)

Vierailija
5561/12359 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

other danish guy

Nykyään ei tv:n ääressä oikein voi syödä mitään, kun miesten ja naisten alapäitä siellä heiluu koko ajan. Ehkä huippu on se, jossa nainen istuu vessanpöntöllä, kamera zoomaa pikkuhousujen jalkoväliin, jonne nainen sitten laittaa pikkuhousunsuojan. Miksi meidät pitää viedä noin intiimiin tilanteeseen?

Entä milloin näemme vessapaperimainoksessa ruskean läiskän paperissa, ja kehun: näin hyvin pyyhkii?

:)  Tää on niin uskomattoman hauska kommentti!  Tää on niin totta.

Se että oravalla tai viattomalla pikku karitsalla pitäs pyyhkiä perse. Kuka sai päähänsä mainostaa kurrella ja lampaalla paskapaperia?

Lambi-lampaan mä jossain määrin ymmärrän (Lambi-paperi on yhtä pehmeää kuin pikku lammas xD ) markkinointimielessä, mutta sitä oravaa en tajua. Miten orava liittyy wc- ja talouspaperiin...

Ei se orava avaudu minullekaan, mutta ainakin Bulgarian kielessä Serla voi tarkoittaa naista joka p*skoo paljon joten nimi on ainakin osuva :D

Orava on pakkauksissa ja mainonnassa kertoo ympäristöystävällisyydestä ja vastuullisuudesta. Vessapaperi tehdään puusta ja puissahan ne oravat elelevät. Oikein sopiva tunnus.

Vierailija
5562/12359 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minun olohuoneeni on täynnä roskaa koska minä haluan!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5563/12359 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultainen nuoruus ja isoimmat källit sitten vaaleille ihmisille?

Vierailija
5564/12359 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Foodora "kofka minä haluvan".ei niin hätää tule että tuon firman lähetti meille mitään tuo.

Vierailija
5565/12359 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minun olohuoneeni on täynnä roskaa koska minä haluan!"

Tämä viittaus siis lauseeseen "Miksi minun olohuoneessani on niin monta Foodora-kassia? Koska minä haluan."

En vain ymmärrä tuota lauseen logiikkaa

Vierailija
5566/12359 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Luuria mä metsästän!"

---Arrgh! 🤢

5567/12359 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se, että ei mainosta, jossa ei joku musta mukana  ?  Onko meillä nuo jo niin enemmistönä, että pitää olla mukana  joka ikisessä mainoksessa ja Jälkiviisaita myöten....vai maksetaanko niille halvempia palkkioita, kysyn vaan...  Ja miksi ei ole esim. romaneja tai saamelaisia, miksi pitää olla joku kiintiö somali  ??  ällöttää niin, että

a) en osta ainakaan niiden mainostamia tuotteita  b) se vaate, meikki tai muu asuste, joka sopii tummalle iholle, ei sovi vaalealle   c)  suurin osa tulijoista  elää sossun rahoilla ja sossuhan maksaa niille ihan mitä vaan merkkituotteita, eli onko niiden osuus jo niin iso, että jopa mainostajat ovat huomioineet sen markkinointikanavana tuotteilleen

Vierailija
5568/12359 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siinä auringon sä teet -mainoksessa edes mainostettiin? Niin onnistunut mainos oli

Vierailija
5569/12359 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Luuria mä metsästän!"

---Arrgh! 🤢

"...tahdon saada suuhun..."

Vierailija
5570/12359 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikean kierrätysmainos. Ei ehkä ole kaikista ärsyttävin, mutta se mainoksen mies saa veret kiehumaan. Tulee mieleen mun oma mies, joka toisi jo hävitetyn tavaran uudelleen kotiin, kuten tämä mainoksen ääliö. Katselee paikkaa sille hyllylle kuin olisi oikein hyvän löydön tehnyt. En ees osaa kuvailla miten rauvostuttavst fiilikset tämä mainos saa aikaan..

Mutta se mainoksen punapää on HOT!

Mutta voisi olla sen äijänsä äiti.

Mikä mainoksessa kertoo että olisi puoliso? Ihan hyvin voi olla naapuri, työkaveri, muuten vaan hyvä tuttu jne.

Vierailija
5571/12359 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katri yöpyi tässä hotellissa ja maksoi... Eli siis Trivago!

Minä oikein mielelläni yöpyisin "Katrin" kanssa samassa huoneessa.

Vierailija
5572/12359 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ysiysi- ja prosenttimainokset. Vihaan niiden miesten äänensävyä ja jankutusta.

XXL pyörätarjoukset. Suorastaan rikollista mainita sana LAADUKAS parinsadan pyörästä. Hajoavat muutaman ajokerran jälkeen, eikä ilmakaan pysy renkaissa.

Vierailija
5573/12359 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikean kierrätysmainos. Ei ehkä ole kaikista ärsyttävin, mutta se mainoksen mies saa veret kiehumaan. Tulee mieleen mun oma mies, joka toisi jo hävitetyn tavaran uudelleen kotiin, kuten tämä mainoksen ääliö. Katselee paikkaa sille hyllylle kuin olisi oikein hyvän löydön tehnyt. En ees osaa kuvailla miten rauvostuttavst fiilikset tämä mainos saa aikaan..

Mutta se mainoksen punapää on HOT!

Se punatukka laittaa amppelin keskelle olohuoneen kattoa. Onko tämä huumoria?

Vierailija
5574/12359 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se YLE sovelluksen -mainos jossa nainen tulee käsiä heilutellen odotustilaan ja lankeaa sitten 'Marin haara-asentoon' huudellen JES JES.

Vierailija
5575/12359 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kultainen nuoruus ja isoimmat källit sitten vaaleille ihmisille?

Monirotuisissa mainoksissa on aina tumma, usein aasialainen ja valkoinen jos on niin on punapää

Vierailija
5576/12359 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä41306 kirjoitti:

Ja se, että ei mainosta, jossa ei joku musta mukana  ?  Onko meillä nuo jo niin enemmistönä, että pitää olla mukana  joka ikisessä mainoksessa ja Jälkiviisaita myöten....vai maksetaanko niille halvempia palkkioita, kysyn vaan...  Ja miksi ei ole esim. romaneja tai saamelaisia, miksi pitää olla joku kiintiö somali  ??  ällöttää niin, että

a) en osta ainakaan niiden mainostamia tuotteita  b) se vaate, meikki tai muu asuste, joka sopii tummalle iholle, ei sovi vaalealle   c)  suurin osa tulijoista  elää sossun rahoilla ja sossuhan maksaa niille ihan mitä vaan merkkituotteita, eli onko niiden osuus jo niin iso, että jopa mainostajat ovat huomioineet sen markkinointikanavana tuotteilleen

Minusta se on raSSISMIA jos kastingissa jo haetaan tiettyä määrää pigmenttiä ja vain pigmenttiä piittaamatta mistään muista ominaisuuksista. Tuntuisiko savolaisesta kivalta jos tietäisi että valittiin mainokseen vain ja ainoastaan savolaisuuden perusteella?

Vierailija
5577/12359 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mäkkärin mainos on ärsyttävä jossa pyöräilevä nainen lyö jarrut päälle vinkuen jotain mistä ei saa selvää ja sitten hyökkää penkillä istuvan naisen luo hokien dippaa, haukkaa ja töhrii samalla istuvan naisen huulet dipillä. Todella ärsyttävä mainos!!!

No se PITÄÄ dipata kapea pää edellä, voi luoja millaisessa periferiassa me eletään

Vierailija
5578/12359 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mäkkärin mainos on ärsyttävä jossa pyöräilevä nainen lyö jarrut päälle vinkuen jotain mistä ei saa selvää ja sitten hyökkää penkillä istuvan naisen luo hokien dippaa, haukkaa ja töhrii samalla istuvan naisen huulet dipillä. Todella ärsyttävä mainos!!!

No se PITÄÄ dipata kapea pää edellä, voi luoja millaisessa periferiassa me eletään

Joo ihmiset ei osaa pitää edes nugettia oikein päin!

Vierailija
5579/12359 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi perseessäni on näin helvetin monta Foodora-kassia?"

Triggering...

Vierailija
5580/12359 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"KoSkA MÄ HAluuN!!!!!"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi