Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävin mainos

Vierailija
18.04.2021 |

Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.

Kommentit (12359)

Vierailija
5521/12359 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

OP-vakuutusten mainos, jossa vanha nainen käy jalkahieronnassa...

Vierailija
5522/12359 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä "riemusta" pääsevät osallisiksi vain Itä-Suomessa mainoskanavia seuraavat, mutta täällä pyörivän kesäteatterimainoksen korvia raastava huuto: "Karavaanarit tulloo - karavaanarit männöö!" pääsi kerralla top kolmoseen ärsyttävimpien mainosten sarjassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5523/12359 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaasan sähkön epävireinen hoilaaja radiossa vie mielenterveyden. Mitä hittoa oikeesti?

Vierailija
5524/12359 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikeassa on nyt keesä aale -vinkuna

Onneksi on vielä pari kuukautta armonaikaa ennen kuin alkaa taaaalviaaaale...

Vierailija
5525/12359 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin "Mitä? .... MITÄHH!??" -mainokset

Vierailija
5526/12359 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Foodora, koska mä haluun !

Tämä Foodoran mainoksen haluaja nainen on kyllä niin lumihiutaleen näköinen kuin voi olla!

Samoin hän on sen näköinen, että ei ole vastustuskykyä tippaakaan, on aina sairaslomalla ja 

on ilman muuta ehdoton vegaani.

Vierailija
5527/12359 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienimunainen mies The Other Danish Guy mainoksessa on ärsyttävä.

Mainos on muutenkin ehkä koko mainoshistorian typerin, mutta sehän onkin suunnattu junttimiehille.

Ja sille yhdelle "en ole kuin muut naiset koska pidän miesten kalsareita" -leidille, joka väkipakolla piti tunkea MIESTENTUOTE-mainokseen.

Vierailija
5528/12359 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aegh kirjoitti:

Kaikkein ärsyttävin mainos on se Sointu Borgin "Röyhkeästi rohkea" 🤮

Kiroilee ja muutenkin tosi törkeää ja epäasiallista käytöstä (haluaa haistattaa kaikella ja kaikille). Siis täh? Aikuinen ihminen.... Käytös siinä mainoksessa kuin jonkin huonosti kasvatetun teinin 😱 Seinien raapiminen kynsillä, tuolilla epäaikuismaisesti istuminen...

Ja tämäkin nousi julkisuuteen käyttämällä veljensä autismia hyväkseen. Ihan sairaan tyyppi

Jotkut naiset vieläkin kuvittelee että paskalla käytöksellä saa muka muiden kunnioituksen, ja hyväkäytöksisyyden edellytys on naisten alistamista. Käytöstavat on niin anti-woke

Vierailija
5529/12359 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aegh kirjoitti:

Kaikkein ärsyttävin mainos on se Sointu Borgin "Röyhkeästi rohkea" 🤮

Kiroilee ja muutenkin tosi törkeää ja epäasiallista käytöstä (haluaa haistattaa kaikella ja kaikille). Siis täh? Aikuinen ihminen.... Käytös siinä mainoksessa kuin jonkin huonosti kasvatetun teinin 😱 Seinien raapiminen kynsillä, tuolilla epäaikuismaisesti istuminen...

Ja tämäkin nousi julkisuuteen käyttämällä veljensä autismia hyväkseen. Ihan sairaan tyyppi

Jotkut naiset vieläkin kuvittelee että paskalla käytöksellä saa muka muiden kunnioituksen, ja hyväkäytöksisyyden edellytys on naisten alistamista. Käytöstavat on niin anti-woke

Ja olen itse nainen enkä tule koskaan muuta kuin myötähäpeämään tämmösiä räväköitä gIRl BoSS -horiskoja.

Vierailija
5530/12359 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en voi sietää Maskun radiomainoksia. Siis se hirvee renkutus "Hei rakas vien sut tänään Maskuun (maskuun!) ja huudan siellä tsaijaijai, kun siellä riittää rahat ladkuun (laskuun!), on siellä ale tottakai (tottakai!)". Korvat vuotaa verta ja oksennus pyrkii kurkkuun.

Jotenkin tuntuu että Maskussa on ihmiskunnan historian pisimpään jatkuneet alennusmyynnit

Vierailija
5531/12359 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fazer jäätelö mainos jossa musta poika etuilee törkeästi.

Toi etuilu on noitten perusmeininki. Bussiinkin etuillaan aina, heidän jälkeen vanhukset ja naiset. Kukaan ei huomauta siitä koska se olisi rasistista.

Vierailija
5532/12359 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ärsyttää sydänmerkin laulavat ruuat mainos ja siinä "ooppa hiljaa" kohta. Joku helkutin paahtoleipä telkkarissa rupeaa määräilemään saanko puhua vai en.

Vierailija
5533/12359 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki, joissa pikkulapset sössöttävät.

Vierailija
5534/12359 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän käytetty -mainoksen saamaton äiti joka vain valittaa ettei MIES tee mitään sen sijaan että itse tekisi jotain

Vierailija
5535/12359 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaasan sähkön epävireinen hoilaaja radiossa vie mielenterveyden. Mitä hittoa oikeesti?

Mua se taas naurattaa jostain syystä 😄

Vierailija
5536/12359 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkkärin kultainen nuoruus 😖

Vierailija
5537/12359 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se mäkkärin aika kultaa muistot juttu on?

Mäkkäri on paska duunipaikka mutta kun sieltä pääsee pois niin aika kultaa muistot ja paskuus unohtuu?

Vai että ruoka oli paskaa mutta sitten aika kultaisi muistot?

Mitä helkuttia oikeesti?

Vierailija
5538/12359 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän käytetty -mainoksen saamaton äiti joka vain valittaa ettei MIES tee mitään sen sijaan että itse tekisi jotain

Hauska miten nainen käyttäytyy kuin uhmaikäinen mutta lapsensa ovat niin suloisia ja hyväkäytöksisiä :D

Vierailija
5539/12359 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska miten nainen käyttäytyy kuin uhmaikäinen mutta lapsensa ovat niin suloisia ja hyväkäytöksisiä :D

Tämä on tämänhetken ärsyttävin mainos. Mitään ei selvää saa lapsen lääkityksestä. Ylipäätään lapsien käyttö mainoksissa on ärsyttävää, tämä nyt ärsyttävin.

Vierailija
5540/12359 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä alkaa koolla, joo ymmärretään jo vähemmästäkin

Eikö nyt pitäis olla jo syksy alkaa ässällä? S ryhmä saa vapaasti kopioida idean