Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävin mainos

Vierailija
18.04.2021 |

Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.

Kommentit (12359)

Vierailija
5501/12359 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

The other danish guy

Vierailija
5502/12359 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tajua miksi sekä S- että K-kaupat on vetänyt mielikuvamainonnan niin överiksi.

Miltäs se teidän telkkarin mainostarjonta maistuu? No aika paskaltahan tämä kieltämättä maistuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5503/12359 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mäkkärin mainos on ärsyttävä jossa pyöräilevä nainen lyö jarrut päälle vinkuen jotain mistä ei saa selvää ja sitten hyökkää penkillä istuvan naisen luo hokien dippaa, haukkaa ja töhrii samalla istuvan naisen huulet dipillä. Todella ärsyttävä mainos!!!

Vierailija
5504/12359 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aina tulee sanomista". Muistaako joku minkä yhtiön mainoksesta oli kyse?

Vierailija
5505/12359 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radiomainos jossa joku tollo yrittää matkia Helge Heralan esittämää Uuno Turhapuron entistä opettajaa.

Olisiko Hesburgerin mainos? 

Vierailija
5506/12359 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikfi minun olohuoneeffani on näin monta fuudorakaffia?

Kofka olen helfetin laiffka sfiivoamaan.

Vierailija
5507/12359 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K-kaupan kesämainokset. Kesä alkaa koolla - mikä oivallus! Lapsen selostuksesta ei saa oikein selvää. Eikö joskus kielletty lasten käyttö mainoksissa?[/quote

Nyt kun näitä on tullut enemmänkin ja olen turtunut niihin (en enää jaksa ärsyyntyä), olen alkanut miettiä, että onko lapsen ääni sittenkin jonkun aikuisen ääninäyttelijän työtä. Kuulostaa tosi teennäiseltä ääneltä. 

Ääni on ihan selvästi käsitelty kuulostamaan lapsen ääneltä, ja siksi se riipiikin selkäpiitä, epäluonnollisuus kuulostaa kammottavalta. Ristiriita tulee siitä että "lapsen" nuotti, sanojen painotus, tauotus jne ei ole lapsen, mutta sitten muka äänen korkeus on.

Vierailija
5508/12359 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, mainokset ärsyttää.

Vierailija
5509/12359 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seela Sella on loistava näyttelijä, mutta ET-lehden mainos on ihan kauhea: liki 9-kymppinen nainen puetaan ylisuureen prinsessamekkoon ja silmäluomiin pistetään kirkkaanpunaista luomiväriä. Huh!

Mielestäni Seela Sella on karmiva näyttelijä. Oikein vilun väreet menee häntä katsellessa. Yrittää olla kovasti nuorta, eikä tajua, että se juna meni jo. 

Vierailija
5510/12359 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K-kaupan kesämainokset. Kesä alkaa koolla - mikä oivallus! Lapsen selostuksesta ei saa oikein selvää. Eikö joskus kielletty lasten käyttö mainoksissa?[/quote

Nyt kun näitä on tullut enemmänkin ja olen turtunut niihin (en enää jaksa ärsyyntyä), olen alkanut miettiä, että onko lapsen ääni sittenkin jonkun aikuisen ääninäyttelijän työtä. Kuulostaa tosi teennäiseltä ääneltä. 

Ääni on ihan selvästi käsitelty kuulostamaan lapsen ääneltä, ja siksi se riipiikin selkäpiitä, epäluonnollisuus kuulostaa kammottavalta. Ristiriita tulee siitä että "lapsen" nuotti, sanojen painotus, tauotus jne ei ole lapsen, mutta sitten muka äänen korkeus on.

Saan studiossani hetkessä muokattua aikuisen puheäänestä lapsen kärinän.

Puhetyyli vaan pitää olla oikea niin johan se paska alkaa peellä.

Vierailija
5511/12359 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mäkkärin mainos on ärsyttävä jossa pyöräilevä nainen lyö jarrut päälle vinkuen jotain mistä ei saa selvää ja sitten hyökkää penkillä istuvan naisen luo hokien dippaa, haukkaa ja töhrii samalla istuvan naisen huulet dipillä. Todella ärsyttävä mainos!!!

Ilmeisesti mainoksen tekijän tarkoitus on luoda nuorison suuhun uusi hokema.

Mainoksen lopettava orkesterimelodia on kuvottava.

Vierailija
5512/12359 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Aina tulee sanomista". Muistaako joku minkä yhtiön mainoksesta oli kyse?

Sanoman, missä on hesarit, is t ynnä muut

Vierailija
5513/12359 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä alkaa koolla eli kaljalla 😂

Vierailija
5514/12359 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Foodora, koska mä haluun !

Vierailija
5515/12359 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomi Björkin mainokset joissa sekoitettu eri naamoja, eri vartaloita.

On niin vastenmielinen mainos etten osta ainoatakaan tuotetta.

Vierailija
5516/12359 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän näen mainoksia, kun tilasin tuon elisaviihteen ja kelaan kaikesta mainokset yli ja kuuntelen radiosta nykyään vain yleä, sekä ruotsin virallista radiota. Mutta olen silti törmännyt tähän foodoran mainokseen, missä se hämmentynyt nainen on vuoroin elokuvateatterissa ja kotonaan sohvalla. "koska voin", tai jotain. Kelasin sitä muutaman kerran, kun mietin tätä ketjua ja että mikä siinä ärsyttää. Luulen, että siinä haetaan sellaista viattomuuden tuntua, mikä oli siinä Amelie-elokuvassa. Sehän on ihan samannäköinenkin se nainen. Elokuva ärsytti myös minua suunnattomasti. En tiedä oikein miksi.

Lapset sanoivat, kun sanoin, että foodoralta tuli  joku lappu, että saat ilmaiset kuljetukset tyyliin kuukaudeksi tai jotain, että kuka ne kuljetukset sitten maksaa, ravintola, vai kuski? Ei ikinä tällaista. Mutta mainoskin on surkean kurja. "Olen idiootti".

Vierailija
5517/12359 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazer jäätelö jossa musta ulkomaalainen tönii suomalaisia nuoria pakastealtaalla ja rohmuaa kaikki jäätelöt.

Vierailija
5518/12359 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tunnistat luuseri miehen?

Sillä on The Other Danish Guy kalsarit.

Vierailija
5519/12359 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tunnistat luuseri miehen?

Sillä on The Other Danish Guy kalsarit.

Olen kuullut, että jos ne pukee päälleen, tulee heti perseeseen raiskattu olo.

Vierailija
5520/12359 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazer jäätelö mainos jossa musta poika etuilee törkeästi.