Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävin mainos

Vierailija
18.04.2021 |

Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.

Kommentit (12896)

Vierailija
4841/12896 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mainokset jossa suomalaisia tuotteita mainostaa mu...päät.

.

.

.

Vierailija
4842/12896 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koikapoikalainen kirjoitti:

Todella HooKoo,lopettakaa toi mainos, menee kesä pilalle

Aivan kauhea mainos. Jossain espanjalaisten kaarien alla kaulasuonet kurtussa laulaa Koriseva rahapulassaan, että todella HK. Kaikkea se köyhyys panee tekemään.. Eikä se miesraakkuja yhtään sen kummempia ole. Kyllä on mainosfirmalla ollut konstit vähissä.

Usko nyt jo, saman asian kitisijä, ettei se nainen ole Koriseva!!! Miten voit edes kuvitella niin? Kannattaisikohan käydä silmälääkärissä? Korvalääkärillä käyntikään ei olisi pahitteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4843/12896 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

HK mainos ja sitten se kesä alkaa k:lla. Ärsyttävä tekaistu ääni sillä lapsella.

Vierailija
4844/12896 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se jossa se läski valas pyörii siinä jäällä kun joku kebab tanko.

Olen miettinyt, onko se muokattu. Nimittäin, että osaa tehdä tuollaisen piruetin, täytyy treenata paljon. Miten polvet kestää luistimilla tuollaisen ylipainon monta kertaa viikossa treenaten? Onko harrastajia paikalle, kertokaa, onko epäilyksilläni pohjaa?

Vierailija
4845/12896 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukahauskan kaksimielisesti vihjaileva kahvimainos.

Todella ällöttävä.

Tämä! Kuin teinien käsikirjoittama.

Lähinnä jonkun boomerisukupolven näkemys "mainoksesta"..

Jep. Tuli mieleen joku kaksimielisyyksiä viljelevä setämies.

"Kaikkihan sitä tekee..(vink vink)"

😨🤢🤮🤮

Aseksuaalit voisivat loukkaantua tästä, vaikka asiaa vain vihjaillaan.

Pitåisi olla: melkein kaikkiha sitä tekee. Onhan myös yksinäisiä, ja on leskiä jotka ei halua enää uutta kumppania jne.

Vierailija
4846/12896 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä sen näkee että ihonväri ongelma. Jos ei olisi, ei valitettaisi.

Riippuu tilanteesta. Jos katselisin Afrikassa paikallisia mainoksia niin tumma ihonväri olisi odotusarvo. Tässä maassa se kuitenkin tuntuu teennäiseltä ja poliittiselta kosiskelulta. On täälläkin toki erivärisiä ihmisiä, mutta ei niin paljon kuin mainoskuvasto antaisi ymmärtää.

Ei tällaista katsota missään maassa hyvällä, luuletko että jossain Kiinassa päästetään yhtään tummaihoista mainoksiin? Ei todellakaan.

Kiinalaiset onkin ilkeitä.

Vierailija
4847/12896 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Majooneesi mainos: tööörnin nathing in tu samting, ai töörn nathing in tu samting.... ärsyttävä korvamato....

Vierailija
4848/12896 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinäkin vielä laihdut kun yrität!

Vierailija
4849/12896 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä liukaste ja muut tyyliin onko alapääsi liukas ota hirudoid forte! Mainokset joissa on tomibjörkin kroppa (siis olevinaan) ja sitten joku tavis grillaa ( mainostoimisto saa varmaan huippupalkinnon, niillähän on se keskinäisen kuhumisen kerho). S ketjun halpuuttamiset yök. Sitten tämä Halkolan vassaritytär joka juontaa tätä ohjelmaa missä ihmiset ovat kotonaan ja heitä ns kuvataan, nainen mainostaa kaikkea mahdollista, kokkikartano, perseestä perämoottoriin sanottiin ennen vanhaan. Ei taida olla enää samoja joukkoja missä huvittais seisoa

Vierailija
4850/12896 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt, onko se muokattu. Nimittäin, että osaa tehdä tuollaisen piruetin, täytyy treenata paljon. Miten polvet kestää luistimilla tuollaisen ylipainon monta kertaa viikossa treenaten? Onko harrastajia paikalle, kertokaa, onko epäilyksilläni pohjaa?

Sulla on varmaan kokemusta kun tiedät.

Vierailija
4851/12896 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koikapoikalainen kirjoitti:

Todella HooKoo,lopettakaa toi mainos, menee kesä pilalle

Aivan kauhea mainos. Jossain espanjalaisten kaarien alla kaulasuonet kurtussa laulaa Koriseva rahapulassaan, että todella HK. Kaikkea se köyhyys panee tekemään.. Eikä se miesraakkuja yhtään sen kummempia ole. Kyllä on mainosfirmalla ollut konstit vähissä.

Ihana kun et hauku Tarjaa oikeasti.

Vierailija
4852/12896 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki mainokset joissa esiintyy etnisistä ihmisryhmistä valittu kiintiöhenkilö.

Ärsytyskynnyksesi on matalalla.

Vierailija
4853/12896 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihminen voi olla valas niin voi sitten olla haluamaansa sukupuolta.

Vierailija
4854/12896 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Foodoran woke minäminä -mainos🤯

On se kumma kun ei saisi edes ruokas syödä.

Vierailija
4855/12896 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa siinä on? Ihan hyvä sanoma. Ihmisten pitäisi enemmän miettiä just sitä, että mitä minä haluan ja tavoitella elämässään juuri sitä. Kerran täällä vain eletään. Ei kannata elää muita varten tai tätä typerää yhteiskuntaa varten, vaan ihan itseä varten. Kyllä nyt vähintään ihmisen tulee saada syödä juuri sitä mitä hän itse haluaa? Vai kysytkö sä naapurilta luvan, että voit tilata ruokaa ja mitä ruokaa saat tilata?

Vierailija
4856/12896 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin mennä suihkuun, mutta en saanut lupaa!😭😭😭

Vierailija
4857/12896 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

other danish guy

Nykyään ei tv:n ääressä oikein voi syödä mitään, kun miesten ja naisten alapäitä siellä heiluu koko ajan. Ehkä huippu on se, jossa nainen istuu vessanpöntöllä, kamera zoomaa pikkuhousujen jalkoväliin, jonne nainen sitten laittaa pikkuhousunsuojan. Miksi meidät pitää viedä noin intiimiin tilanteeseen?

Entä milloin näemme vessapaperimainoksessa ruskean läiskän paperissa, ja kehun: näin hyvin pyyhkii?

:)  Tää on niin uskomattoman hauska kommentti!  Tää on niin totta.

Se että oravalla tai viattomalla pikku karitsalla pitäs pyyhkiä perse. Kuka sai päähänsä mainostaa kurrella ja lampaalla paskapaperia?

Lambi-lampaan mä jossain määrin ymmärrän (Lambi-paperi on yhtä pehmeää kuin pikku lammas xD ) markkinointimielessä, mutta sitä oravaa en tajua. Miten orava liittyy wc- ja talouspaperiin...

Vierailija
4858/12896 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa siinä on? Ihan hyvä sanoma. Ihmisten pitäisi enemmän miettiä just sitä, että mitä minä haluan ja tavoitella elämässään juuri sitä. Kerran täällä vain eletään. Ei kannata elää muita varten tai tätä typerää yhteiskuntaa varten, vaan ihan itseä varten. Kyllä nyt vähintään ihmisen tulee saada syödä juuri sitä mitä hän itse haluaa? Vai kysytkö sä naapurilta luvan, että voit tilata ruokaa ja mitä ruokaa saat tilata?

Samaan aikaa lihansyömisen puolustajat käyttää tätä, että minun tulee saada syödä mielin määrin lihaa, koska minä haluan. Tässä yhteydessä "koska minä haluan" tuntuu olevan ihan ok? Erikoista kaksinaismoralismia.

Vierailija
4859/12896 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on saatava haukkua täällä mainoksissa olevia ihmisiä, vaikka se on ilkeää. Koska minä haluan!

Vierailija
4860/12896 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se samsungin(kai?) mainos missä on se jonkun tytön laulama inhoittavan tarttuva korvamatopiisi. "..crazy!.."

Kun se soi päässä koko viikonlopun mökillä ollessa niin lepvosta ja rauhasta ei ole tietoakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi