Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12899)
Vierailija kirjoitti:
Kesä alkaa K:lla..."Krillaus"...kiitos tästä tiedosta, että olen aina kirjoittanut krillin ja krillauksen väärin.
Etkö tajua vitsiä?
Ei saa nykyään edes ruokaa haluta tai pidetään itsekkäänä. Kadulleko sitä pitäisi mennä nöyränä kerjäämään?
Vierailija kirjoitti:
Ei saa nykyään edes ruokaa haluta tai pidetään itsekkäänä. Kadulleko sitä pitäisi mennä nöyränä kerjäämään?
Ei toki, mutta orjan kotiin kantama ruoka on eettisesti kyseenalaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, foodoran työntekijöille ei makseta palkkaa niinkö?
"Aina sesongissa" fiksuruoka.fi mainos tuossa alhaalla. Voi v mitä kieltä, raastaaa....
Aah, mainostenarvostajat. Miksi Scanofficen ilmalämpöpumppu-mainoksessa miehellä on pitkä letti? Ja se Green hokeminen, huh. Gree Gree vaan.
Ruudun mainos .Siinä eräs nainen katsoo tvtä ja yhtäkkiä siinä alkaa näkyä 🍆🍑 asioita ja naisen perhe suuttuu ja joo ihan sika ärsyttävää.
Saton mainos ja ärsyttävä naisääni. Ei tuu kyseiseltä firmalta jatkossakaan vuokrattua asuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, foodoran työntekijöille ei makseta palkkaa niinkö?
Eivät tosiaan saa palkkaa vaan pieniä palkkioita, niin kuin ennen almuja annettiin kengänkiillottajille ja lehtimyyjille. Yrittäjinä, kevytyrittäjinä tai sopimuskumppaneina, miten nyt heitä halutaan kutsua, eivät ole työsuhteessa vaan saavat rahan Foodoran hinnaston mukaan. Kun ovat yrittäjiä niin silloin he vastaavat itse eläketurvastaan, sosiaalivakuutusmaksuistaan ja muista työnantajavelvotteista, eivätkä voi pitää edes palkallista sairauslomaa. Ovat pakotettuja töihin, mikäli ei ole rahaa sairastaa kotona.
Voisitteko kertoa tyhmälle, mikä on Lotto-mainoksen idea? Näkeekö se jonon perällä oleva mies itsensä tulevan ulos ovesta? Ja miksi innostus? Ei tämä huono mainos ole, mutta ärsyttävä hyvällä tavalla, laittaa harmaat aívosolut töihin.
Aika paljon mainoksia tässä ketjussa mainittuna. Voiko kaikki oikeasti olla noin huonoja?
Vierailija kirjoitti:
Olettaisin, että kukaan normaalijärkinen ei minä-minä-tyyliin tilaa ruokaa esim. johonkin auditorioon, elokuvateatteriin tai muuhun sellaiseen paikkaan, jossa mainoksessa on kyse. Mielestäsi siis vaikkapa luentosaliin on ok tilata ruokaa, niinkö? Häiritä kaikkia, niinkö? Seuraava vaihtoehto on sitten kadulla kerjääminen? On sulla vaihtoehdot säälittävästi vähissä.
Todella hoopoo! Samankuuloista kailotusta kuin operaattorimainoksessa taannoin. Onko tummat hiukset, pleksit ja jättilierihattu naaamiointia?
Vierailija kirjoitti:
Todella hookoooargh!
Todella p*ska korvamato, joka soinut tällä viikolla päässä kolme päivää lähes yhteen menoon.
Vierailija kirjoitti:
Vielä kamalampu on HK: mainos, jossa Arja Koriseva "laulaa" ja joku mies soittaa jotain soitinta espanjalaisten kaarien alla. Onko Arjallakin , muiden julkkisten tavoin, tulopuoli tyrehtynyt, kun pitää noin laaduttomaan mainokseen lähteä mukaan. Ja kun Arjakaan ei ole enää mikään eilisen teeren tyttö, niin pahasti pullottaa kaulasuonet ja kasvorypyt. Ois edes meikattu vähän siloisemmaksi.
Miten KUKAAN voi nähdä tämän naisen Arja Korisevana? Ja kaiken lisäksi sitten vielä haukkua Korisevan ääni ja ulkonäkö kun hups sentään, kyseessä on joku täysin eri ihminen? Korisevan kanssa tällä naisella ei ole muuta yhteistä kuin että molemmilla on nenä, suu ja todennäköisesti kaksi silmää, kuten suurimmalla osalla ihmisistä. Niin samannäköisiä ovat, juu.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa mainoksista on rasittavia, mutta pidän Skodan mainoksesta, jos nuori tyttö pyytää isää käsittelemään autoa varoen ja tyttö on närkästynyt, kun nuorisojoukko nojaa autoon.
Lopuksi tyttö kuiskaa autolle, One day you will be mine
Mun mielestä se on creepy. Se tyttö on sellainen pikkuaikuinen ja yliote isäänsä. Ja se kammottava kuiskaus: One day you´ll be mine. Lähinnä joku kauhuleffa tulee mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Gigantin arabi myyjä. 😑
Ei ne töissä käy.
Törppö.
Ensin haukutaan, jos eivät tee työtä. Jos tekevät, haukutaan edelleen, koska `"Ei ne töissä käy".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olettaisin, että kukaan normaalijärkinen ei minä-minä-tyyliin tilaa ruokaa esim. johonkin auditorioon, elokuvateatteriin tai muuhun sellaiseen paikkaan, jossa mainoksessa on kyse. Mielestäsi siis vaikkapa luentosaliin on ok tilata ruokaa, niinkö? Häiritä kaikkia, niinkö? Seuraava vaihtoehto on sitten kadulla kerjääminen? On sulla vaihtoehdot säälittävästi vähissä.
Ai, se mihin paikkaan sitä tilaa on nyt se ongelma tässä niinkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gigantin arabi myyjä. 😑
Ei ne töissä käy.
Törppö.
Ensin haukutaan, jos eivät tee työtä. Jos tekevät, haukutaan edelleen, koska `"Ei ne töissä käy".
Minkäs teet kun typerille ihmsille ei riitä mikään?
Niin että sä elät muiden mieliksi etkä koskaan tee mitään itseäsi varten?