Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12899)
Todella HK, hookoo! Ja toinen joka ärsyttää on jäätelömainos, jossa punaposkinen nainen syö jäätelöä.
Onneksi tämä eilispäivän näyttelijä (ei millään pahalla) ei enää niin hirveästi jankuta, kuinka huonosti meillä syödään.On todella heikkoa ja rahvaanomaista, jos elämä on ruokaa. Taide, urheilu ym. joutaa siis helvettiin!
Tooodella HK🎶🎵 🤬 rasittava, tooodella monta kertaa illassa 🤯
K-marketin nariseva lapsi josta ei saa mitään selvää 🤭🤪
Lidlin raakkuva E. Vilpas 👹
Aurinkomatkojen rääkyvä laulaja saa mut hyppään parvekk....eiku vaihtaan kanavaa. Kuka näitä toivottomia päästää rääkyyn telsuun 😖.
Nyt meikä mutteri lähtee ostoksille😒
Kaikki nää... A-aaalle huntin 😬
Lidlin kesävalikoiva on vakuuttava 🤮
Niko tässä kaarklassilta hei.
Minä korjaan kiveniskemän...
Vierailija kirjoitti:
Kermis kirjoitti:
Carglass korjaa... Ai juma miten kammottava ääni sillä miehellä on.
Tämä on pahin. Ehkä tarkoituksella valittu tuollainen määkivä narisija. Herättää huomiota. Kenenkähän onnettomien tuttavapiiriin tuo märisijä kuuluu? Sääliksi käy.
No pitäisikö hänet sitten tappaa äänensä vuoksi?
seksuaalisesti poikkeavien kauppa kirjoitti:
meidän perhe ei käy lidissä transsu setien kyttäys paikassa
Hyvä, etpähän häiritse asiakkaita.
seksuaalisesti poikkeavien kauppa kirjoitti:
meidän perhe ei käy lidissä transsu setien kyttäys paikassa
Sinunkaan perheen on sitten turha odottaa kunnioitusta.
Vierailija kirjoitti:
Kermis kirjoitti:
Tämä on pahin. Ehkä tarkoituksella valittu tuollainen määkivä narisija. Herättää huomiota. Kenenkähän onnettomien tuttavapiiriin tuo märisijä kuuluu? Sääliksi käy.
Onneks mä en kuulu sun tuttavapiiriin😳 Ois ihan kamalaa jos noin arvostelet ihmisiä.
Kaikista pahin on ehdottomasti kmarket, omankylän kauppa, tavallista parempaa ja kesä alkaa koolla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kermis kirjoitti:
Onneks mä en kuulu sun tuttavapiiriin😳 Ois ihan kamalaa jos noin arvostelet ihmisiä.
Mun ystävä on syntynyt kuurona ja käyttää kuulolaitetta. Hänen äänensä ei sen takia ole kehittynyt niin hyvin. Oli ihan kamalaa kerran, kun joku tuli kyselemään, että miks sä kuulostat tolta. Mainosääneksi ei ehkä sovi, mutta ei tarvis noin ilkee sentään olla.
Minun on ikävä mainosta, jossa Hissu Hietalahti karvalakki päässään mainostaa vesi-ilmalämpöpumppua. On lyhyt. napakka ja huvittava.
Vierailija kirjoitti:
Minun on ikävä mainosta, jossa Hissu Hietalahti karvalakki päässään mainostaa vesi-ilmalämpöpumppua. On lyhyt. napakka ja huvittava.
Hietalahden ääni on pahempi kuin carglassin, ja sekin on paha :D. Onkohan se kuullut itseään ikinä kuinka hirveä sen möly on.
Foodoran "koska minä haluan"-mainos on saanut kilpailijan siljalinen "tehdään mitä halutaan/huvittaa"-mainoksesta.
Minkä takia tuollaista omahyväistä, muista piittaamatonta ja itsekeskeistä minäminäminä-asennetta pitää oikein erikseen mainostaa ja ruokkia?!
Välikommentti tänne. Olen aina ollut herkästi ärsyyntyvää sorttia. Mutta sitten tapahtui tosi ikäviä asioita, eikä enää ärsytä kuin terveydenhuollon tila. Tai ei, sekään ei ärsytä, kauhistuttaa vaan.
Olen kateellinen teille kaikille ja maksaisin mitä vaan, että saisin takaisin tuon entisen elämäni, jossa sinänsä täysin mitättömät seikat aiheuttivat reaktion.
Se yks, missä joku soittotaidoton lapsi soittaa jonkun pienen melodian, se, missä oli myös 3 ihmistä jotakin tekemässä ruoasta.nyt en muista muuta.siinä oli paljon keltaista. Se pois !!!
Osuuspankki, joka mainostaa nykynuorille köyhää tulevaisuutta ja taloudellisen- ja poliittisen vaikuttamisen ulkopuolista köyhän elämän iloa.
Onpas täällä vässyköitä, jotka menee aina muiden mielen mukaan. Itse ei saa haluta mitään.
Ihana Eija Vilpas. Heippatirallaa!