Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävin mainos

Vierailija
18.04.2021 |

Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.

Kommentit (12900)

Vierailija
4381/12900 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se Ifin auttaa vähäsen, missä akka törmää pyörällä ihan tahalteen esteeseen ja lentää sarvien yli päistikkaa maahan. Sitten kaivaa puhelimen esiin ja alkaa kuvaamaan naamaansa johonkin Facebookiin, kuinka hän nyt kolaroi fillarinsa.

Ei oo ihan täysillä tulilla menevän ihmisen touhua.😀

Se on semmoinen mainoksissa tyypillinen "hauska" kärjistys ja huomio nykyisestä maailmanmenosta. Kyseessä ei siis ole tositapahtuma vaikka nykypäivänä voisi varsin hyvin ollakin.

Vierailija
4382/12900 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesä alkaa koolla. Ärsyttävä, sukupuolineutraali mainos, jossa lapsen äänikin on vissiin muokattu nasaalin ärsyttäväksi.

Joo, siinä on nähty vaivaa että lapsi on saatu näyttämään hermafrondiitilta. Ja ääni on selkeästi ylimuokattu aikuinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
4383/12900 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan sitä Glaxo-Smith lääkeyhtiön vyöruusumainosta. Sen partaukon omahyväistä ja pistävää katsetta. Tulee aina mieleen mun vttumainen naapuri.

Vierailija
4384/12900 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko allways mainos jokin tekoälyn tekemä kun turhan kovinkin notkea sitten kokoonsa nähden?

Meillä siippa BMI yli 40 vetäisee kevyesti spagaatin. Onnistuuko sulta?

Vierailija
4385/12900 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan kaikkia tekemällä tehtyjä mainoksia, eli siis melkein kaikkia mainoksia, joihin pitää väkisin laittaa kaikki kliseet. On n...riä ja homoja tasapuolisesti, että kaikki olisi niin tasapuolista, mutta kun ei ole. Maailma on sellainen että tasarvoista elämää ei tule olemaan kaikkien rotujen ja poikkeavien ja normaaleiden kesken. Ihme touhua kun aikuiset ihmiset eivät pohjoismaissa tajua että elämä ei ole reilua kaikilta osin. 

Vierailija
4386/12900 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se SKODA-mainos, jossa lapsi sivelee autoa ja sanoo: Jonakin päivänä sinä olet minun! Siis aivan kamala. Nykyautot eivät todellakaan kestä 20 vuotta 😈

Vierailija
4387/12900 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoan kaikkia tekemällä tehtyjä mainoksia, eli siis melkein kaikkia mainoksia, joihin pitää väkisin laittaa kaikki kliseet. On n...riä ja homoja tasapuolisesti, että kaikki olisi niin tasapuolista, mutta kun ei ole. Maailma on sellainen että tasarvoista elämää ei tule olemaan kaikkien rotujen ja poikkeavien ja normaaleiden kesken. Ihme touhua kun aikuiset ihmiset eivät pohjoismaissa tajua että elämä ei ole reilua kaikilta osin. 

Niinpä. Juuri tuon sinun mielipiteesi ja n-sanan takia sinuakin vihataan.

Vierailija
4388/12900 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-ryhmän mainos, jossa pentu luettelee narisevalla äänellä k:lla alkavia sanoja.

Vierailija
4389/12900 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

S ryhmän yliärsyttävä miesnainen, joka muka puhuu Tomi Björkin äänellä, toi puhetapa aiheuttaa mussa sellasen raivon, että haluaisin antaa täysillä köniin sekä ko ravintoloitsijalle että tolle miesnaiselle ja typerälle s paskalle.

Vierailija
4390/12900 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko on mennyt Taneli Mäkelään, joka on myynyt itsensä rahvaskaupalle. Varmaan hyvän tilin tekee, mutta en pysty näkemään häntä enää en teatterissa enkä missään sarjassa. Hyvin pettynyt olo, olen tykännyt hänen näyttelijäntyöstään tosi paljon. Ei pysty enää. Olisi edes hommannut itsensä jonkun kunnon kaupan mainokseen.

Miten alentuu.

Vierailija
4391/12900 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkkärin kamala dippaaja. Tulee ihan kauhean aggressiivinen olo sitä muijaa kohtaan. Toisen eväisiin ei kosketa eikä pakkosyötetä!

Vierailija
4392/12900 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se SKODA-mainos, jossa lapsi sivelee autoa ja sanoo: Jonakin päivänä sinä olet minun! Siis aivan kamala. Nykyautot eivät todellakaan kestä 20 vuotta 😈

Miksi tämä on alkanut taas pyöriä?!

Vierailija
4393/12900 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskapaperi mainos

Vierailija
4394/12900 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se missä se pinkkiin pukeutunut mummo selittää jotain shaibaa ja lopussa vähän käsillä tanssahtelee ja sanoo jotain hahaaa, woouu

En muista mikä firma

Vierailija
4395/12900 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkkärin kamala dippaaja. Tulee ihan kauhean aggressiivinen olo sitä muijaa kohtaan. Toisen eväisiin ei kosketa eikä pakkosyötetä!

Taidan olla vähän autisti mutta en ole hoksannut että mitä se syöjänainen tekee väärin, eikö se dippaile ihan oikein ilman apuakin?

Vierailija
4396/12900 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"MAHTAVAA SÄ TEIT SEN, SÄ TEIT SEN, SÄ TEIT SEN!!!"

Siis anteeksi nyt vain... Jonkun vitamiinipillerin ottaminen ei todellakaan ole mikään saavutus. Aivan naurettavan överi mainos.

Tuosta överistä tuli mieleen se aika överi jäätelömainos. No, onko se nyt hyvä, että jossain jätskituutissa on niin överisti jotain kastiketta, että sitä on syödessä pitkin vaatteita. Jää tommoset överijätskit ostamatta.

No ei kai se sitä tarkoita että kaikki tulee vaatteille, se on ihan oma ongelmasi.

Vierailija
4397/12900 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latelat. Sitä tätä ja tota.

Mä olen petroolipää. Katson mielelläni moottoriaiheisia ohjelmia.

Mutta...

Nyt nää Lateloiden mainokset on alkanut ottaan turboon ku en tiedä onko noi ohjelmat tehty tyhmille vai muuten vain hitaille.

Jenkkienkin auto-ohjelmissa tapahtuu tunnissa enemmän vaikka jaksoissa on puoli tuntia mainoksia ja 20 min toistoa.

Vierailija
4398/12900 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Foodoran koska mä haluan.

Hyvä esimerkki just näille vatipäille, jotka luulee saavansa kaiken just nyt ja heti, KOSKA MÄ HALUAN!

Vierailija
4399/12900 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se Ifin auttaa vähäsen, missä akka törmää pyörällä ihan tahalteen esteeseen ja lentää sarvien yli päistikkaa maahan. Sitten kaivaa puhelimen esiin ja alkaa kuvaamaan naamaansa johonkin Facebookiin, kuinka hän nyt kolaroi fillarinsa.

Ei oo ihan täysillä tulilla menevän ihmisen touhua.😀

Eikä täysillä tulilla menevän vakuutusyhtiön touhua mainostaa, että on ihan jees alkaa väännellä päätään kun just on vetänyt niskoilleen. Siinä saattaa muikistellessaan halvaantua kun osumaa ottanut nikama survoutuu selkäytimeen.

No, eipähän tarvitse enää ottaa naamastaan kuvia sen jälkeen ja pysyy prsekin jatkossa pyörätuolin penkissä ja poissa linssin edestä.

Vierailija
4400/12900 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, tämmönen hulluus on ok? Pipipää pysähtyy syöttämään puistoruokailjoita. Aivan sairas mainos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi