Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12304)
Ärsyttää mainokset missä Eija Vilpas ääninäyttelee. Tosi moni julkkis on nykyään äänenä mainoksissa, ja lopputulos ei niin hyvä. Yleensä vaihtelen kanavia kun mainoskatko tulee.
Superviikko, superviikko, superviikko...
-.- kirjoitti:
Superviikko, superviikko, superviikko...
Suurin osa noista ohjelmista täyttä moskaa...
Eija Vilpaksen raakkuminen Lidlin mainoksissa on korvia vihlovaa ja niin yli menevää. Ihan kuin esittäisi lapsille nukketeatteria järkyttävällä äänellään. Surkuhupaisaa myös se, että sana "Lidl" tuottaa selvästi vaikeuksia lausua. En ymmärrä, miten sillä naisella on voinut olla nuoresta asti vanhan juoruämmän raakkuva ääni.
Ässävikaisia on tällä hetkellä ennätysmäärä mainoksissa. Varmaan jokin juttu, että kun laitat CV:hen olevasi ässävikainen, mainosfirmat palkkaa sut oitis, ettei vain ole syrjintää, oijoijoi! Suun ulkopuolella hampaiden edessä ässän sössöttävä harmaapantteri partamies on jo ties kuinka monennessa mainoksessa, ja nyt jokin Anyfin kunnostautui myös sössöttäjien paapomisessa.
Ilmeisesti muotia, kun olympialaisten mieskommentaattoreistakin erittäin suuri osa sössötti ässän siinä ihan suun ulkopuolella hampaiden EDESSÄ!!! Raivostuttavaa kuunneltavaa, ja jopa katseltavaa, kun se näkyykin!!!
Elisan nykyiset mainokset, nimikirjoituksen metsästäjät.
Ingmannin kerma mainos, nainen pyöräilee ja huutaa… kermaa .
Jaahas, Sanoman mainoksia ei saa arvostella kielteisesti.
Onkohan viestien poistamisen syynä maininta seksuaalisen suuntautumisen käyttämisestä mainoksessa
vai pelkästään se ettei sattumalta pidä kyseisestä Sanoman mainoksesta?
Aika kyseenalaista toimintaa Sanoma.
Kaikki poliittisesti korrektit mainokset, joissa on hyvesignaloitu: tummia ihmisiä, lihavia ihmisiä, kehitysvammaisia ihmisiä enemmän kuin heitä luonnossa Suomessa on.
Ei niin, että minulla olisi jotain näitä ihmisiä vastaan, vaan niin, että inhoan teeskentelevää moraaliposeerausta. Näissä ihmisisssä ei ole mitään vikaa.
Yritys, joka mainonnassaan lankeaa tähän kosiskelevaan teeskentelyyn, saa jäädä tuotteittensa kanssa ilman minun rahojani.
Keijo-Petteri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Nyt tulee pissat housut! Ihan kirjaimellisesti" Tena lady mainos niin maailman ällöttävin kikatuksineen. 🤮
Nuohan on just parhaita! Tykkään mainoksista, joissa naiset esitetään housuun pissaavina kikattelijoina. Mut ehkä nämä onkin miehille suunnattu.
Koska tulee "nyt tuli kakat housuun"?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki poliittisesti korrektit mainokset, joissa on hyvesignaloitu: tummia ihmisiä, lihavia ihmisiä, kehitysvammaisia ihmisiä enemmän kuin heitä luonnossa Suomessa on.
Ei niin, että minulla olisi jotain näitä ihmisiä vastaan, vaan niin, että inhoan teeskentelevää moraaliposeerausta. Näissä ihmisisssä ei ole mitään vikaa.
Yritys, joka mainonnassaan lankeaa tähän kosiskelevaan teeskentelyyn, saa jäädä tuotteittensa kanssa ilman minun rahojani.
Juuri näin. Et nisiä saisi olla oikeassa suhteessa todellisuuteen keskimäärin mainoksissa. Yksittäisissä saisi toki olla pakosta varianssia.
Kuvasarjasta koottu katkonaisesti nykivä filmi, jossa naisenkasvot ilmehtivät ärsyttävästi. Taustamusiikkina joku 1920 - 1930-luvun musiikki. Ärsyttää suunnattomasti. En edes ole kiinnittänyt huomiota mitä siinä mainostavat.
Vierailija kirjoitti:
Kuvasarjasta koottu katkonaisesti nykivä filmi, jossa naisenkasvot ilmehtivät ärsyttävästi. Taustamusiikkina joku 1920 - 1930-luvun musiikki. Ärsyttää suunnattomasti. En edes ole kiinnittänyt huomiota mitä siinä mainostavat.
No ainakin musiikki voittaa pskaräpin. Räppi on musiikin pohjanoteeraus. En osta sellaista käyttävän tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Häh?! -mainos
Minkä mainos tämä on? En saa mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh?! -mainos
Minkä mainos tämä on? En saa mieleen.
jotain laktoositonta hedelmäjuomaa siinä mainostettiin ja sitten hoetaan tuota Häh?! -sanaa
Rillipäinen nainen tanssii silmälasimainoksessa. Niin ärsyttävä ämmä.
Se vanha eukko, tena mainoksessa, lattaperseensä kanssa., harmaat mummokalsarit jalassa. Yök.
Spotifyn pitäisi maksaa Valiolle, kun mainostavat niitä Ei lisättyä sokeria -tuotteitaan. Oli pakko ottaa premium kun ei vaan jaksanut enää.
Hesburger on turhake. En tykkää👎
Rakas pohjois Suomi , sie oot antanut niin paljon ………
Alkuun oli ok, mutta nyt jo riittää imelyys.