Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (13201)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki poliittisesti korrektit mainokset, joissa on hyvesignaloitu: tummia ihmisiä, lihavia ihmisiä, kehitysvammaisia ihmisiä enemmän kuin heitä luonnossa Suomessa on.
Ei niin, että minulla olisi jotain näitä ihmisiä vastaan, vaan niin, että inhoan teeskentelevää moraaliposeerausta. Näissä ihmisisssä ei ole mitään vikaa.
Yritys, joka mainonnassaan lankeaa tähän kosiskelevaan teeskentelyyn, saa jäädä tuotteittensa kanssa ilman minun rahojani.
Ja sitten joku uusi legomainos. Siinä on aina jotain pyörätuolissa istuvia.
Gefilus-mainos, mun painajaiset näyttää just tolta.
Salkkareissa oli vuosia sitten , esitti niiden kahden poikien (roolinimet oli ainakin toisella venäläinen ) äitiä. Oli rikollinen ja häipyi jonkun rahojen kanssa. Todellisuudessa hän on näyttelijä Tamperen teatterissa , tytärkin on joku tunnettu
Se ainainen valkoihoisen miehen tekeminen idiootiksi.
Mieslapsi kävelee itku silmässä tietä pitkin vaimon ajaessa autolla vieressä ja yrittää kehua jotain sämpylää että se on ihan yhtä hyvää kuin ennenkin
mies istuu autoon ja kyyneleitä pyyhkien syö sämpylän arasti hymyillen.
Toinen on se kun vaimo mällää toisen sivun autosta rusinaksi ja mies
ei sanallakaan moiti vaan alkaa välittömästi työhön korjatakseen
vaimon rikkoman auton.
Vaimolla kyllästynyt ilme kunnes tekee viisaan naisellisen päätöksen,
tehdään pitkä velka ja ostetaan uusi auto velaksi.
Seuraavana päivänä miehen ollessa työn touhussa vaimo pyyhkäiseekin
uudella velkavetoisella autolla pihalle ja ongelma on naisen viisaudella ratkaistu velalla.
Mainos, jossa kaupataan naisten ihokarvojen poistolaitetta kasvoille. Siinä onnistuneesti aliarvioidaan kuluttajaa ja nostatetaan verenpainetta. Mainosäänen imelyys on oksettava.
Bepanthen-imellykset. Antaa seikkailujen jatkua.
Vagisan !!! Voi luoja!! 😫 Onko ihan pakko näyttää tollasta?? Lapsetkin jo kyselevät mitä aine on!!! KUKA tollasen mainoksen on saanut aikaan.. Jos muija tarvii voidetta ni kyl apteekkiin menee. Tietävät kyl mistä saa, ei tarvi telkkuun tuoda. t. äiti
Joku idiootti kukkuu kukkuu ja kukkuu.
Joku tietoturvamainos, ei jäänyt mieleeen kun se älytön kukunta.
Nykyisin olisi helpompi sanoa jo, mikä mainos miellyttää kuin painvastoin. Alkaa olla samaa pastaa struudelista "pienet 20 minsan mainoskatkot" pullollaan -kauheeta kattoo.
ai-- on mennyt onneksi ohi. Mitä vaivaa sillä hoidetaan - kutinaa vai kirvelyä? Vai molempia?
Molemmat mahtaa valvottaa!
Peräpään vaivat ovat kaiketi hieman samantyyppisiä ne mukamat.
Automainos, jossa tyttö kuiskaa iskän autolle pahaenteisesti, joskus olet minun. Aivan kuin olis valmis suunnitelma pikaisen perinnön saantiin. Macin mainos, jossa mieslapsi ei halua uudistettua hampparia, varjele jos siinä olis naislapsi, siitä nousis syyttely nais vi ha sta.
Melatoniini tai joku sellaisen. Voi luoja että inhoan sitä mainosta!
Nykyistä ja sitä aikaisempaa.
Se s***anan influensseriukko saa raivon partaalle. Helkutin työpaikkakiusaaja.
Vierailija kirjoitti:
Automainos, jossa tyttö kuiskaa iskän autolle pahaenteisesti, joskus olet minun. Aivan kuin olis valmis suunnitelma pikaisen perinnön saantiin. Macin mainos, jossa mieslapsi ei halua uudistettua hampparia, varjele jos siinä olis naislapsi, siitä nousis syyttely nais vi ha sta.
Minä tykkäsin tuosta automainoksesta. Eiköhän suurin osa ihmisistä tajunnut viestin syvintä olemusta....eli Skoda on niin kestävä auto....tyttö ajelee sillä huolettomasti sitten aikanaan.
En tiedä tuleeko tätä telkkarista vai onko vaan netissä, mutta prisman ostoskärrytanssi - mainos.
Aikuiset ihmiset hilluu ja "tanssii" laittaessaan ostoksia kuvitteellisiin kärryihin koska kaikki on niin "halpaa" että on oikeen tanssimisen paikka käydä ostoksilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkäsin tuosta automainoksesta. Eiköhän suurin osa ihmisistä tajunnut viestin syvintä olemusta....eli Skoda on niin kestävä auto....tyttö ajelee sillä huolettomasti sitten aikanaan.
Minustakin se Skodan pikkutyttö on jotenkin kammottava, kuin kauhuelokuvasta. Sen läpitunkeva ääni ja tapa, jolla se toistaa sanaa "daddy".
Läski luistelija terveyssidemainoksessa.
Dee niin kuin devisol... (D-vitamiinilisä)
"Ja meiltähä oman kylän kaupasta löytyy kaikkea hyvvään arkehen!" (K-kauppa)