Hyvää Suomalaisen demokratian kuolinpäivää!
Kommentit (14)
Persulina oli ofdotettavissa. Nythän persuilla olisi hyvää aikaa ottaa selvää, mitä siellä kunnanvaltuusotissa tehdään, miten käyttäydytään ja mistä päätetään. Olisi äänestäjilläkin vähän luottavaisempi mieli, että se 10% persuista on edes jotenkuten kartalla.
Vierailija kirjoitti:
Persulina oli ofdotettavissa. Nythän persuilla olisi hyvää aikaa ottaa selvää, mitä siellä kunnanvaltuusotissa tehdään, miten käyttäydytään ja mistä päätetään. Olisi äänestäjilläkin vähän luottavaisempi mieli, että se 10% persuista on edes jotenkuten kartalla.
Persukortti vedetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persukortti vedetty.
Ainoat, jotka vastustivat vaalien siirtoa, paitsi etteivät vastustaneetkaan, mutta välikysymys piti silti tehdä. Viiitun fiksua ja vastuullista sakkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persukortti vedetty.
No muut puolueet hyväksyi vaalien siirron muutamalla viikolla. Vain persut eivät kykene äänestämään tällaisen liian hämmentävän muutoksen takia.
Persulinat siirtelivät kyllä itse mennen tullen vaaleja mutta se on kätevästi unohdettu.
Parempi tulos saataisi arpomalla kuin äänestämällä. Yhteiset asiat eli politiikka ois niinku velvollisuus jos arpa osuu.
Vierailija kirjoitti:
Minä täällä Laakson sairaalan pihalla odottelen 11 000:n tartunnan oheiskuolemia. Kontit ovat kylmiä.
Tervetuloa.
T: Talonmies.
Tuleeko aika pitkäksi, pelaa pasianssia.
Minä täällä Laakson sairaalan pihalla odottelen 11 000:n tartunnan oheiskuolemia. Kontit ovat kylmiä.
Tervetuloa.
T: Talonmies.