Buutsit 44 vuotiaal äijäl
Onks ne in vai out ? Tulee jotenki kasari luku mieleen niist..
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytin bootseja muutaman vuoden ysäriluvun alussa, sitten luovuin niistä. Olin silloin teini-ikäinen. Nyt mietin, pitäisikö alkaa taas käyttää niitä, mutta mietin myös sitä, mitä vaimoni olisi mieltä asiasta. Hän ei ole niitä ihmisiä. M vm. 1974
Tuollaisia asioita ei vaimoilta kysellä! Jos ei bootsimies heille maistu niin avioeropaperit välittömästi vetämään!
Siinä sitä on ultimaatumia.
Vierailija kirjoitti:
Katsellut lapsena tietenkin tätä:
Tämä on ihan syvintä insideä, mutta en vieläkään pysty katsomaan/kuuntelemaan Kissiä enkä IronMaidenia ilman vihlontaa ja ikävää.
RIP AIP.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsellut lapsena tietenkin tätä:
Tämä on ihan syvintä insideä, mutta en vieläkään pysty katsomaan/kuuntelemaan Kissiä enkä IronMaidenia ilman vihlontaa ja ikävää.
RIP AIP.
😥😢😭
Tärkein kysymys kuuluukin: onko lahkeet buutsin sisällä vai päällä?
Teinini (15-vuotias poika) olisi halunnut bootsit joululahjaksi. Minä vastasin, että katsotaan, katsotaan...
Vierailija kirjoitti:
Teinini (15-vuotias poika) olisi halunnut bootsit joululahjaksi. Minä vastasin, että katsotaan, katsotaan...
Ja teit hänet onnettomaksi.
Eivätkö bootsit ole vaaralliset kengät kävellä talvella?
Buutsit on aina in! Etenkin jos käsin mittatilausteetetty. Ne on ajattomat ja kuuluu jokaisen itseään arvostan garderoobiin siinä missä puku, bleiseri, pikkumusta, siistit farkut, avokkaat jne.
iästä riippumatta sopii jokaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Eivätkö bootsit ole vaaralliset kengät kävellä talvella?
Melkein kaikki kengät ovat vaarallisia talvisäillä, jos ei niillä osaa kävellä. Varsinkin kumisaappaat voivat olla yllättävänkin petolliset "popot" liukkailla keleillä.
Vierailija kirjoitti:
Käytin bootseja muutaman vuoden ysäriluvun alussa, sitten luovuin niistä. Olin silloin teini-ikäinen. Nyt mietin, pitäisikö alkaa taas käyttää niitä, mutta mietin myös sitä, mitä vaimoni olisi mieltä asiasta. Hän ei ole niitä ihmisiä. M vm. 1974
Älä mieti, bootsit takaisin käyttöön vaan!
Yli neljäkymppinen täälläkin ja bootsit on moneen käyttötarkoitukseen ehdottomasti parhaat (sain vaimonkin vakuutettua). Hommasin itse omat viimeisimmät buutsini (Hawk Pilots Boots) tällaisesta verkkokaupasta kuin https://buutsit.fi/ (kerrankin hyvä verkkokauppakokemus - mukavat ja laadukkaat buutsit, sopusuhtainen hinta ilmaisella toimituksella).
Ei ne buutsit ole todellakaan vaan nuorten kengät - suosittelen muitakin teitä kokeilemaan joilla on aikaa kulunut viime kerrasta - ja päättämään vasta sitten onko buutsit se oma juttu vai ei!
Vierailija kirjoitti:
Onko 44-vuotias jo keski-ikäinen?
Ei, keski-ikä alkaa 47-vuotiaana, vaikka RUPSAHTANEET 37-vuotiaat koittaa jo itseään mainostaa keski-ikäisinä.
Ei ole. Ja muutenkin riippuu miehestä. Ikä itsessään ei ole mikään karsiva kriteeri.