Buutsit 44 vuotiaal äijäl
Onks ne in vai out ? Tulee jotenki kasari luku mieleen niist..
Kommentit (53)
Minulla on ihan kummalliset jalat: pystyn käyttämään sekä bootseja että kumisaappaita ilman, että tulee mitään jalkavaivoja, mutta annas olla, jos laitan jalkoihini esim. kävelykengät tai lenkkarit: pystyn kävelemään niillä maksimissaan kilometrin, sen jälkeen alkaa jalkapohjiin ilmestyä rakkuloita. Kesäsandaalit, etenkin sellaiset, joissa ukkovarvas työnnetään sellaisen nyörin sekaan, ovat vihoviimeiset kengät: puolikin kilometriä sellaisila riittää tuhoamaan jalkani joksikin aikaa. Kaikkein mieluiten kulkisin kesäisin kaduilla paljain jaloin, mutta kun on niitä lasinsiruja yms., niin se siitä ilosta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vuotiaal, äijl
Sieluuni sattuu kauniin kielemme raiskaaminen.
Ketä sä oot mua haukkumaan?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ihan kummalliset jalat: pystyn käyttämään sekä bootseja että kumisaappaita ilman, että tulee mitään jalkavaivoja, mutta annas olla, jos laitan jalkoihini esim. kävelykengät tai lenkkarit: pystyn kävelemään niillä maksimissaan kilometrin, sen jälkeen alkaa jalkapohjiin ilmestyä rakkuloita. Kesäsandaalit, etenkin sellaiset, joissa ukkovarvas työnnetään sellaisen nyörin sekaan, ovat vihoviimeiset kengät: puolikin kilometriä sellaisila riittää tuhoamaan jalkani joksikin aikaa. Kaikkein mieluiten kulkisin kesäisin kaduilla paljain jaloin, mutta kun on niitä lasinsiruja yms., niin se siitä ilosta sitten.
Voi reppanaa! Jaxuhalit!
Niissä kasaribootseissa oli ihan olemattomat pohjat pidon kannalta. Toivottavasti nykyisin on toisin.
Täällä yli 50 vee vanhus. En ole buutseja pistänyt jalkaan sen jälkeen kun armeijasta pääsin. Nuuhkaiskaa joskus niitä saappaitanne. Ai niin, siitähän te tykkäätte.
Chelsea bootsit on ollut nuorten suomalaisten business ja smart casualin kulmakivi viimeiset viisi vuotta.
Mustat vai ruskeat? Mustia buutseja ei muista kengistä erota jos ei tarkkaan katso.
Katsellut lapsena tietenkin tätä:
Buutsien kotimaassa ikivanhat vaaritkin kopsuttelevat menemään buutseilla.
Vieläkin harmittaa, kun 80-luvulla opiskelijana löysin hyvät tylppäkärkiset bootsit, mutta niihin ei ollut varaa. Enkä muista enää merkkiäkään, ny kun niitä on kokeillut ei enää tunnu samalta 🙄
Vierailija kirjoitti:
Niissä kasaribootseissa oli ihan olemattomat pohjat pidon kannalta. Toivottavasti nykyisin on toisin.
Nahkapohjalla olevia vietiin suutariin, jossa niihin lisättiin Suomen talvet kestävät pohjat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuotiaal, äijl
Sieluuni sattuu kauniin kielemme raiskaaminen.
Ketä sä oot mua haukkumaan?
Ap
En hauku .
(Annoit kuitenkin vaan tuossa uudemmassa kommentissasi jo toisen esimerkin.)
Osoittaa tyylitajua :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Ennen rocktähdetkin vetivät kovia huumeita ja sen päälle parin tunnin keikan (soittaen ihan itse ja ihan itse tekemiään biisejä). Usein buutsit jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä yli 50 vee vanhus. En ole buutseja pistänyt jalkaan sen jälkeen kun armeijasta pääsin. Nuuhkaiskaa joskus niitä saappaitanne. Ai niin, siitähän te tykkäätte.
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että missä joukko-osastossa on käytetty buutseja? Gay Gambrini prikaatissa? DTM-pataljoonassa?
Käytin bootseja muutaman vuoden ysäriluvun alussa, sitten luovuin niistä. Olin silloin teini-ikäinen. Nyt mietin, pitäisikö alkaa taas käyttää niitä, mutta mietin myös sitä, mitä vaimoni olisi mieltä asiasta. Hän ei ole niitä ihmisiä. M vm. 1974
Vierailija kirjoitti:
Käytin bootseja muutaman vuoden ysäriluvun alussa, sitten luovuin niistä. Olin silloin teini-ikäinen. Nyt mietin, pitäisikö alkaa taas käyttää niitä, mutta mietin myös sitä, mitä vaimoni olisi mieltä asiasta. Hän ei ole niitä ihmisiä. M vm. 1974
Tuollaisia asioita ei vaimoilta kysellä! Jos ei bootsimies heille maistu niin avioeropaperit välittömästi vetämään!
Siis ne sellaiset länkkärityyliset? Ei sovi ainakaan miehille. Hirveimmät kengät maan päällä puukenkien lisäksi.
Jeps. Mun teinipoika (16 v) käyttää vain Sendran bootseja kesät talvet. Ainoastaan urheillessa on muut kengät.
Joululahjatoive on taas uudet Sendrat. Kahdet on ennestään. Nyt toiveena on limited edition - malli.