Mikä sana tai konsepti on mielestäsi ällöttävä, puistattava tai nolo?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
En tykkää edes tuosta otsikon konseptista ;-D
Mulle konsepti on se taitettu A5-kokoinen ruutupaperi. Niille kirjoitettiin koulussa aineet ja koevastaukset. YO-kirjoituksissa ja myöhemmin käymässäni oppilaitoksessa niin ikään niille kaikki kirjalliset opinnäytteet tallennettiin. Gradu sitten painatettiin kirjaksi.
N58
Aika pienelle paperille teillä sai tihrustaa vastaukset.
Herkuttelu, hyi oksettavaa, tulee mieleen itsensä täysähkyyn antanut kiiltävähuulinen ruokakoomaaja.
Mättöpäivä samoin. Eikä ole normaalia jos tarvitsee jotain mättöpäiviä.
Sana verkostoituminen aiheuttaa valtavan erakoitumishalun.
Ydinperhe, Se Ainoa Oikea Perhemuoto, kuulemma.
Nolo. Pois "muodista" jonkun pompottelijan mielestä = "nolo".
Alushousut - kuka niitä käyttää tänä päivänä? Ovat ällöttäviä, haisevia ja imevät kaikki eritteet sisäänsä. Turhaa kangasta ja s*ksissäkin vain tiellä. Kaikki alushousumainokset pitäisi heittää roskiin.
Vierailija kirjoitti:
Mulle konsepti on se taitettu A5-kokoinen ruutupaperi. Niille kirjoitettiin koulussa aineet ja koevastaukset. YO-kirjoituksissa ja myöhemmin käymässäni oppilaitoksessa niin ikään niille kaikki kirjalliset opinnäytteet tallennettiin. Gradu sitten painatettiin kirjaksi.
N58
Konsepti on edelleen konsepti, eli tarkoittaa luonnosta, etukäteissuunnitelmaa, ei vielä valmista juttua.
Ennen vanhaan tosin sanottiin lehtiöitä ja irrallaisia papereita konsepteiski kouluissa.
Puhuttiin luentolehtiöistä ym.
Esimies - etenkin silloin kun se on jonkun rupufirman ns. "pikkupomo" jolla on pissi noussut päähän ja käyttäytyy kuin koko firman omistaja.
Vetää. Siis kun puhutaan laulamisesta. Enää kukaan ei laula tai esitä vaan vedellään vaan.
N58