Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkut! Miten kestätte yksinäisyyttä?

Vierailija
17.04.2021 |

Minulla on lapsivapaa viikonloppu menossa ja tuntuu, että olen täysin yksin tässä maailmassa. Yritän olla tinderissä, mutta sieltä ei löydy mitään. Näinä päivinä ei näe ketään missään. Toivon, että korona on pian ohi!

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkoilen, luen, nukun päikkärit, katson youtubea tai netflixiä, laitan ruokaa, chillaan vain.

Vierailija
2/45 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin huonosti. Ei ole edes lapsia jotka hieman täyttäisivät yksinäisyyttä ja kaikki tuttavat asuvat kaukana ja ovat perheellisiä joten harvoin nähdään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen introvertti enkä ota mitään stressiä sinkkuudestani. Keskityn omaan elämään ja teen asioita mitä haluan.

Vierailija
4/45 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ulkoilen, luen, nukun päikkärit, katson youtubea tai netflixiä, laitan ruokaa, chillaan vain.

Joo, ei täälläkään ole tekemisestä puutetta! Mutta ongelma on se, että ahdistaa olla yksin. Haluaisin edes puhua jollekin.

Ap

Vierailija
5/45 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen introvertti enkä ota mitään stressiä sinkkuudestani. Keskityn omaan elämään ja teen asioita mitä haluan.

Minäkin olen introvertti, mutta kaipaan toisia ihmisiä...

Ap

Vierailija
6/45 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muu some, videot ja somekuvapaikat. Syntyykö niissä keskustelua ja kontakteja?

Vierailija
7/45 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kestämistä täs muka on? Enemmä se kuluttaa, ku joutuu olee tekemisis muitte ihmisten kanssa.

Vierailija
8/45 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M26 kirjoitti:

Mitä kestämistä täs muka on? Enemmä se kuluttaa, ku joutuu olee tekemisis muitte ihmisten kanssa.

Ihmiset on erilaisia. Kyllä monille yksinäisyys on pahinta.

Vierailija
9/45 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin, koska sinkkuna on aikaa hyville kaverisuhteille, jolloin et ole ikinä yksin 🙂

Vierailija
10/45 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Lakkaa olemasta vässykkä ja nauti elämästäsi kun kerrankin saat olla rauhassa.

Vierailija
11/45 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin, koska sinkkuna on aikaa hyville kaverisuhteille, jolloin et ole ikinä yksin 🙂

Samoin on aikaa harrastuksille.

Vierailija
12/45 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinolo on parasta maailmassa, saa tehdä ihan mitä huvittaa, eikä kukaan häiritse. Luen, ulkoilen, urheilen, piirrän, soitan kitaraa, höpötän netissä, kokkailen, käyn näyttelyissä... kaikkea kivaa.

Vierailija
13/45 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M26 kirjoitti:

So true! Joudut koko ajan vetämään jtn feikkihymyä, kuuntelemaan kumppanin tarinoita jotka ei kiinnosta pätkääkään ja sitten vielä riitelemään esim. rahasta, kotitöistä, appivanhemmista jne... Sinkkuus on ihan parasta!

Vierailija
14/45 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei voisi paremmin mennä. Haluan olla yksin eli en halua ihmisiä lähelleni )

Vierailija
15/45 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sanottakoon kaikille yksinäisille live-elämässäkin näin? Olette kyllä todella epäempaattisia. Ehkäpä teillä ei ole edes tietoa, mitä todellinen yksinäisyys on.

Niin, olen muuten pyörätuolissa, ja kavereita ei kaikki niin vain saa.

Tsemppiä aplle!

Vierailija
16/45 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestäb yksin oloa huomattavasti paremmin kuin muiden ihmisten seuraa. Oltuani porukassa muutaman päivän reissussa, niin sen jälkeen vetäydyn useammaksi päiväksi omaan maailmaani tasatakseni henkisen tilani, 

Vierailija
17/45 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin menee, mieluummin yksin kuin ankeassa parisuhteessa. En sitä sano ettenkö nauttisi vastakkaisen sukupuolen seurasta mutta täytyy nähdä aina oman tilanteensa hyvät puolet.

Vierailija
18/45 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sanottakoon kaikille yksinäisille live-elämässäkin näin? Olette kyllä todella epäempaattisia. Ehkäpä teillä ei ole edes tietoa, mitä todellinen yksinäisyys on.

Tsemppiä aplle!

Normaali ihminen osaa viihdyttää itseään ja keksii tekemistä tai löytää seuraa niin halutessaan. Miksi tänne keräytyy kaikki  avuttomat uhriutujat vinkumaan?

Vierailija
19/45 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
20/45 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tsemppiä aplle!

Normaali ihminen osaa viihdyttää itseään ja keksii tekemistä tai löytää seuraa niin halutessaan. Miksi tänne keräytyy kaikki  avuttomat uhriutujat vinkumaan?

No sä et ole normaalia nähnytkään. Normaali ihminennei puhu noin. Katkeroitunut ja pahasta olosta kärsivä voi puhuakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme