Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä, käykö aidolle punatukkaiselle tai lämpimän väriselle sinisen eri sävyt?

Vierailija
17.04.2021 |

Esim tämä bloggari pukeutuu yleensä vain sinisen ja valkoisen eri sävyihin

https://www.instagram.com/mackenziehoran/?hl=fi

Tykkään kyllä ja on helppoa ja näyttää hyvältä.....en itse ole punatukkainen mutta ihoni on suht saman sävyinen. Mietin näyttääkö kalpealta jos pukeutuu noihin sävyihin ja on lämmin ihon sävy?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pue päällesi ja katso peiliin.

Vierailija
2/6 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti ensimmäinen vastaukseni olisi ollut ei, mutta kuvien mukaan hän on kyllä valinnut hyvin juuri sellaiset sinisen sävyt, jotka hänelle sopivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sininen käy kunhan valitset lämpimiä ja kirkkaita värisävyjä kuten mustikansininen. Vältä kylmää ja kovaa sähkönsinistä.

Minä olen punatukkainen ja vaaleaihoinen "kirkas kevät" ja tummansininen on yksi lempiväreistäni. Käytän sitä jakuissa ja työvaatteissa musta sijasta. Musta saa minut näyttämään kuolleelta.

Vierailija
4/6 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkoosi sopii ihanasti punatukkaiselle!

Vierailija
5/6 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ihan testata eri värit kasvoihisi.Kokeile erivärisiä  pipoja tai huiveja päähäsi.Niin ettei hiuksesi näy. Miten ne heijastuu kasvojesi väriin?Mene joku iso liike ja sen pipo/hattu/ huivi-oisastot. Kokeile kaikia väresä pipona,hatuna,huivina päähäsi.Ota naamastasi kuvat ja peilaa niistä; Miltä kasvojesi iho näytää eri väreissä? Näytääkö kalman valkoiselta? keltaiselta? Vai tuoko esiin hyvin kasvojen ihosi pikmentit?On ulkopuolisten vaikea arvioida miltä näytät mikin väri toisella henkilöllä? Sinun  ihosi oma väri  ratkaisee myös  hiuksiesi värjäämis värin. ja sama on vaateissakin.Näytätkö raikaalta vai et?(mutta vain minun ajatus ,muilla toki saa olla eri ajatus asiasta)

Vierailija
6/6 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sininen on oranssi komplementtiväri, eli käy paremmin kuin hyvin. Pitää tietysti valita juuri omaan ihoon ja hiuksiin sopiva sävy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän