Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onneksi en ole yksi teistä

Vierailija
15.08.2006 |

Kun on lukenut täältä näitä pettäjämies-, juoppomies- ja ero tarinoita, niin olen iloinen, että tajusin vuosia sitten jättää silloisen poikaystäväni. Jo silloin, n. 25 vuotiaana, tämä kyseinen herra oli alkoholisti. Niiden muutaman kuukauden aikana, minkä olimme kai yhdessä (hankala määritellä), hän petti minua kaksi kertaa. Tai siis kaksi kertaa jäi kiinni. Vaikka muka rakastin (?) kyseistä herraa, niin pakkasin tavarani ja muutin monen sadan kilometrin päähän. Ikävöin häntä siellä kaukana ja kirjoitin pari kirjettäkin, puhuttiin puhelimessa. Onneksi lopulta uusi elämä muualla vei mukanaan. :)

Noin puolen vuoden kuluttua kävin opiskelupaikkakunnallani ja tapasin exäni ja tämän uuden tyttöystävän. Mukavan oloinen tyttö. Häntä oli kuulemma varoitettu exäni alkoholin käytöstä, mutta tyttö ei uskonut. Jonkun kuukauden kuluttua heiltä tuli osoitteenmuutos kortti, olivat muuttaneet yhteen.

Voin kuvitella, että lähes kaikki nämä petturitarinat sopivat exääni. Ryhdistäytymiskausia silloin tällöin ja sen jälkeen kamala ryyppäysputki. Ja kun kuvioissa on alkoholi, niin silloin petetään heti kun tilaisuus tulee.

Minulla on hyvä mies, perhe ja koti, työpaikkakin. Anteeksi Mari, etten minäkin varoittanut sinua. Tuskin olisit minuakaan uskonut ja siksi en tehnyt sitä. Toivottavasti et tehnyt lapsia sille rentulle. Kaksi naista oli tuolloin tehnyt jo abortin exälleni. Mutta olenpa iloinen, etten ole kuten yksi teistä, joilla on &%#*- mies.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sen sijaan ei ole koskaan ollut minkäänlasita kokemusta huonosta parisuhteesta taikka alkoholismista miehenpuolelta.

Olen oikeasti se onnellinen, kultakehä pään päällä, minua ei ole saastutettu!

Vierailija
2/5 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen onnellinen että mulla on kunnollinen mies, muunlaista ei ole koskaan ollutkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tajusin ajoissa mikä tilanne on ja häivyin. Siitäkin olen iloinen, etten tehnyt tenavaa sille ¤#%&, koska silloin olisin loppu elämäni ollut hänessä jollakin tavalla kiinni. Mari parka.

Vierailija
4/5 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

väkivaltainen. en koskaan voi hakea avioeroa kun me ei olla naimisissa =D

kai mun täytyy poistuu palstalta...

Vierailija
5/5 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viittaat av:laisiin, niin eiköhän täältä löydy pilvin pimein meitäkin, joilla on kunnollinen mies. Noista rentuista vaan taitaa löytyä enemmän jutun juurta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi