Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylipitkät lahkeet tulevat. Siis maata laahaavat. Onhan se pitkille hyvä, kun saa sopivan pituisia housuja vaihteeksi

Vierailija
20.07.2022 |

Johan niitä nilkkoja on vilkuteltu.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/10 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ongelmaa en ole muodin orja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä uutinen! Minulla onkin ollut koko ikäni vaikeuksia löytää tarpeeksi pitkälahkeisia housuja! Täytyy lähteä ostoksille ja ostaa tämän muodin aikana useammat varastoon.

Vierailija
4/10 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä uutinen! Minulla onkin ollut koko ikäni vaikeuksia löytää tarpeeksi pitkälahkeisia housuja! Täytyy lähteä ostoksille ja ostaa tämän muodin aikana useammat varastoon.

Tätäpä minäkin vähän tuumailin. ap

Vierailija
5/10 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli 180 cm, mutta housujen lahkeet eivät ole koskaan liian lyhyet. Muita pitkähköjä lyhytjalkaisia?

Vierailija
6/10 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yli 180 cm, mutta housujen lahkeet eivät ole koskaan liian lyhyet. Muita pitkähköjä lyhytjalkaisia?

Mä olen 178 cm ja sama juttu, housut ovat aina sopivan mittaiset. Monet jopa vähän liian pitkät. 

Mulla on pitkä selkä, se ehkä selittää. Paidat ovat usein liian lyhyitä.

Vierailija
7/10 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehkä jotenkin juuttunut ysärille, mutta mun mielestä noi housut näyttävät hyviltä. En tosin itse käyttäisi, ällöttäisi maata laahaavat lahkeet.

Vierailija
8/10 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 178 cm ja sama juttu, housut ovat aina sopivan mittaiset. Monet jopa vähän liian pitkät. 

Mulla on pitkä selkä, se ehkä selittää. Paidat ovat usein liian lyhyitä.

Heh, näin meitä on erikokoisia samankokoisia. Olen myös 178 cm (kommentin 3 kirjoittaja) ja jalat ovat pitkät. Farkkujakaan ei oikein tahdo löytää 36'' pituuksilla. Niinpä ostankin yleensä kahdet jos jostain satun löytämään.

Vierailija
9/10 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tartten tuumissa lahkeenpituuden 34

Mistä niitä löytyy?

Vierailija
10/10 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi muotijutut kiertää Suomen aina kaukaa. Pitkään odottelin violetteja vaatteita, kun hehkutettiin, että ovat niin muodissa, mutta todellisuudessa niitä oli vaan joku pari polyesterrätti jossain halpavaateketjussa.

Jäi violetit vaatteet ostamatta :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi