Miesystävä käärme puri minua vapaaseen, miehen mielestä minun vikana kun heilutin jalkaa
Viljakäärme, joten mitään myrkytysvaaraa ei ole. Mutta tekijän tuo nyt pirun kipeää. Käärme oli päässyt terraariosta karkuun. Mies naureskeli koko jutulle, että käärme luuli varmaan varvastani hiireksi. Nyt olen alkanut pelkäämään käärmettä, eikä mies suostu antamaan tai myymään käärmettä pois.
Kommentit (23)
Miesystävä käärme? Onko sulla miesystävänä käärme?
Outoa, että jollakin on käärme miesystävänä. Mutta makunsa kullakin.
Miksi miehen pitäisi antaa lemmikki pois kun joku nainen sitä sattuu haluamaan? Toivottavasti mies tajuaa erota susta pian.
Antaisitko itse lemmikiksi pois jos mies niin haluaisi?
Sekä miehesi että miesystäväsi olivat läsnä tilanteessa? Eikö se ollut kiusallista?
No tuo on paha jos miesystävä ei suostu edes antamaan enää. Tai en tiedä, jos kyseinen miesystävä on käärme niin olisihan se perverssiä.
Eroa. Ota muu kuin käärmeitä harrastava mies.
Kaikenlaista ne miehet taas ehtii.
Miksi miehesi möisi miesystäväsi käärmeen?
0/5, viimeksi se oli miehen koira nyt näemmä käärme. Mikähän se seuraavalla kerralla on kun sinua puree.
Vierailija kirjoitti:
Sekä miehesi että miesystäväsi olivat läsnä tilanteessa? Eikö se ollut kiusallista?
Ei, koska molempia kiinnostaa enemmän "käärme" kuin aloittaja.
Miksi pitää tarttua johonkin yhden kirjaimen puuttumiseen? En ymmärrä miksi aikuiset ihmiset jaksavat päivästä toiseen pilkata toisiaan jonkun yhdyssanavirheen vuoksi.
Ap, miehellä ei ole velvollisuutta luopua lemmikistään ja sinulla ei ole velvollisuutta oleilla kyseisen miehen asunnossa, jos pelkäät käärmettä.
Vierailija kirjoitti:
Outoa, että jollakin on käärme miesystävänä. Mutta makunsa kullakin.
Useammalla kuin arvaatkaan. Se käärmeily on yleensä aluksi piilossa.
Miksi miehen pitäisi luopua lemmikistään sinun takiasi? Ja oikeessa mies oli, mitäs menit heiluttelemaan jalkaasi. Kaikenlaista taas!?!
Hyi olkoon.. Minlälainen ihminen ottaa kärmeksen lemmikiksi?! Nosta äkkiä kytkintä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää tarttua johonkin yhden kirjaimen puuttumiseen? En ymmärrä miksi aikuiset ihmiset jaksavat päivästä toiseen pilkata toisiaan jonkun yhdyssanavirheen vuoksi.
Ap, miehellä ei ole velvollisuutta luopua lemmikistään ja sinulla ei ole velvollisuutta oleilla kyseisen miehen asunnossa, jos pelkäät käärmettä.
En ymmärrä miksi aikuiset ihmiset tekevät tälläisiä aloituksia kun ap esim. "Nyt mies ei suostu luopumaan lemmikistään". Tällä palstalla tyhmyys tiivistyy. -eri joka valitti kirjoutusvirheestä-
Taitaa olla melkoisen matala kipukynnyksesi tai sitten tämä on vain provo. Minua on viljakäärme purrut ja se ei paljoa sattunut.
Naiset ovat kyllä sellaisia että, "Vihdoin ja viimein olen miehen saanut, lemmikkini saakin lähteä". Tiedän monta sellaista tapausta. Mutta eipä ole parisuhdekkaan kauan kestänyt ja sitten surkutellaan sen mustin/mirrin perään.
Varpaaseen, kiitos autocorrect. Ap